VTM Blind Getrouwd 2022

Ik begrijp een beetje wat je bedoelt. Tot hiertoe konden ze ons nog aan het kaske houden met de akkefiet(jes)(en) die mensen (die vandaag mekaar niet kennen en vanaf morgen 24/7 moeten samenleven) ondervinden. Akkoord, alles evolueert ...
Maar moet het dan ene nest worden vooraleer jij nog gaat kijken?
Woke is het nieuwe woord en dat is blijkbaar synoniem voor ouderwets, belachelijk, niet meer gangbaar, ..., ... fatsoen?

Ik hou ook wel van een pikanterieke maar ik wil niet met kotsneigingen naar uitzendingen zitten kijken.

Mijn gedacht.
Ik kan geen touw vastknopen aan deze post. Wat bedoel je?
 
Florence is wel knap, maar dat gegiechel den helen tijd... man man daar worde toch zot van
Awel, dat gevoel had ik ook! En dan tegelijkertijd nog eens door haar knietjes gaan.
Laat ons het voorlopig steken op zenuwachtigheid maar ik hoop niet dat dat een tic nerveux van haar is.
 
Awel, dat gevoel had ik ook! En dan tegelijkertijd nog eens door haar knietjes gaan.
Laat ons het voorlopig steken op zenuwachtigheid maar ik hoop niet dat dat een tic nerveux van haar is.
Ik hoop het, als die altijd zo is dan is dat wel ne serieuze turn off lol
 
Ook hier even wagen aan een (zeer) vroegtijdige voorspelling:

-Jiri & Florence: Zij lijkt mij te terughoudend, hij te meegaand. Beide hebben een onregelmatige job dus ook afwachten hoe veel tijd ze met elkaar kunnen doorbrengen. Wordt volgens mij het koppel waar niet veel gebeurt maar je wel het gevoel hebt dat het erin zit, om uiteindelijk toch uit elkaar te gaan. --> Nee
-Brecht & Dziubi: Komen overeen maar lijken me allebei gevoelig. Kan goed meevallen maar ook serieus tegenvallen. Kan nog alle kanten op. --> Joker
-Joren & Lien: Hij lijkt me we wat all over the place, zij heeft een sterke band met haar hond. Bij frustratie zal ze nog wat meer aandacht schenken aan haar viervoeter. Lijkt me het koppel te worden met veel beelden van met 3 in de zetel en de hond in het midden. --> Nee
-Christiaan & Jana: Hebben beide een hoek af zoals de experten aangaven. Lijkt me ook het fysiekste (hetero)koppel, wat in blind getrouwd eerder een voordeel is dan een nadeel. --> eerder Ja

Maar uiteraard nog zeer voorbarig
 
Nee ik heb respect voor je mening. Maar valt toch altijd op welke saaie types dat ze casten met meestal redelijk welstellende achtergrond. Er mogen mensen van alle lagen van de bevolking meedoen en dan wil ik wel eens zien hoe het loopt. Als de liefde het gaat halen van de portemonnee als er 2 verschillende ‘leefwerelden’ gekoppeld worden. En dat bv maakt het vr mij interessanter om te volgen.
Ze hebben 1 regel waar ze zich begrijpelijk strikt aan houden: de deelnemers mogen geen kinderen ten laste hebben (volwassen kinderen die het nest uitgevlogen zijn kan natuurlijk wel). Louter voor de moraal van het kind, je kan een kind moeilijk x aantal weken een stiefouder voorschotelen en dan mogelijk opnieuw ontnemen. Het zijn net de mensen die studeren en misschien eerst carrière maken (apart beroep met onregelmatige uren zoals spoedverpleegkundige, zelfstandige zoals die met haar koffiebar etc) die op latere leeftijd nog geen kinderen hebben. Het is net omwille van die regel dat ze zo moeilijk geschikte matches vorig jaar vonden. Mensen uit andere klassen zijn op dat vlak misschien aan aantal jaar voor..
 
Ze hebben 1 regel waar ze zich begrijpelijk strikt aan houden: de deelnemers mogen geen kinderen ten laste hebben (volwassen kinderen die het nest uitgevlogen zijn kan natuurlijk wel). Louter voor de moraal van het kind, je kan een kind moeilijk x aantal weken een stiefouder voorschotelen en dan mogelijk opnieuw ontnemen. Het zijn net de mensen die studeren en misschien eerst carrière maken (apart beroep met onregelmatige uren zoals spoedverpleegkundige, zelfstandige zoals die met haar koffiebar etc) die op latere leeftijd nog geen kinderen hebben. Het is net omwille van die regel dat ze zo moeilijk geschikte matches vorig jaar vonden. Mensen uit andere klassen zijn op dat vlak misschien aan aantal jaar voor..
Sorry maar dan ben je echt wel mee in het framing verhaal van VTM. Genoeg mensen uit allerlei lagen die tussen bv hun 30ste en 40ste vrijgezel zijn en geen kinderen hebben. Procentueel kan het altijd dat deze die verder studeren in de meerderheid zijn maar nooit bv 80-20 verdeling.
 
Sorry maar dan ben je echt wel mee in het framing verhaal van VTM. Genoeg mensen uit allerlei lagen die tussen bv hun 30ste en 40ste vrijgezel zijn en geen kinderen hebben. Procentueel kan het altijd dat deze die verder studeren in de meerderheid zijn maar nooit bv 80-20 verdeling.
De kans dat je op uw 28-35ste kinderen hebt is meestal wel groter als je niet hebt verder gestudeerd. Een andere vereiste is dat je uzelf vlot kan beschikbaar maken. Zodra je weet dat je geselecteerd bent moet je uzelf een maand later al 3 weken kunnen vrij maken. Dat zijn de 2 dingen (kinderen en beschikbaarheid) waar ze het eerste telefoongesprek op hameren.
 
De kans dat je op uw 28-35ste kinderen hebt is meestal wel groter als je niet hebt verder gestudeerd. Een andere vereiste is dat je uzelf vlot kan beschikbaar maken. Zodra je weet dat je geselecteerd bent moet je uzelf een maand later al 3 weken kunnen vrij maken. Dat zijn de 2 dingen (kinderen en beschikbaarheid) waar ze het eerste telefoongesprek op hameren.
Iamhollywood, als je meedoet aan dit programma en je bent door de 1ste selecties, dan kunnen ze al die mensen toch al laten weten wanneer huwelijk en huwelijksreis zullen doorgaan. (Dan zullen er nog velen afvallen, maar niemand zal dan onverwacht tegen zijn baas moeten zeggen dat ie over een maand er 3 weken niet zal zijn, dat geloof ik toch niet.) Die kunnen dan toch allemaal al verlof voor die periode vragen. Als je in een bedrijf met vast vakantierooster werkt, dan zal meedoen moeilijk worden (denk ik). En trouwens, waarom 3 weken? (Misschien hebt gij insideinfo, dat kan). Maar de dag van de bruiloft en het vertrekken op huwelijksreis, is dat niet een periode van 10 dagen alles inbegrepen? Die koppels hebben toch geen 2,5 week huwelijksreis.
Of zie ik het verkeerd?
 
Iamhollywood, als je meedoet aan dit programma en je bent door de 1ste selecties, dan kunnen ze al die mensen toch al laten weten wanneer huwelijk en huwelijksreis zullen doorgaan. Die kunnen dan toch allemaal al verlof voor die periode vragen. Als je in een bedrijf met vast vakantierooster werkt, dan zal meedoen moeilijk worden (denk ik). En trouwens, waarom 3 weken? (Misschien hebt gij insideinfo, dat kan). Maar de dag van de bruiloft en het vertrekken op huwelijksreis, is dat niet een periode van 10 dagen alles inbegrepen? Die koppels hebben toch geen 2,5 week huwelijksreis.
Of zie ik het verkeerd?
Ik heb zelf ooit meegedaan. Eerste selectie was ergens in april. Je komt daar met 1000 man toe. Ga jij dan 3 weken in september-oktober blokkeren omdat je eind augustus mogelijk verneemt dat je 1 van de 4 bent? Je plant uw normaal leven en ziet dan wel of je er alsnog tijd voor maakt. Dit jaar was de planning eerder in de zomermaanden ipv najaar.
Ik ben tot midden augustus naar de medialaan moeten teruggaan voor follow-up gesprekken met Wim Slabbinck. Ik wist zelf niet met hoeveel we op dat moment nog waren, zolang ze een potentiële match zien blijf je in de running en laten ze jou terugkomen. Ze vragen dat je 3 weken vrij bent om de planning van het huwelijk, huwelijk, huwelijksreis, verhuis en eerste dagen thuis te kunnen opnemen.
Ze screenen ook wel fel op standvastigheid en de wil om in het avontuur te stappen, denk dat ze daarom ook niet te jong gaan. En na de toestanden met wispelturige veerle misschien ook niet meer te oud :p, dat mens stond er toch echt niet voor open..
 
Ze screenen ook wel fel op standvastigheid en de wil om in het avontuur te stappen, denk dat ze daarom ook niet te jong gaan. En na de toestanden met wispelturige veerle misschien ook niet meer te oud :p, dat mens stond er toch echt niet voor open..
Kom, dat was toch schitterende TV :biglaugh:
 
Kom, dat was toch schitterende TV :biglaugh:
Dat wel. Maar je zag dat die zodanig vastgeroest zat in haar eigen gewoontes dat die niet meer openstond zich aan te passen aan iemand anders. Ik herken dat patroon wel bij mijn eigen ouders/schoonouders :unsure:, daarmee denk ik dat dat eigen is aan de leeftijd :p.
 
Terug
Bovenaan