VTM Blind Getrouwd 2022

Ah, dacht al dat ik die Jana al eens gezien had op tv. Wist niet meer van waar, maar twas idd in 'Blijven slapen'.
 
Jammer dat je hier geen vurige dinner parties gaat krijgen waarbij bruiden elkaar in de haren vliegen. Is MAFS Australia 2022 al online? :unsure:
 
Zou Blind Gescheiden niks zijn? Den Jehan vertrekt ‘s morgens met zijn bokes naar het werk (aan ‘t stad) om dan ‘s avonds te ontdekken dat ons Mireille er vanonder is.
 
Ingeborg vind ik niet echt een aanwinst. Alsof het niet ongemakkelijk genoeg is dat er camera's in het appartement zitten, krijg je er ook nog een immer optimistische schoonmoeder bij. Het zou wel lachen zijn als ze zo ineens de slaapkamer induikt terwijl ze liggen te maffen en roept "En, is het grote moment al gebeurd? Jullie zien er een ideaal koppel uit!"
 
of VTM69 of zo
De tijd dat er op Vlaamse zenders erotische programma's te zien waren, lijkt wel helemaal voorbij (nu iedereen zijn gading ergens anders kan vinden).
Weet ook niet of er daadwerkelijk nog publiek zou voor bestaan?

Zelfs bikijimeisjes op een trampoline zijn geschrapt, maar dat is misschien vrouwonvriendelijk?
 
Heb echt niks tegen homo's (hand op het hart), maar die twee die er nu weer inzitten. 😩 Van een knuffeltsunamie gesproken zeg!
En dan ene die voor 't minste 😭. Daar kan ik echt ni tegen. Een enkel traantje kan nog sympathiek zijn bij ne man, maar wat die op één dag al bij mekaar snotterde dat was al goed voor de volledige reeks.

En de reactie van zijn vader toen hij die vertelde dat ie ging trouwen: dat was pas om te blèten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan