Je bedoelt haar Foefke?Was dat niet Jana en hare man (naam vergeten)?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt haar Foefke?Was dat niet Jana en hare man (naam vergeten)?

Een echte verkoper hè. En typisch zo ene waar je niet van kan zeggen of hij aan het faken is of niet.Die Joren wens je toch ook niemand toe. Ik ben al op van de zenuwen van hem die paar minuten te zien.
Florence en haar zus zijn toch wel knappe dames. Allé, het zijn allemaal wel personen waarvan je denkt "waarom zou je in godsnaam een trouw als dit willen ipv een "echte" trouw".
.Je hebt wel van die knappe dames die denken dat ze een gouden poesje hebben en gewoon abnormaal veeleisend worden. Dan krijg je dit soort toestanden.Florence en haar zus zijn toch wel knappe dames. Allé, het zijn allemaal wel personen waarvan je denkt "waarom zou je in godsnaam een trouw als dit willen ipv een "echte" trouw".

Moet er niet mee trouwen per se, zolang ge goede vriendjes zijt met haar moogt ge ne keer in haar foefke zittenJe bedoelt haar Foefke?![]()

Onder andere. Maar ik denk dat het gezamenlijk onderdeel gewoon helpt om je eigen progressie in perspectief te plaatsen. Anders ga je jezelf ongewild druk opleggen omdat je verwacht dat iedereen direct lovey dovey is, langs de andere kant kan het ook ‘aanstekelijk’ werken om andere koppels te zien die hun verdediging laten zakken en dat dan ook zelf te proberen.Echt wel geen fan van het gezamelijke trouwfeest, was precies meer een show dan wat anders. Hebben ze gezegd waarom dit veranderd is? Gewoon kosten besparen?
Haha, idd ook zo'n rare opmerking met 0,0 meerwaarde. Je hoeft echt niet van alles een punt te maken.'Ik slaap normaal nooit met een BH, maar ga dat nu wel doen"
Friendzoned![]()

Dat vond ik zo'n overbodige uitleg.Je bedoelt haar Foefke?![]()
), maar weet hij na die zever met welke wagen zij rijdt? Het antwoord is "nee".Hij mag dan toch al in haar foef zitten.Dat vond ik zo'n overbodige uitleg.
Zij vraagt met welke wagen hij rijdt en hij antwoordt (Peugeot 208)
Hij vraagt op zijn beurt met welk merk wagen zij rijdt, zij denkt grappig te zijn door heel die uitleg te doen over haar wagen met nummerplaat FUF (hilariteit alom), maar weet hij na die zever met welke wagen zij rijdt? Het antwoord is "nee".
Op HLN staat een officiële uitleg dat eerdere koppels supernieuwsgierig waren naar elkaar en dat dit de methode was om elkaar te zien en af te toetsen. Of dat de enige drijfveer was zullen we niet weten. Het lijkt me op een zet om kosten te besparen en tegelijk nieuw leven te blazen in Blind Getrouwd. Maar heel anders is het ook niet behalve dat 4x kort na elkaar de dans zien en de speech eerder vervelend is.Echt wel geen fan van het gezamelijke trouwfeest, was precies meer een show dan wat anders. Hebben ze gezegd waarom dit veranderd is? Gewoon kosten besparen?
Vanuit de koppels begrijp ik wel de vraag om de lotgenoten vaker te zien zodat ze ervaringen kunnen uitdelen. In MAFS Australia is dat eerder bedoeld om lichaamssappen en vuistslagen uit te wisselen.Op HLN staat een officiële uitleg dat eerdere koppels supernieuwsgierig waren naar elkaar en dat dit de methode was om elkaar te zien en af te toetsen. Of dat de enige drijfveer was zullen we niet weten. Het lijkt me op een zet om kosten te besparen en tegelijk nieuw leven te blazen in Blind Getrouwd. Maar heel anders is het ook niet behalve dat 4x kort na elkaar de dans zien en de speech eerder vervelend is.
Op HLN staat een officiële uitleg dat eerdere koppels supernieuwsgierig waren naar elkaar en dat dit de methode was om elkaar te zien en af te toetsen. Of dat de enige drijfveer was zullen we niet weten. Het lijkt me op een zet om kosten te besparen en tegelijk nieuw leven te blazen in Blind Getrouwd. Maar heel anders is het ook niet behalve dat 4x kort na elkaar de dans zien en de speech eerder vervelend is.
Ondertussen de aflevering uitgezien, en blijkbaar gaan ze ook naar dezelfde reisbestemming. Previews suggereren dat ze vlak bij mekaar zitten en ook dingen samen gaan doen. Dat is er toch wel los over vind ik.Vanuit de koppels begrijp ik wel de vraag om de lotgenoten vaker te zien zodat ze ervaringen kunnen uitdelen. In MAFS Australia is dat eerder bedoeld om lichaamssappen en vuistslagen uit te wisselen.
Het is niet omdat je ‘knap’ bent dat je sneller de juiste partner vindt waarmee je een stabiele toekomst kan uitbouwen. Heb meerdere ‘knappe’ single vrienden die maar niet de juiste partner vinden, ze klagen allemaal dat er weinig serieuze commitment te vinden is bij de personen die ze daten. Ik snap dat je door de succesverhalen van voorbije edities dan nieuwsgierig wordt naar ‘wat werkt wel voor mij?’.Florence en haar zus zijn toch wel knappe dames. Allé, het zijn allemaal wel personen waarvan je denkt "waarom zou je in godsnaam een trouw als dit willen ipv een "echte" trouw".
Zoals @Avondland zegt geeft het meer uitwisselingen. Het is in de Vlaamse versie eerder elkaar bloempjes toewerpen wat ongemakkelijke stiltes vermijdt als koppels op zichzelf zijn aangewezen. Mss dat de experts van mening zijn dat deze piste hopelijk wat druk kan wegnemen en inspiratie brengen aan elkaar zodat de appartement-fase beter gaat. Ik hoop dat ze niet allemaal in hetzelfde gebouw moeten zitten per verdieping om dan "gezellig in het weekend een biertje te drinken". Dat zou ik pas vergaand vinden.Ondertussen de aflevering uitgezien, en blijkbaar gaan ze ook naar dezelfde reisbestemming. Previews suggereren dat ze vlak bij mekaar zitten en ook dingen samen gaan doen. Dat is er toch wel los over vind ik.