VTM Blijven Slapen

Ik vond hem maar een arrogante kwal, maar aan de andere kant, wat is er mis met om je wat te laten gaan op een gezellige date waar je eens niet naar huis moet rijden. Ze zal wel teveel negatieve ervaringen gehad hebben met zatlappen.
Arrogant zou ik nu niet zeggen; beetje akward en te direct mss.

Wat is er mis? Het is geen kroegentocht met uw maten eh. Dat je een of twee glazen drinkt tegen de zenuwen, ok, maar die had meer dan een hele fles cava binnen. Als je op een eerste date, een blind date, voor nationale TV, je alcoholgrenzen niet kent, daardoor aan haar lijf gaat zitten, akward knuffels gaat vragen terwijl je duidelijk merkt dat ze wat terughoudend is, dan je broek gaat afsteken waar ze duidelijk ook niet op zat te wachten, en dan als ze aan het telefoneren is je als een klein kind gaat gaan piepen/stalken, dan is er dus absoluut iets mis :)
 
Die kerel met die blogster: die deed mee aan First Dates.

Wel nen raren, hij herkent dat meiske en als die zegt: "Oh, ik ken u ook van ergens", dan zegt hij "Ah, kzou nie weten van waar"
Dat hij dat dan eerlijk toegeeft, maar neen...
 
En om terug te keren naar de villa's: wat is de fucking reden dat die eigenaars dat "verhuren" aan de makers van dit programma?
Zitten die zo in geldnood? Hopen ze een boost in de verkoop?

Want ik maakte mij al de bedenking: wie laat nou zo'n prachtige materialen verknoeien door er al die koppels in los te laten?
Champagne morsen op de natuursteen, parket vuilmaken met de schoenen van buiten, etc...

En dan moet het mooiste nog komen: er zit in de laatste afleveringen een "koppel" in die de duo-douche niet dicht krijgt en daardoor het water volledig laat doorstromen in de badkamer en laat doorlopen naar de parket ernaast...

(nouja, ook al zet je die duo-douche een uur open, dan nog moet de afvoer het aankunnen om alles te laten weglopen, dus wat is daar eigenlijk gebeurd?) (mooie anti-reclame voor de verkoop)
 
Toevallig deze week eens gezien in een herhaling 's avonds laat. Blijkbaar is de reeks al afgelopen, maar alles staat op vtm go.
Top, ideaal om binnenkort eens te bekijken :)
 
Word sinds een paar weken ook op vtm herhaald, maar ze zijn blijkbaar niet met de eerste aflevering begonnen als ik het nu bekijk.
 
Ben in sneltempo alles aan't bekijken op vtm go, blijkbaar gaat het er binnen een goei week eraf.
Wel grappig, er zitten vrouwen in die zich geremd voelen door de camera's, en langs de andere kant zitten er ook bij die zichzelf quasi zouden smijten op die mannen maar t'is niet wederzijds. En dan teleurgesteld zijn op die gasten.
Bijvoorbeeld die limburgse Sarah of de paaldansende Babette
 
Lol, Thaïs. klasgenootje van pakweg 20 jaar geleden. Ziet er nog exact hetzelfde uit 😁
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan