VTM Blijven Slapen

Slyke

Well-known member
BlijvenSlapen_s1_afl01_002_20210213014140.jpg



Nog iemand die dit aan het volgen is?
Ik heb het normaalgezien totààl niet voor datingprogramma's (à la Blind Getrouwd, etc...) en goedkope reality, maar vind dit echt wel te smaken.

Voor 't moment niet echt een freak-show met vrij "normale" deelnemers...

En wat een mooie pastorijwoningen... :love2:
En hetzelfde kan gezegd worden over deelneemster Jana uit Lokeren... 😘🥰
 
Ben er net toevallig op gekomen! Ik wou het eerst afzetten maar de vriendin wou het eens kans geven... Valt idd beter mee dan ik oorspronkelijk gedacht had!
 
Ik blijf getriggered door dit programma, maar dan vooral omwille van de prachtige woningen.

Van waar komen die en waar staan die, stel ik mij dan de vraag...

Parket, natuursteen, smeedijzeren deuren, eiken deuren en keuken, houten ramen, ...
Alleen al qua keuken staat daar iets in van 35K.

Als ik een schatting moet maken, inclusief omliggende terreinen, zit je per woning makkelijk aan een marktprijs van 1M à 1,5M euro.
Hoe kan dat? Dat heeft VTM daar niet gezet, dat staat vast...
Kijkwoningen van één of andere bouwfirma misschien?

Zou mij inschrijven, alleen al maar om dat interieur eens te willen zien... :D
 
Ik heb die woningen enige tijd geleden online tegengekomen op een immo site. (ale kan al zeker 1-2jaar geleden zijn)
Was ergens rond Antwerpen, maar geen idee meer eigenlijk waar exact.
Zijn eigenlijk 3 wooneenheden die bij elkaar horen waarbij die ene woning waar ze buiten moeten om te slapen eigenlijk echt een poolhouse was (dus nog los van de 3 wooneenheden dat je soms ziet in de luchtbeelden.)
Hebben ze nu denk ik iets meer ingericht.
Ook geen idee meer van die vraagprijs maar was wel enkele miljoenen.
Waarschijnlijk gewoon de eigenaars die het niet verkocht krijgen gecontacteerd geweest door het productiehuis.
 
Ik denk dat ik in een vorig leven toch een of andere detective was.
Adres en eigenaars gevonden, familie cools. (zimmer staal)
Zoon Robbert Cools => DJ Robbert Falcon
Flext vaak op tiktok en dacht het al te herkennen, zijn G63 amg komt ook soms in beeld.
 
Wow! Prachtig!
Gewoonweg schitterend... als je zo'n staalbedrijf hebt, dan kan je je al eens laten gaan, precies.

Ben eigenlijk op zoek naar een landelijke woning, maar dan in mini-versie, zonder al te veel landgoed.
En voor een vierde van deze vraagprijs ongeveer... 😊
 
Kom net dit tegen:

We hadden ook gewoon hier kunnen kijken, @Monkytiger ! 😊
Is een plusartikel zo te zien.
En niet zo spannend als het zelf te zoeken 😆
 
Ik vond het al cringe toen hij over haar gat begon te wrijven. Bedoel ge kent die 24u...
Gho ja, beetje toenadering zoeken. Een eerder koppel sloeg ook al eens op het gat en meermaals gekust... dat gaat dan ook niet in u ogen?
Moest dat meiske gematched geweest zijn met effectief zen badboy type dan waren ze al lang aan het kussen waarschijnlijk, is omdat die kerel nog vrij decent en braaf is dat em dat zo wel wat aftast. (Pun intended)
 
Gho ja, beetje toenadering zoeken. Een eerder koppel sloeg ook al eens op het gat en meermaals gekust... dat gaat dan ook niet in u ogen?
Moest dat meiske gematched geweest zijn met effectief zen badboy type dan waren ze al lang aan het kussen waarschijnlijk, is omdat die kerel nog vrij decent en braaf is dat em dat zo wel wat aftast. (Pun intended)
Kussen is iets anders, maar zo over haar gat wrijven alsof het zijn vrouwke is, vind ik er gelijk wa over.
 
Da was idd pijnlijk. Tbegon al aan tafel bij z'n gespreksonderwerpen. Komt gij rap klaar? Zijt ge openminded? Zijt ge luid?
Langs den andere kant deed zij wel gewoon mee ipv aan de rem te trekken en over iets anders te beginnen, door o.a. te vragen of hij zelf instructies zou geven in bed.

Kvind het eigenlijk wel nog een intrigerende... Lijkt me idd wel zo iemand die redelijk strikt en classy is, maar dan in bed haar volledig overgeeft... Het had iets kunnen worden, maar hij had nooit zat mogen worden.
 
Ik kijk die onzin nooit maar in de reclame herkende ik die Sofie van op Tinder lol haha, jammer dat daar nooit een date van is gekomen want ziet er wel een toffe uit :). Wat een hopeloze debiel trouwens die gast die z'n flieter showde.
 
Da was idd pijnlijk. Tbegon al aan tafel bij z'n gespreksonderwerpen. Komt gij rap klaar? Zijt ge openminded? Zijt ge luid?
Langs den andere kant deed zij wel gewoon mee ipv aan de rem te trekken en over iets anders te beginnen, door o.a. te vragen of hij zelf instructies zou geven in bed.

Kvind het eigenlijk wel nog een intrigerende... Lijkt me idd wel zo iemand die redelijk strikt en classy is, maar dan in bed haar volledig overgeeft... Het had iets kunnen worden, maar hij had nooit zat mogen worden.
Ik vond hem maar een arrogante kwal, maar aan de andere kant, wat is er mis met om je wat te laten gaan op een gezellige date waar je eens niet naar huis moet rijden. Ze zal wel teveel negatieve ervaringen gehad hebben met zatlappen.
 
Bwa, ze ging toch vrij vlot mee in die vragen. En stelde toch ook enkele suggestieve vragen. Het is vrij duidelijk dat als hij niet zo lomp was geweest zich zat te drinken en zijn lul te tonen terwijl ze haar pyjama aan het aandoen was dat hij 's nachts wat meer geluk had gehad.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan