Blind Getrouwd 2022

Ik snap niet waarom iedereen Jana zo knap vindt, er is toch iets raar aan de hand met haar hals/nek..
De meerderheid van de mensen die ik tegenkom, op straat in België, is lelijker dan Jana. Of te wel kom ik op de verkeerde plaatsen? :unsure:
Of ze echt mooi is? Dat is dan weer een ander verhaal, dat hangt af van je smaak.

Ja duh, wat valt er anders uit dit programma te halen? :unsure:
Ja dit lol. Het is en blijft TV!

:laugh:
zucht! Heeft die Christophe aandacht nodig? Of is dat de persoonlijke raadsman van Brecht en Dziubi?
Als daar iemand op moet reageren zijn het de twee huidige Blind-Trouwers.

Onnozele uitspraak natuurlijk, zoals hij zelf ook al zegt stond Dziubi vooraan te wachten op Brecht terwijl dat normaal ook de man is die dat doet. Als ze dat dan toch zo wouden neerzetten dan had dat ook wel anders geweest. En dat over de drempel dragen kwam ook van henzelf. Kvind het dus behoorlijke onzin.

Ik zou me dan eerder afvragen waarom enkel de mannen moesten speechen. Ik zou gewoon ieder koppel laten kiezen wie de speech doet (of beide laten speechen en enkel de "beste" per koppel uitzenden).

Ik snap niet waarom iedereen Jana zo knap vindt, er is toch iets raar aan de hand met haar hals/nek..

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F09%2F09%2Ff2fa6f08-6179-432c-8364-34c78b9356fc.jpg
Jij ziet spoken volgens mij...toch een mooie verzorgde meid met een mooie glimlach.
Als Victoria's Secret modellen echter uw aantrekkelijkheidsbarometer bepaalt ja....sorry maar los van het programma zou ik best fier aan haar zijde staan,puur afgaande op het uiterlijke...smaken verschillen gelukkig maar het is niet dat ge daar "the shortest straw" hebt getrokken in dat geval.
Ofwel ben ik rap content,ma kvind wel dat die een leuke uitstraling heeft.

Ik ga niet ontkennen dat het best wel een knappe vrouw is.
Maar ik vind dit echt een vreemd beeld: dat hoofd, die schouders.. Ben ik nu echt de enige die dit ziet?

Maar ik vind dit echt een vreemd beeld: dat hoofd, die schouders.. Ben ik nu echt de enige die dit ziet?
En met uw ogen is niks mis, veronderstel ik?
Ik zou ook niet weten wat gij 'misziet'. En zelfs al zou het zo zijn, gaat ge nu een volledige persoon afbreken op basis van haar hals?
Trouwens, in uw eerste post had ge het over haar hals. En nu is het ook al haar hoofd en haar schouders.
Echt! Maak eens een afspraak bij een oogmeester.

Jij ziet spoken volgens mij...toch een mooie verzorgde meid met een mooie glimlach.
Als Victoria's Secret modellen echter uw aantrekkelijkheidsbarometer bepaalt ja....sorry maar los van het programma zou ik best fier aan haar zijde staan,puur afgaande op het uiterlijke...smaken verschillen gelukkig maar het is niet dat ge daar "the shortest straw" hebt getrokken in dat geval.
Ofwel ben ik rap content,ma kvind wel dat die een leuke uitstraling heeft.
Jana is toch gewoon dat typisch Vlaamse "girl next door", een natuurlijke schoonheid. Die Florence heeft meer iets artificieel over zich, haar zus zag er toch meer naturel uit.

Die Florence heeft meer iets artificieel over zich, haar zus zag er toch meer naturel uit.
Een ex van mij werkt in eenzelfde soort job als Florence (toen ik een relatie ermee had was ze daar nog voor aan het studeren). Qua gedrag, doet ze mij een beetje aan haar denken.

En dat was ook zo van: Ik vind je leuk en we hebben nu wel een relatie maar de vonk is er niet echt, maar we zullen wel zien.
En ik was ook (veel) te braaf net zoals Jiri. Ik zie er zelfs een beetje uit zoals hem.

Dat is dan ook slecht afgelopen lol, op een bepaald moment was ik het beu en toen ontplofte de bom. Ik wens Jiri veel geluk, misschien heeft hij meer geduld als ik en lukt het wel, maar ik vrees er toch ook voor.

Een ex van mij werkt in eenzelfde soort job als Florence (toen ik een relatie ermee had was ze daar nog voor aan het studeren). Qua gedrag, doet ze mij een beetje aan haar denken.

En dat was ook zo van: Ik vind je leuk en we hebben nu wel een relatie maar de vonk is er niet echt, maar we zullen wel zien.
En ik was ook (veel) te braaf net zoals Jiri. Ik zie er zelfs een beetje uit zoals hem.

Dat is dan ook slecht afgelopen lol, op een bepaald moment was ik het beu en toen ontplofte de bom. Ik wens Jiri veel geluk, misschien heeft hij meer geduld als ik en lukt het wel, maar ik vrees er toch ook voor.
Prangende vragen die ik dan toch heb: Sliep ze met een BH aan? Mocht je op dezelfde pot schijten als haar?

Prangende vragen die ik dan toch heb: Sliep ze met een BH aan? Mocht je op dezelfde pot schijten als haar?
Ik heb nooit samengewoond, met die ex. T'is niet omdat je een lief hebt dat je er ooit mee samenwoont he. Dus no idea. :)
Geen idee waarom ik een 'frown' krijg op deze post. Iedereen die hier een lief / vriendin heeft gaat daar meteen mee samenwonen?

Alle 8 kandidaten lijken me tevreden over de fysieke aantrekkingskracht tot hun partner, dan zie ik niet waarom hun uiterlijk voor de bespreking van de koppels relevant zou zijn of hier ter discussie zou moeten staan. Ze schrijven zich in om een partner te vinden, niet om een schoonheidsverkiezing te winnen.

Terug
Bovenaan