Dat zal er in die héél hypothetische situatie vooral van afhangen of "medisch geen draagvlak" wil zeggen "volgens Loridon" of volgens een meerderheid van wetenschappers.Een kijken of je nog zo praat als spuit 4 en niet veel daarna spuit 5 klaar staan voor je terwijl er medisch gezien geen draagvlak meer voor zou zijn.
Maar ik vraag me vooral af of mensen nu kicken op dat soort dystopische situaties zodat ze huis, tuin, en keukenrebel kunnen spelen. Want deze morgen op Radio 1:
- Volgens de Europese afgevaardigde WHO (functie mogelijk niet exact correct): in Europa loopt de pandemie mogelijk op zijn einde. Men verwacht dat tegen maart zo'n 60% besmet is geweest, wat samen met de vaccins en het betere weer waarschijnlijk voor amper nieuwe gevallen zorgt tijdens de zomer. In het najaar dan wel heropflakkeringen, maar minder intensief dan tot nu toe.
- Resultaat voorzittersspeeches 7de dag: N-VA en oVLD hebben alvast expliciet verklaard dat het CST een aflopend verhaal is.
Inderdaad, moest ik daar wonen zou ik precies ook liever hebben dat de politie daar met genoeg mensen staat, al is het maar op de aandacht te trekken van het crapuul dat gewoon dingen wil afbreken.Jonges toch , 't is nu toch wéér de schuld van de politie zeker, want ze staan daar met teveel
![]()
je kan er maar beter altijd ergens een beetje rekening mee houden .