Blind Getrouwd 2022

Alle 8 kandidaten lijken me tevreden over de fysieke aantrekkingskracht tot hun partner, dan zie ik niet waarom hun uiterlijk voor de bespreking van de koppels relevant zou zijn of hier ter discussie zou moeten staan. Ze schrijven zich in om een partner te vinden, niet om een schoonheidsverkiezing te winnen.
Florence geeft wel aan van niet

Wtf was me dat met Joren en Lien? Hij kan zn hotelkamer niet meer in omdat zij de kaart heeft, en beslist dan maar naast het zwembad te slapen?? En zij heeft niks door??? En zij beweert dat ze geroepen heeft naar hem dat de schuifdeur open was maar is dan toch alleen gaan slapen zonder zich verdere vragen te stellen?????? :wtf:

help

Wtf was me dat met Joren en Lien? Hij kan zn hotelkamer niet meer in omdat zij de kaart heeft, en beslist dan maar naast het zwembad te slapen?? En zij heeft niks door??? En zij beweert dat ze geroepen heeft naar hem dat de schuifdeur open was maar is dan toch alleen gaan slapen zonder zich verdere vragen te stellen?????? :wtf:

help
Joren lijkt mij een type dat bijna nooit boos wordt, dus om hem kwaad te maken, dan moet je al heel hard je best doen. Maar hij was echt terecht heel erg kwaad.

Zo heel erg kwaad leek hij me toch niet, wat een trut is die Lien seg
Niet mee eens. Je zag aan zijn houding dat hij enorm kwaad was, maar Joren lijkt mij iemand die iets snel achter zich kan laten en gewoon terug verder gaat. Tenzij Lien exponentieel snel een hete bok in Joren gaat zien, komt dit niet meer goed (dat kan he, maar de kans is toch tot het vriespunt gedaald).

Tussen Jana en Christiaan is werk aan de winkel maar Christiaan is eens goed op zijn plaats gezet, dat had hij wel nodig. Hij ging toch iets te hard.
Brecht en Djiubi, dat gaat beter dan ik gedacht had, nog altijd geen enkele barst. Misschien heb ik mij vergist.
Jiri en Florence, dat is eerder in de friendzone? Eruit geraken gebeurt wel af en toe, maar eens je daarin zit, is dat toch wel aartsmoeilijk.

hahahahah wtf Lien.
Zelfs al is hij nog een wildvreemde mens voor haar, je weet toch dat je samen met hem bent gekomen op de reis, ik zou toch mij al vragen stellen van tiens, waar is die nu? WTF was dat maat.
Das toch ook niet normaal zo iemand compleet vergeten en gewoon gaan liggen en slapen????

Ik lees enkel af en toe de artikels op HLN hierover dus ik ben niet mee-mee maar Lien is het soort vrouw waar gewoon ‘ik ben niet geschikt om blind te trouwen’ op gedrukt staat. Dat loopt uit elke porie van haar wezen.

Niet mee eens. Je zag aan zijn houding dat hij enorm kwaad was, maar Joren lijkt mij iemand die iets snel achter zich kan laten en gewoon terug verder gaat. Tenzij Lien exponentieel snel een hete bok in Joren gaat zien, komt dit niet meer goed (dat kan he, maar de kans is toch tot het vriespunt gedaald).

Tussen Jana en Christiaan is werk aan de winkel maar Christiaan is eens goed op zijn plaats gezet, dat had hij wel nodig. Hij ging toch iets te hard.
Brecht en Djiubi, dat gaat beter dan ik gedacht had, nog altijd geen enkele barst. Misschien heb ik mij vergist.
Jiri en Florence, dat is eerder in de friendzone? Eruit geraken gebeurt wel af en toe, maar eens je daarin zit, is dat toch wel aartsmoeilijk.
Ging Christiaan te hard? Het is toch blind getrouwd en niet blind date voor een uurke?

Brecht & Dziubi - die zitten heel fel op hun roze wolk, maar de realiteit komt er nog wel aan. Dat zal hen met hun voeten op de grond zetten, maar dat kan nog altijd werken al kan dat ook wel eens snel uitgedoofd zijn.
Lien & Joren - de frustraties worden er wel op tafel gelegd en ik vind dat die zich nog altijd goed amuseren. Dat kaart-debacle vond ik wel wat curieus. Bij aanvang hield Joren zich in, maar dat was dus fout.
Jana & Christiaan - Hij gaat zijn werk nog moeten hebben om haar complexen te neutraliseren. En wie gelooft nog in types, dat is niet meer van deze tijd. Het klikt met iemand of het klikt niet.
Jiri & Florence - Friend-zone alert heel sterk aanwezig, maar de kans is klein doch bestaande dat dit een slow-burner is. Ik denk dat zij zich teveel vastpint op "die vonk" en door daar zo hard op te focussen laat die haar schild niet zakken.

Ik vond het maar een matige aflevering. Die Lien die de gele trui haalde met haar stunt, Jana die over haar figuur niet te klagen heeft maar het wel doet en last but not least: dieje kleine die zijnen tetter gene minuut stilstaat, dat.is.om.zot.van.te.worden! Mannen, mannen, hebt zoiets in huis!

Jana die over haar figuur niet te klagen heeft maar het wel doet

Ik had mij voorgenomen om dit seizoen voor het eerst eens te kijken, vooral (en enkel) omwille van mijn instant crush op Jana.
Maar ik ben afgehaakt, want om één of andere reden vind ik dit programma heel erg vermoeiend. Het komt allemaal zo fake over en het werkte op den duur op mijn systeem.

Maar wat is dat toch met die Jana en haar complexen?

Dat Jana een laag zelfbeeld heeft, doet de situatie niet veel deugd. “In het begin zat ik nog in de adrenaline van het huwelijk, maar nu ben ik veel beginnen nadenken. Ik ben vastgelopen op mijn uiterlijk en nu ook op het zijne. Ik zit in een experiment waarbij ik me moet openstellen naar Christiaan, maar ik merk dat ik op dit moment alleen met mezelf bezig ben.”

Ik zal vast niet de enige zijn die haar wel degelijk een zeer aantrekkelijke vrouw vind. Hoe kan ze dan toch nog zo veel complexen hebben? Heeft ze dan nog nooit iemand ontmoet die haar oprecht eens kan zeggen dat niet elke man op zoek is naar een bimbo/Barbie en dat natuurlijke schoonheid (als we het dan puur over uiterlijk hebben) veelal een stuk mooier en aantrekkelijker is?

Ik had mij voorgenomen om dit seizoen voor het eerst eens te kijken, vooral (en enkel) omwille van mijn instant crush op Jana.
Maar ik ben afgehaakt, want om één of andere reden vind ik dit programma heel erg vermoeiend. Het komt allemaal zo fake over en het werkte op den duur op mijn systeem.
Sorry als ik een (misschien) vervelende vraag stel:
Vooraleer de afleveringen op TV worden uitgezonden, is 1 of max. 2 weekends voordien hoogstens een foto gepubliceerd van de verschillende deelnemers (om het publiek warm te maken om te kijken).

Waart gij bij het zien van de foto van Jana dan effectief zo 'van uw melk' dat dat u heeft overgehaald om - in tegenstelling tot alle vorige seizoenen - nu wel te kijken?

Waart gij bij het zien van de foto van Jana dan effectief zo 'van uw melk' dat dat u heeft overgehaald om - in tegenstelling tot alle vorige seizoenen - nu wel te kijken?

Omdat ik ze vorig jaar gezien had in het programma "Blijven slapen", waar ze een aflevering of drie in te zien was.

Toen de trailer kwam en de foto in de kranten, herkende ik ze onmiddellijk, maar kon haar niet thuiswijzen.
Het was trouwens hier op het forum dat dan iemand hier over 'Blijven Slapen' begon en toen wist ik het weer...

Bericht in onderwerp 'Blind Getrouwd 2022'
https://www.beyondgaming.be/threads/blind-getrouwd-2022.16928/post-754698

Ik vond het maar een matige aflevering. Die Lien die de gele trui haalde met haar stunt, Jana die over haar figuur niet te klagen heeft maar het wel doet en last but not least: dieje kleine die zijnen tetter gene minuut stilstaat, dat.is.om.zot.van.te.worden! Mannen, mannen, hebt zoiets in huis!
Haha, Dziubi horen we precies weinig omdat die andere geen minuut zwijgt :p

Van Joren was dat wel curieus, al kan ik me wel inbeelden dat zij denkt schuifraam is open, hij zit nog efkens buiten en komt dan wel. Wanneer je dan in slaap valt kun je dat al eens vergeten, al is het dan wel raar om eens niet te gaan checken.
Hij had toch zijn gsm bij ook, dan gewoon maar buiten liggen is toch ook raar.
Op de boot kwamen zij precies redelijk overeen.

Florence en Jiri lijkt me gewoon op het gemak te zijn, al legt ze haar wel teveel druk op.

En ivm Jana: al die psychologen op voorhand te zien krijgen en toch in zo’n programma zitten, dan valt het toch wel mee denk ik.
Als je echt onzeker bent ga je volgens mij niet meedoen aan zoiets.

Nu, in hoeverre zien we realiteit, die productie kan best zeggen dat ze er wat ‘drama’ in willen.

Het zijn toch overal de vrouwen die terughoudend zijn. Geen wonder dat het bij 2 mannen beter gaat
Is me wel duidelijk waarom die 3 vrouwen nog single zijn, en als die Lien verder het serpent uithangt, dan gaat ze haar marktwaarde niet echt verhogen dankzij dit programma :wink:

Misschien dat Florence/Jiri nog in orde gaat komen als die gewoon rustig verder doen en het de tijd geven, al lijken hun 2 jobs met onregelmatige uren me niet ideaal om verder aan een relatie te werken?

Joren/Lien is hopeloos, kan je beter direct de stekker uit trekken
Jana/Christiaan: Lijkt me totaal geen match ondanks dat ze allebei sportief zijn

maw, de experten doen het weer geweldig!

Ik stel me bij Jana de vraag of Christiaan haar niet constant doet denken "ik moet sportiever zijn", "ik moet slanker zijn", "hij kan goed eten en niet bijkomen, voor mij is alles zwoegen". Op die manier is Christiaan wel een heel straffende stimulus en gaat liefde nooit geen kans hebben.

Toen Sarah Hertens in de eerste aflevering zei Jana wil er graag goed uit zien was dat precies toch een eufimistische omschrijving van body dismorphic disorder. Wat ik gisteren zag in de aflevering vond ik heel zorgwekkend.

Alle 8 kandidaten lijken me tevreden over de fysieke aantrekkingskracht tot hun partner, dan zie ik niet waarom hun uiterlijk voor de bespreking van de koppels relevant zou zijn of hier ter discussie zou moeten staan. Ze schrijven zich in om een partner te vinden, niet om een schoonheidsverkiezing te winnen.

Dat zeggen ze voor de camera, maar is dat ook zo of willen ze niet overkomen als een oppervlakkige vrouwen?
Florence voelt de vonk niet, Jana zegt dat hij haar type niet is...lijken mij toch eerder subtiele manieren om te zeggen dat er geen fysieke aantrekkingskracht is :)

Terug
Bovenaan