Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat had ik inderdaad ook toen die van mij ja zeiIk denk toch, als ze u daar vertellen: gij.gaat.trouwen! dat ge de grond efkes onder uw voeten voelt instorten.
Mannen, wat voor een gevoel moet dat zijn!

Iemand waarmee ik nog gedatet heb, heeft het enkele jaren geleden ook net niet gehaald (2de reserve). Helaas krijgen ze geen gegevens van hun match.Eigenlijk zouden al deze die dan ‘net’ niet in het programma raakten, onder elkaar moeten gekoppeld worden. Die experts moeten toch iets doen tot een volgen seizoen. Wie weet hoeveel goeie matchen daar nog tussen konden zitten. Of als het niks wordt met hun voorstel, het nummer geven van de drie waar ze het meest over twijfelden.
Ik vind dat puur fysiek een bloedmooie vrouw! Jiri vind ik ook een heel fijne uitstraling hebben.Tja Florence... de klassieke vraag weer. Waarom meedoen aan zoiets als je ultra preuts en emotioneel gesloten bent. Alst nie precies verloopt zoals in een Disney film geeft die de moed al op.
Ik vraag mij af hoeveel venten die Flo eigenlijk al zou hebben gehad.Met Florence gaat het ook wel niks worden. Dat zie je zo al.
Elk zijn eigen wc, "niet kijken hoor als mijn bloes open waait".
En hij is nu ook niet de kerel om eens te zeggen hoe hij het wel zou willen.
2Lien vond ik in de uitzending gisteren niet zo sympathiek overkomen.
En Jiri: die 'vergeten' ze precies aan bod te laten komen! Zo een onzichtbaar personage.
Die Lien maakte toch niet van haar tak de volgende dag. Die legde gewoon uit waarom ze niet zo spraakzaam was de vorige avond? Ik vond dat toch een normaal gesprek.Die florence is gewoon het typische voorbeeld van de knappe blondine wie alles al heel haar leven gewoon komt aanwaaien, behalve haar disney prins.
Teveel romcom films gezien, die denkt dat het ofwel liefde op eerste zicht moet zijn, of het wordt niets.
Die Lien is ook al nix. Als ge te moe bent om een beleefd gesprek te houden, zegt da dan ook gwn eh.
Ipv daar heel den diner te zitten met een lang gezicht, om dan 's anderendaags van uwen tak te maken.
Kudos @ joren dat em bleef proberen. Ik had aan een ander tafel gaan zitten.
Die Jana da is nog wel een waar ge goe mee kunt zeveren. Maar daar zijn ook wel kosten aan zenne, die onzekerheid man...
"Ja als ze aan mijne rug komen, beweegt mijn buik" wut?
Ma bon, die laat haar onzekerheden tenminste niet in de weg staan
Dat homokoppel, hoe schattig zijn die mannen. Leuk om te zien.
BEHALVE DAT WOORD HUBBY HEEL DEN TIJD
Over de venten spreek ik mij ni uit, da lijken mij schappelijke kerels.
Ok mss iets te hyperbolisch, maar het punt was: doet dat dan toch op de moment zelf, ipv zo den dag nadien.Die Lien maakte toch niet van haar tak de volgende dag. Die legde gewoon uit waarom ze niet zo spraakzaam was de vorige avond? Ik vond dat toch een normaal gesprek.
ja dat wordt nix, die wil echt off haar feet geswept worden bij de eerste aanblikFlorence, tja…dat gaat niet lukken die blijft zoeken achter een vonk maar zonder het fysieke kan nooit een spark komen. Jammer
Die Lien maakte toch niet van haar tak de volgende dag. Die legde gewoon uit waarom ze niet zo spraakzaam was de vorige avond? Ik vond dat toch een normaal gesprek.
Florence, tja…dat gaat niet lukken die blijft zoeken achter een vonk maar zonder het fysieke kan nooit een spark komen. Jammer
Beter laat dan nooit.Ik vond dat tussen Joren en Lien toch allemaal niet zo erg als men hier doet uitschijnen. Ze gaven beiden aan dat ze moe waren en ze kennen elkaar nog niet goed genoeg, dus dat is wat onwennig maar toch niet meer dan dat? De "kritiek" die Lien gaf kwamen goed over bij hem, dus zo hard komt dat dan toch niet binnen. Beter de dag nadien dan alles op te kroppen tot het niet meer gaat en ambras maken.