VTM Blind Getrouwd 2022

Homofobe uitspraken zijn ongewenst en tegen de forumregels
Heb echt niks tegen homo's (hand op het hart), maar die twee die er nu weer inzitten. 😩 Van een knuffeltsunamie gesproken zeg!
En dan ene die voor 't minste 😭. Daar kan ik echt ni tegen. Een enkel traantje kan nog sympathiek zijn bij ne man, maar wat die op één dag al bij mekaar snotterde dat was al goed voor de volledige reeks.

En de reactie van zijn vader toen hij die vertelde dat ie ging trouwen: dat was pas om te blèten.
Best doorspoelen als die 2 homosexsuelen in beeld komen.
Men kijkt naar zo'n programma voor de man-vrouw relaties en de onvermijdelijke misverstanden, irritaties....die dat met zich meebrengt.
 
Best doorspoelen als die 2 homosexsuelen in beeld komen.
Men kijkt naar zo'n programma voor de man-vrouw relaties en de onvermijdelijke misverstanden, irritaties....die dat met zich meebrengt.
Nee, daarom kijk jij naar het programma.

Er mogen irritaties zijn over de koppels, daarvoor is het ook reality tv, maar in deze thread en op dit forum zal dat zonder die negatieve en homofobe ondertoon in het algemeen moeten.
 
Zouden ze voordien aangegeven hebben dat het concept een beetje anders werd? Want ik zou eventueel wel de ‘oude’ manier gedaan hebben als single maar die nieuwe groepservaring lijkt mij toch nog veel verder van de ‘authentiekere’ trouwervaring.
 
Zouden ze voordien aangegeven hebben dat het concept een beetje anders werd? Want ik zou eventueel wel de ‘oude’ manier gedaan hebben als single maar die nieuwe groepservaring lijkt mij toch nog veel verder van de ‘authentiekere’ trouwervaring.
Vraag dat mij ook af. Ik zou er ook niet mee gediend zijn om op een gezamenlijk trouwfeest of huwelijksreis te zitten.
 
Best doorspoelen als die 2 homosexsuelen in beeld komen.
Men kijkt naar zo'n programma voor de man-vrouw relaties en de onvermijdelijke misverstanden, irritaties....die dat met zich meebrengt.
Ik heb het programma niet gezien, maar een koppeltje M-V, M-M of V-V maakt toch niks uit?
 
Vraag dat mij ook af. Ik zou er ook niet mee gediend zijn om op een gezamenlijk trouwfeest of huwelijksreis te zitten.
howhowhow, je gaat nog altijd een contract aan met een commerciële zender he en die betaalt jouw trouwfeest en jouw reis.
Niet mee gediend? Het zal kiezen of delen zijn denk ik. Of denkt ge echt dat die koppels veel zelf te beslissen hebben?
Enkel of ze samenblijven of niet en voor de rest is het braaf luisteren.
 
Heeft er iemand ook gemerkt dat de nummerplaat van de taxi waar Brecht mee reed plots dezelfde nummerplaat was van de taxi die Dziubu vervoerde?
Onderweg was dat een andere nummerplaat, bij aankomst was het opeens dezelfde nummerplaat van Dziubu zijn taxi.

Ligt het aan mij of vallen ze direct met de deur in huis ook, ik dacht dat eerste aflevering in vorige seizoenen meer huisbezoeken en voorstelling van de deelnemers enzo was i.p.v. direct al de trouw?
 
Het bespaart mss ook op productiekosten, minder uren om de crew te moeten betalen. Het zal allemaal wat strakker geregeld zijn om het programma te stroomlijnen en de oninteressante stukken zoveel mogelijk weg te snijden.
 
Ah, dacht al dat ik die Jana al eens gezien had op tv. Wist niet meer van waar, maar twas idd in 'Blijven slapen'.

Ik had ze gezien in de trailer van dit programma en dacht meteen dat ik ze kende...
Maar effectief... Blijven slapen dus...

Destijds had ik dit geschreven over haar in het topic van Blijven Slapen.
Misschien toch maar eens volgen dit programma... (nog nooit gezien)

En wat een mooie pastorijwoningen... :love2:
En hetzelfde kan gezegd worden over deelneemster Jana uit Lokeren... 😘🥰
https://www.beyondgaming.be/threads/blijven-slapen.2192/
 
Liever zo dan het te lang uitsmeren. Het begin duurt altijd te lang.
Dat wel, maar ‘t viel me toch op.

Ik heb dat met die trouw zelf ook, zeker bij Brecht duurde me dat te lang met al die “emo-momentjes”.
Ik wil gewoon de perikelen op reis en erna zien :unsure:

Ingeborg mag er wat mij betreft ook uit, daar zit ik ook niet op te wachten.
 
Ingeborg is een van de redenen dat ik kijk. :unsure:

Nu pas de eerste aflevering gezien. Ik heb mij aan niemand van de 4 tot nu toe gestoord, lijken me allemaal wel sympathieke mensen. Jiri en Florence zijn op papier alvast een match, bij de 2 jongens heb ik meer twijfels omdat hun persoonlijkheden (timide vs extrovert) wat verder uit mekaar lijken te liggen.
 
Nee we gaan weer de nonnekes toer op mijn de Vlaemsche versie..
Nu gaan niet volgen, gay koppel erin en zo een woke toestanden laat ik passeren.
Goh het is niet dat we in Vlaanderen geen temptation of ex on the beach hebben.

Maar bij ons is blind getrouwd een pak serieuzer.

Ieder seizoen leverde toch al minstens 1 echt koppel af dacht ik
 
Ik heb nu niet echt het gevoel dat het heel anders is dan de vorige keren. De trouw en het feest zijn ztz nog altijd 4 afleveringen lang, dit seizoen heeft er 11. Het is uitkijken of de andere fases van het programma grondiger verschillen.
 
Nee we gaan weer de nonnekes toer op mijn de Vlaemsche versie..
Nu gaan niet volgen, gay koppel erin en zo een woke toestanden laat ik passeren

Ik begrijp een beetje wat je bedoelt. Tot hiertoe konden ze ons nog aan het kaske houden met de akkefiet(jes)(en) die mensen (die vandaag mekaar niet kennen en vanaf morgen 24/7 moeten samenleven) ondervinden. Akkoord, alles evolueert ...
Maar moet het dan ene nest worden vooraleer jij nog gaat kijken?
Woke is het nieuwe woord en dat is blijkbaar synoniem voor ouderwets, belachelijk, niet meer gangbaar, ..., ... fatsoen?

Ik hou ook wel van een pikanterieke maar ik wil niet met kotsneigingen naar uitzendingen zitten kijken.

Mijn gedacht.
 
Wat mij vooral opviel, is hoe bezorgd die kerels waren met hun haar.
Da ging er echt over
Pas op, daar kan een huwelijk mee vallen of staan hé! :rofl:
De Christaan en Jana, dat weet ik niet of daar veel muziek in zal zitten.
Lien en hoe heet hij ook alweer, daar heb ik meer hoop op.

Maar ik kan me natuurlijk drie keer vergissen. 🤭
 
Terug
Bovenaan