Blind Getrouwd 2022

Het is niet omdat je ‘knap’ bent dat je sneller de juiste partner vindt waarmee je een stabiele toekomst kan uitbouwen. Heb meerdere ‘knappe’ single vrienden die maar niet de juiste partner vinden, ze klagen allemaal dat er weinig serieuze commitment te vinden is bij de personen die ze daten. Ik snap dat je door de succesverhalen van voorbije edities dan nieuwsgierig wordt naar ‘wat werkt wel voor mij?’.

Al vrees ik dat de interesse in het programma nog meer zal afnemen als deze editie niet opnieuw een stabiel koppel oplevert.

Het mooie vind ik wel dat de experts koppels lang na het programma blijven opvolgen. Daar ligt in mijn ogen ook de sleutel tot succes. Veel koppels geven op zodra het wat minder gaat/ de sleur erin komt. Zij worden daarentegen wel geholpen om te blijven communiceren en blijven de energie te vinden om er iets van te maken. Ik kan mij inbeelden dat toestanden zoals een miskraam (Nick en Veerle) of zware verbouwingen (Jonah en Winnie) wegen op een relatie, dat zijn bijvoorbeeld zaken waarbij ik koppels in mijn directe omgeving zie uit elkaar gaan.
Dat is zeker waar. Het zou normaal wel iets makkelijker moeten zijn.

Zoals @Avondland zegt geeft het meer uitwisselingen. Het is in de Vlaamse versie eerder elkaar bloempjes toewerpen wat ongemakkelijke stiltes vermijdt als koppels op zichzelf zijn aangewezen. Mss dat de experts van mening zijn dat deze piste hopelijk wat druk kan wegnemen en inspiratie brengen aan elkaar zodat de appartement-fase beter gaat. Ik hoop dat ze niet allemaal in hetzelfde gebouw moeten zitten per verdieping om dan "gezellig in het weekend een biertje te drinken". Dat zou ik pas vergaand vinden.
Dat is wat er in de Australische versie gebeurt, met de nodige scheefpoeperij en kliekjesvorming. Dinner parties en commitment ceremonies. Eindeloze herhalingen en sensatiezoekerij, maar de nodige drama is best amusant.

Dat is wat er in de Australische versie gebeurt, met de nodige scheefpoeperij en kliekjesvorming. Dinner parties en commitment ceremonies. Eindeloze herhalingen en sensatiezoekerij, maar de nodige drama is best amusant.
Ik de hele tijd de Australische versie aan het wissen omdat het herhaling was en nu blijkt de nieuwe versie wel bezig te zijn. En blijkbaar is het drama al begonnen en ik heb het allemaal gemist :cry:

Het kan dat jullie gelijk krijgen, maar wat er hier over Joren (gladde verkoper, ...) wordt gezegd, vind ik allemaal voorbarig.
Wij zitten dat allemaal vanuit onze gemakkelijke zetel te bekijken, maar wat we tot hiertoe hebben gezien, speelt zich nog allemaal af binnen de 24 uur. En met een hoop camera's uw uw snuit gericht. Ne mens zou voor minder onder de indruk zijn.
Ja, daarvoor zijn we hier hé. Om ongeoorloofd conclusies te trekken en mensen te beoordelen op basis van beelden die geselecteerd en gemanipuleerd zijn door VTM. Heerlijk :coolbrows:

Zijn er hier eigenlijk mensen die er zouden aan meedoen?
@iamhollywood maar die heeft nu al iemand.

Mocht ik single zijn zou ik het niet zien zitten om een cameraploeg achter me aan te krijgen en me voor heel Vlaanderen bloot te stellen. Ik denk dat dat nogal confronterend kan zijn als het verkeerd uitpakt. Die Geert die de blaadjes van de mandarijntjes heeft geplukt wil niets meer met het programma te maken hebben en kijkt er toch met een wrang gevoel naar terug. Afgekraakt worden door gans Vlaanderen op sociale media is toch iets waar je een sterke huid voor moet kunnen kweken.

Zijn er hier eigenlijk mensen die er zouden aan meedoen?
Ik sta wel open voor zo'n experiment, maar om dan ineens met heel uw hebben en houden op tv te komen, dat spreekt me minder aan.

Edit: kijk maar gewoon in dit topic hoe snel mensen conclusies over iemand trekken met amper een paar minuten beeldmateriaal.

Ja want ik zou wel eens benieuwd zijn wie ze bij mij zouden zetten. Maar dan liefst geen camera's.
In hoeverre zou je dan meegaan in ‘wat de profilers aangeven als match’? Want er zijn er toch ook wel veel die ten prooi vallen aan ‘geen bliksems bij de eerste blik, laat maar’ en - en ik bedoel dit echt niet neerbuigend - maar wat als het eentje is met vijf kilo teveel (aannemende dat ze qua profiel wel gaan rekening houden u geen Tati te geven)

In hoeverre zou je dan meegaan in ‘wat de profilers aangeven als match’? Want er zijn er toch ook wel veel die ten prooi vallen aan ‘geen bliksems bij de eerste blik, laat maar’ en - en ik bedoel dit echt niet neerbuigend - maar wat als het eentje is met vijf kilo teveel (aannemende dat ze qua profiel wel gaan rekening houden u geen Tati te geven)
tati :rofl:

bwa helemaal eigenlijk. Als dat echt een toffe is die voor de rest bij me past zou ik daar geen probleem mee hebben. Maar zoals je zegt zou het ook wel geen Tati moeten zijn. Het ding is dat je natuurlijk wel heel de huwelijksreis aan elkaar vast hangt en je ze op die manier sowieso wel leert kennen er er misschien wel verliefd op kan worden.

Groot verschil bij een date die je ding niet is qua uiterlijk en je er gewoon een avond niet teveel tegen zegt en dan elk je eigen weg terug gaat.

Groot verschil bij een date die je ding niet is qua uiterlijk en je er gewoon een avond niet teveel tegen zegt en dan elk je eigen weg terug gaat.
Kijk maar terug naar die opmerking van Nuria uit het eerste seizoen, en haar eerste gedachte van Stijn: 'Wat ne Fucking Nerd help!'.
Die hadden in het echt leven no way elkaar ooit aangesproken. Maar nu zijn ze al wel jaren getrouwd en hebben ook al een paar kleuters rondlopen.

Eerste indrukken.

Christiaan & Jana: met voorsprong het beste koppel. Hij heeft ook niet te lang gewacht met aanrakingen/kussen dus zal ook de volgende stap niet zo moeilijk zijn.

Joren & Lien: afwachten, het kan nog alle kanten uit. Hij gaat wat meer zijn serieuze kant moeten laten zien en ook wat meer fysiek worden.

Florence & Jiri : oei, wat is dat ??? Jiri lijkt een oprecht eerlijke, goede gast maar veel te afwachtend/braaf. Florence een uitzonderlijk knappe dame maar lijkt me emotioneel enorm labiel. Als Jiri met zachte hand de leiding kan overnemen en haar zenuwen kalmeren kan er misschien nog iets mooi uitkomen maar ik vrees ervoor.

Brecht en Dzibili: Ik denk dat die Brecht nog op zijn bakkes gaat krijgen...hoe irritant kun je zijn ?

Eerste indrukken.

Christiaan & Jana: met voorsprong het beste koppel. Hij heeft ook niet te lang gewacht met aanrakingen/kussen dus zal ook de volgende stap niet zo moeilijk zijn.

Joren & Lien: afwachten, het kan nog alle kanten uit. Hij gaat wat meer zijn serieuze kant moeten laten zien en ook wat meer fysiek worden.

Florence & Jiri : oei, wat is dat ??? Jiri lijkt een oprecht eerlijke, goede gast maar veel te afwachtend/braaf. Florence een uitzonderlijk knappe dame maar lijkt me emotioneel enorm labiel. Als Jiri met zachte hand de leiding kan overnemen en haar zenuwen kalmeren kan er misschien nog iets mooi uitkomen maar ik vrees ervoor.

Brecht en Dzibili: Ik denk dat die Brecht nog op zijn bakkes gaat krijgen...hoe irritant kun je zijn ?
In MAFS Australia wordt er al vrij snel gepolst door de experten of ze al seks hebben gehad. Soms wacht ik daar op commentaar van Sir David Attenborough: and now the male prepares its mating ritual ... a visual feast for the female eye.

Misschien oordeel ik er met mijn vrouwelijke (pret)ogen anders over maar is Florence nu echt zo een oogverblindende knappe? Ik zeg niet dat ze lelijk is, verre van maar zoals sommigen hier de lofzang over haar zingen :thinking:. En dat burgerlijke, wat hier is gezegd geworden, daar kan ik helemaal inkomen. Dan wegen Lien en Jana in mijn ogen op de schaal van schoonheid meer. Die hebben het hele pakketje.

Terug
Bovenaan