Blind Getrouwd 2022

Ik weet niet of het aan mij ligt, of dat anderen dat ook hebben gezien: reeds 2x is me opgevallen dat Joren redelijk fysiek is met die mannen.
(waarmee ik niet wil zeggen dat hij - onwetend/ontkennend - homo is. Ik vind de Joren precies toch gene contraire gast. Hij is misschien te aanwezig, maar een slechte draad, dat geloof ik toch niet. Ik ken hem natuurlijk niet he. Ik moet ook maar afgaan op wat ik zie.

En wat ik mij nu ook plots afvraag: zouden die trouwers hier, of op andere fora, ook mee mogen schrijven over Blind Getrouwd. En bijvb de Joren die incognito over de Joren zijn zogezegde mening geeft. Of Joren die hier over de Jiri schrijft dat hij eigenlijk 'toch maar een pannenkoek is'. Zou dat kunnen? Dat er een mol onder de schrijvers in dit topic zit?

Ik weet niet of het aan mij ligt, of dat anderen dat ook hebben gezien: reeds 2x is me opgevallen dat Joren redelijk fysiek is met die mannen.
(waarmee ik niet wil zeggen dat hij - onwetend/ontkennend - homo is. Ik vind de Joren precies toch gene contraire gast. Hij is misschien te aanwezig, maar een slechte draad, dat geloof ik toch niet. Ik ken hem natuurlijk niet he. Ik moet ook maar afgaan op wat ik zie.

En wat ik mij nu ook plots afvraag: zouden die trouwers hier, of op andere fora, ook mee mogen schrijven over Blind Getrouwd. En bijvb de Joren die incognito over de Joren zijn zogezegde mening geeft. Of Joren die hier over de Jiri schrijft dat hij eigenlijk 'toch maar een pannenkoek is'. Zou dat kunnen? Dat er een mol onder de schrijvers in dit topic zit?
zou me verbazen, dit forum is best obscuur :p

Ik vind de joren ook gene contraire of irritante gast. Ma het is hier een gameforum met veel introverte mensen, waar ik wel van zou snappen dat het wa zou wrijven met hem

Denk niet dat iemand denkt dat het een 'slechte' gast is. Maar komt gewoon héél druk/aanwezig over. Uitstekende gast om mee op café te zitten of op een feestje te hebben rondlopen. Ongetwijfeld.

Dat zag je tijdens de burgerlijke trouw al. Het was haast een one-man-show (Ok, Lien met de aandacht voor haar hond was nu ook niet top, maar goed). Als hij die lijn doortrekt naar de relatie, wordt het toch moeilijk hoor. Veel mensen hebben toch ook wel eens een rust moment nodig. In een gesprek in de auto tussen Joren en Lien ging het al over het feit dat hij 'geen moment verloren wil laten gaan'. Dat kan héél vermoeiend overkomen, voor de meerderheid van de mensen denk ik.

Ik had hem hier direct 'de eeuwige vrijgezel' genoemd en dat beeld blijft bij mij toch staande. Het is ook een echt mama's kindje. Doet zijn was/strijk niet zelf, koken doet zijn moeder ook voor hem, ... Met een partner die zelf ook een druk professioneel leven heeft, zal hij toch zijn duit in het zakje moeten doen. Denk dat die 'switch' maken ook nog wel een moeilijke gaat zijn voor hem.

Die Jana vind ik toch best iets leuk ze.
Kvraag me altijd af waarom zulke mooie mensen meedoen aan dat programma...ze hebben altijd massas vrienden en familie..
Zo leer je toch mensen kennen,via via en is het is prijs.
Kvind de dames toch echt knap en das oppervlakkig maar je maakt me niet wijs dat die moeite hebben een man te vinden.

Die Jana vind ik toch best iets leuk ze.
Kvraag me altijd af waarom zulke mooie mensen meedoen aan dat programma...ze hebben altijd massas vrienden en familie..
Zo leer je toch mensen kennen,via via en is het is prijs.
Kvind de dames toch echt knap en das oppervlakkig maar je maakt me niet wijs dat die moeite hebben een man te vinden.
Patattenboer, van een schoon tafel kunt ge ni eten hé.
Bij een mens is het enige criterium om een relatie te krijgen/hebben toch niet de schoonheid zou ik denken.
Anders ziet het er voor ons allemaal slecht uit binnen x-aantal jaar.
Schoonheid is meegenomen maar toch niet puntje 1 op 'het verlanglijstje'.
Allez, zo denk ik er over.

Het zijn nog altijd de mannen die het initiatief nemen.
Vaak denken mannen ook dat ze geen kans maken bij een echt mooie dame en maken dan geen move om niet afgewezen te worden of ze gaan in de friendzone zitten in de ijdele hoop om er ooit nog uit te geraken.

Wat je ook vaak ziet is dat dames echt mega-kritisch zijn zelfs als hun topjaren achter de rug zijn blijven ze hopeloos zoeken naar de prins op het witte paard, mr perfect, de ultieme10/10.

Het zijn nog altijd de mannen die het initiatief nemen.
Vaak denken mannen ook dat ze geen kans maken bij een echt mooie dame en maken dan geen move om niet afgewezen te worden of ze gaan in de friendzone zitten in de ijdele hoop om er ooit nog uit te geraken.

Wat je ook vaak ziet is dat dames echt mega-kritisch zijn zelfs als hun topjaren achter de rug zijn blijven ze hopeloos zoeken naar de prins op het witte paard, mr perfect, de ultieme10/10.
Hemeltje, 'mannen die denken geen kans te maken bij een mooie dame'.
Knap zijn is geen 'verdienste', het is geluk hebben.
Dus als je als vrouw knap bent, dan maak je kans op een rijke, succesvolle, knappe, betrouwbare, aangename, ..., ..., man.
Zoals ik al hierboven schreef, een partner is meer dan zijn schoonheid alleen. (En als ik eerlijk ben, dan zijn er dingen die wel belangrijker zijn dan schoonheid).

Topjaren?!? Beschrijf dat eens.

Patattenboer, van een schoon tafel kunt ge ni eten hé.
Ik had zijn nick niet gelezen en dacht "nounou, pretje pakt 'm ook stevig bij zijn nekvel door hem streng te benoemen!" (Ik las het dus als "hey, Boerke, van een schoon taloor..." 😁)
Allez, zo denk ik er over.
Absoluut! Maar het fysieke is OOK van tel he. Een 6 kan je puur op karakter nog optillen naar een 8.5, maar een 3 gaat met een schoon karakter ook geen 8.5 worden, tenzij je zware visusstoornissen hebt. 😬

Ik had vroeger ne maat. Die kerel kon in de boekjes staan met zijn lichaam. Studeerde wiskunde aan de Kul.
Elke vriendin dat die die had was 150kg en kon geen zinnen vormen van meer dan 5 woorden.

Mensen hebben types en rare aantrekkingen. Het puntensysteem waar sommigen in geloven zit echt gewoon in je hoofd.
Als er 1 echte noemer is die mensen aantrekt dan is het zelfvertrouwen, iets wat alle blind getrouwd deelnemers lijken te missen.

Als ik dat zo lees dan is het precies of vrouwen maar voor 1 ding zijn geschapen: om ne vent te kloten.
Neen, twee dingen: om zwanger te worden ook nog.
Dont shoot the messenger he.

Ik heb gewoon Outsider zijn zin vertaald zoals ik ze begrepen had. Niet meer en niet minder.

Het is mooi om te zien hoe iedereen aannames doet op basis van enkele uren televisie over de persoonlijkheden. :rofl:

Ik vraag mij af hoeveel venten die Flo eigenlijk al zou hebben gehad.
En nog meer: welke vent zij zelf voor haar als partner ziet. Rijk niet meegerekend.
Rijk niet meegerekend? Hoezo? Vanwaar heb je die indruk?
Wat ik ni snap is dat een jonge vrouw van 30 als Lien, zo uitgeput is na een trouwfeest (waar alles door iemand anders geregeld is) een dag in B&B, een vliegtuigreis van 3 uurkes vliegen. Ze was toch ni te moe om haar koffers uit te pakken. Ik denk (denk) dat daar een moeilijker mens in schuilt dan op 't eerste zicht lijkt.
Aangezien je gedurende één maand in stress zit omdat je gaat trouwen met een onbekende? Omdat je vanaf die trouwdag constant met een cameraploeg bij jou zit, inclusief partner die je niet kent?

Velen onderschatten toch wel het emotionele en zelfs fysieke aan zo een programma hoor. Natuurlijk dat die Jana en Christiaan daar beter mee omgaan, maar dat is niet iedereen gegeven en wie weet hoe voelen zij zich vanbinnen.

En voor alle duidelijkheid: ik zit ook voor mijn tv te denken ‘alez, Florence waarom doede dan mee? Niemand legt u druk op buiten gij zelf!’. Maar tegen dat ik op dit forum kom is meestal relativeringsvermogen al aan het werk om alles in perspectief te plaatsen.

Het is mooi om te zien hoe iedereen aannames doet op basis van enkele uren televisie over de persoonlijkheden. :rofl:

Rijk niet meegerekend? Hoezo? Vanwaar heb je die indruk?

Aangezien je gedurende één maand in stress zit omdat je gaat trouwen met een onbekende? Omdat je vanaf die trouwdag constant met een cameraploeg bij jou zit, inclusief partner die je niet kent?

Velen onderschatten toch wel het emotionele en zelfs fysieke aan zo een programma hoor. Natuurlijk dat die Jana en Christiaan daar beter mee omgaan, maar dat is niet iedereen gegeven en wie weet hoe voelen zij zich vanbinnen.

En voor alle duidelijkheid: ik zit ook voor mijn tv te denken ‘alez, Florence waarom doede dan mee? Niemand legt u druk op buiten gij zelf!’. Maar tegen dat ik op dit forum kom is meestal relativeringsvermogen al aan het werk om alles in perspectief te plaatsen.

Jaaa, het is goed, Lientje! :ROFLMAO:

Er zit een cameraploeg op kijken en een pak nuance zal verdwijnen op de montagetafel dus onze perceptie is vertekend. Echter, als die dames zich zo zouden gedragen in het echte leven dan zou ik toch ook snel richting noorderzon verdwijnen.

Ja duh, wat valt er anders uit dit programma te halen? :unsure:

Als ik dat zo lees dan is het precies of vrouwen maar voor 1 ding zijn geschapen: om ne vent te kloten.
Neen, twee dingen: om zwanger te worden ook nog.
Kom kom, jezelf niet zo downplayen. Ook om te strijken, te wassen, te koken, voor de kinderen te zorgen, ... zoveel dingen.

Ja duh, wat valt er anders uit dit programma te halen? :unsure:

Kom kom, jezelf niet zo downplayen. Ook om te strijken, te wassen, te koken, voor de kinderen te zorgen, ... zoveel dingen.
Om alijd P2 te zijn, de leegte op te vullen, levensstandaard verhogen, samen het huis de decoreren, voetjes te verwarmen en af en toe een goed gesprek te voeren.

Ik snap niet waarom iedereen Jana zo knap vindt, er is toch iets raar aan de hand met haar hals/nek..

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F09%2F09%2Ff2fa6f08-6179-432c-8364-34c78b9356fc.jpg

Terug
Bovenaan