Blind Getrouwd 2022

Ik denk toch, als ze u daar vertellen: gij.gaat.trouwen! dat ge de grond efkes onder uw voeten voelt instorten.
Mannen, wat voor een gevoel moet dat zijn!

Ik vind Florence toch ook wel een knappe, haar zus is ook geen misse denk ik.
De rest van de dames zijn niet echt mijn ding.

Deze week neemt een nieuwe kandidaat deel, Lujo hotel. Hoe vaak die naam niet in beeld kwam. Volgende week moeten ze ook allemaal samen in dezelfde love boat om de kosten nog meer te drukken.

Lien vindt Joren te druk maar de andere kandidaten mogen volgende week ook mee in het leed delen. Dat is mss grappig voor ons (en ontlast Lien wat van zijn enthousiasme).

Met Florence gaat het ook wel niks worden. Dat zie je zo al.

Elk zijn eigen wc, "niet kijken hoor als mijn bloes open waait".
En hij is nu ook niet de kerel om eens te zeggen hoe hij het wel zou willen.

Tja Florence... de klassieke vraag weer. Waarom meedoen aan zoiets als je ultra preuts en emotioneel gesloten bent. Alst nie precies verloopt zoals in een Disney film geeft die de moed al op.

Eigenlijk zouden al deze die dan ‘net’ niet in het programma raakten, onder elkaar moeten gekoppeld worden. Die experts moeten toch iets doen tot een volgen seizoen. Wie weet hoeveel goeie matchen daar nog tussen konden zitten. Of als het niks wordt met hun voorstel, het nummer geven van de drie waar ze het meest over twijfelden.
Iemand waarmee ik nog gedatet heb, heeft het enkele jaren geleden ook net niet gehaald (2de reserve). Helaas krijgen ze geen gegevens van hun match.
Tja Florence... de klassieke vraag weer. Waarom meedoen aan zoiets als je ultra preuts en emotioneel gesloten bent. Alst nie precies verloopt zoals in een Disney film geeft die de moed al op.
Ik vind dat puur fysiek een bloedmooie vrouw! Jiri vind ik ook een heel fijne uitstraling hebben.

Waarom mee doen?
1. Omdat je op voorhand NIET kan inschatten hoe het is aan een vreemde gematched te worden en dat dan nog met wat camera's op jou gericht -> haar gedrag kan èn erger zijn hierdoor èn dan nog eens uitvergroot door het productieteam.
2. Omdat je professioneel omkadert wordt. Ik heb ook wel wat hindernissen in het vormen van relaties, de wetenschap dat je bij een team terecht kan zou me ook wat meer zekerheid geven. Die voorkomen natuurlijk niet dat je "fouten" maakt maar kunnen je wel inzicht geven in wat je doet, waarom je het doet en wat het effect is.

Met Florence gaat het ook wel niks worden. Dat zie je zo al.

Elk zijn eigen wc, "niet kijken hoor als mijn bloes open waait".
En hij is nu ook niet de kerel om eens te zeggen hoe hij het wel zou willen.
Ik vraag mij af hoeveel venten die Flo eigenlijk al zou hebben gehad.
En nog meer: welke vent zij zelf voor haar als partner ziet. Rijk niet meegerekend.

Nog altijd veel liever Joren dan Flo.

Joren is misschien niet de rustigste maar jullie maken er echt wel een adhd-er van.

Lien vond ik in de uitzending gisteren niet zo sympathiek overkomen.

En Jiri: die 'vergeten' ze precies aan bod te laten komen! Zo een onzichtbaar personage.

Moest ik meedoen aan dat programma zou ik na het huwelijk een rustige babbel hebben.

We zijn gematched, laten we dit een echte kans geven en ook fysieke dingen doen. Zonder fysieke dingen gaat het gewoon nooit lukken. We moeten niet eerst bff’s zijn om dat te proberen. Dan gewoon beginnen kussen en strelen, die akwardness gaat snel weg zijn. Intimiteit creeert ook aantrekking.

Ge doet natuurlijk niet mee aan zo’n programma als ge goed zijt in intiemere relaties opbouwen.

Lien vond ik in de uitzending gisteren niet zo sympathiek overkomen.

En Jiri: die 'vergeten' ze precies aan bod te laten komen! Zo een onzichtbaar personage.
2

Vakantie, mooi weer en daar zit er eentje “buuh laat me gerust”.
Joren was dan weer direct het andere uiterste.
Dat lijkt me wel de typische veel te aanwezige verkoper eigenlijk.

Jiri hebben we inderdaad nog niet veel gezien.
Florence had precies verwacht dat ze direct in zwijm ging vallen…
Ze is enkel bezig zich nog meer druk op te leggen.
Nochtans zou je toch denken dat ze beiden iets zelfzekerder zijn door hun job.

Christiaan en Jana vind ik dan nog het lost, die pakken dat precies allemaal luchtig aan.

Brecht vind ik dan ook weer te overdreven, ik vind hem teveel als een light-versie van zo’n irritante James Cooke overkomen.
Eens die van hun roze wolk donderen kan het ook wat anders zijn.

Nu, gelijk @Mulan zegt: als het productieteam beslist om je zus of zo voor te stellen zullen ze dat wel doen door net die fragmenten te tonen die in hun kraam passen.
Die matches interesseren hun minder denk ik zo, ‘t gaat hem vooral om de kijkcijfers.

Wat mij wel opviel: voor zo’n resort was het eten precies niet te speciaal, het leken ook vrij kleine porties.

Laatst bewerkt:
Meningen hier niet echt veranderd tov vorige aflevering.

Joren komt nog steeds te druk en vaak self-centered over. Lien heeft er precies nu al genoeg van. En bij Joren viel precies ook zijn frank, dat dit heel moeilijk gaat worden. Ik geef ze nog altijd 0% kans.

Florence is, zoals gezegd, een hele mooie vrouw. Maar ze is helemaal niet aantrekkelijk door haar manier van doen. Jiri is te afwachtend en te rustig. Die Florence had gehoopt op een coup de foudre vanaf moment één, denk ik. Haar prins op het witte paard. Het gaat niet lukken.

Voor Brecht zou ik zeggen: lose the glasses. Ziet er een stuk volwassener uit zonder. Blijft moeilijk in te schatten koppel. Fysiek zal dat geen probleem zijn, maar lijken allebei wel hun specifieke kantjes te hebben.

Christiaan en Jana zit niet slecht, maar zoals ik vorige keer al zei, kerel moet ook wel opletten dat hij niet te veel overdrijft.

Ik sluit me inderdaad aan bij hierboven:

Joren & Lien => kansloos, Joren is véél te druk in alles, dat stoorde Lien nu al na 1 dag dus wacht nog eens enkele weken...
Jiri & Florence => kansloos, Florence is veel te gesloten en ingetogen, lijkt ook alsof ze zichzelf al de put in praat (ik heb nog altijd geen vonk)
Brecht & Dziubi => 50/50, lijkt me nu TE positief, wil het nog zien als ze terug komen van de reis
Christiaan & Jana => 75% kans, die pakken het goed aan denk ik maar dat lijkt me ook gewoon in hun karakter te zitten

Die florence is gewoon het typische voorbeeld van de knappe blondine wie alles al heel haar leven gewoon komt aanwaaien, behalve haar disney prins.

Teveel romcom films gezien, die denkt dat het ofwel liefde op eerste zicht moet zijn, of het wordt niets.

Die Lien is ook al nix. Als ge te moe bent om een beleefd gesprek te houden, zegt da dan ook gwn eh.
Ipv daar heel den diner te zitten met een lang gezicht, om dan 's anderendaags van uwen tak te maken.
Kudos @ joren dat em bleef proberen. Ik had aan een ander tafel gaan zitten.

Die Jana da is nog wel een waar ge goe mee kunt zeveren. Maar daar zijn ook wel kosten aan zenne, die onzekerheid man...
"Ja als ze aan mijne rug komen, beweegt mijn buik" wut?
Ma bon, die laat haar onzekerheden tenminste niet in de weg staan

Dat homokoppel, hoe schattig zijn die mannen. Leuk om te zien.
BEHALVE DAT WOORD HUBBY HEEL DEN TIJD

Over de venten spreek ik mij ni uit, da lijken mij schappelijke kerels.

Die florence is gewoon het typische voorbeeld van de knappe blondine wie alles al heel haar leven gewoon komt aanwaaien, behalve haar disney prins.

Teveel romcom films gezien, die denkt dat het ofwel liefde op eerste zicht moet zijn, of het wordt niets.

Die Lien is ook al nix. Als ge te moe bent om een beleefd gesprek te houden, zegt da dan ook gwn eh.
Ipv daar heel den diner te zitten met een lang gezicht, om dan 's anderendaags van uwen tak te maken.
Kudos @ joren dat em bleef proberen. Ik had aan een ander tafel gaan zitten.

Die Jana da is nog wel een waar ge goe mee kunt zeveren. Maar daar zijn ook wel kosten aan zenne, die onzekerheid man...
"Ja als ze aan mijne rug komen, beweegt mijn buik" wut?
Ma bon, die laat haar onzekerheden tenminste niet in de weg staan

Dat homokoppel, hoe schattig zijn die mannen. Leuk om te zien.
BEHALVE DAT WOORD HUBBY HEEL DEN TIJD

Over de venten spreek ik mij ni uit, da lijken mij schappelijke kerels.
Die Lien maakte toch niet van haar tak de volgende dag. Die legde gewoon uit waarom ze niet zo spraakzaam was de vorige avond? Ik vond dat toch een normaal gesprek.

Florence, tja…dat gaat niet lukken die blijft zoeken achter een vonk maar zonder het fysieke kan nooit een spark komen. Jammer

Die Lien maakte toch niet van haar tak de volgende dag. Die legde gewoon uit waarom ze niet zo spraakzaam was de vorige avond? Ik vond dat toch een normaal gesprek.
Ok mss iets te hyperbolisch, maar het punt was: doet dat dan toch op de moment zelf, ipv zo den dag nadien.
Ale beter laat dan nooit.
Florence, tja…dat gaat niet lukken die blijft zoeken achter een vonk maar zonder het fysieke kan nooit een spark komen. Jammer
ja dat wordt nix, die wil echt off haar feet geswept worden bij de eerste aanblik

Zoals @Mini al zei, ze kon dat ook de dag zelf zeggen. En de dag nadien klonk het eerder als verwijten naar hem toe (seg, hoe druk doet gij als ik moe ben) ipv naar haar eigen te kijken (sorry dat ik gisteren de avond wat verpest heb, ik was echt kapot en dan word ik heel stil). Hij deed maar z'n best om de avond nog een beetje gezellig te maken en krijgt dan de dag nadien nog zijn negatieve punten te horen.

Ik vond dat tussen Joren en Lien toch allemaal niet zo erg als men hier doet uitschijnen. Ze gaven beiden aan dat ze moe waren en ze kennen elkaar nog niet goed genoeg, dus dat is wat onwennig maar toch niet meer dan dat? De "kritiek" die Lien gaf kwamen goed over bij hem, dus zo hard komt dat dan toch niet binnen. Beter de dag nadien dan alles op te kroppen tot het niet meer gaat en ambras maken.

Ik vond dat tussen Joren en Lien toch allemaal niet zo erg als men hier doet uitschijnen. Ze gaven beiden aan dat ze moe waren en ze kennen elkaar nog niet goed genoeg, dus dat is wat onwennig maar toch niet meer dan dat? De "kritiek" die Lien gaf kwamen goed over bij hem, dus zo hard komt dat dan toch niet binnen. Beter de dag nadien dan alles op te kroppen tot het niet meer gaat en ambras maken.
Beter laat dan nooit.
De joren is ne gemakkelijke mens en die kan da allemaal wel aan.

Ik zeg alleen maar dat ik het persoonlijk beter zou smaken moest ze mij dat dien avond zelf gewoon zeggen, ipv den dag nadien in den auto, en dan ook nog "de schuld" bij hem leggen.

GIJ doet druk <=> ik was moe en wou ff geen gezaag aan menne kop

Wat ik ni snap is dat een jonge vrouw van 30 als Lien, zo uitgeput is na een trouwfeest (waar alles door iemand anders geregeld is) een dag in B&B, een vliegtuigreis van 3 uurkes vliegen. Ze was toch ni te moe om haar koffers uit te pakken. Ik denk (denk) dat daar een moeilijker mens in schuilt dan op 't eerste zicht lijkt. Ze zal misschien wel moe geweest zijn, maar toch verdenk ik er haar ook van die vermoeidheid als 'dekmantel' te gebruiken voor ... (en 's avonds is ze moe en 's morgens vindt ze de Joren te aanwezig).

Florence, daarvan denk ik dat die door haar zogenaamde oog-ver-blin-den-de schoonheid (die ik nog altijd niet zie dat ze zóóó uitzonderlijk is) , in combinatie met het feit dat ze spoedverpleegkundige is (beetje in aanzien dus) in haar leven al heel dikwijls haar goesting heeft gekregen. Een beetje een verwend en beschermd opgevoed meisje. Die komt mij (en inderdaad, de makers zenden uit wat ze willen) héél onvolwassen over.

En den Brecht, van die jongen krijg ik nat eczeem.

Terug
Bovenaan