Blind Getrouwd 2021

VTM Blind Getrouwd

Niets meer gehoord over een nieuw seizoen ?

Nopes. Vorige week was er de voorstelling van de voorjaarsprogrammatie van VTM en daarin werd er ook niets vermeld van Blind Getrouwd.

Na afloop van de reünie een tijdje terug, was er wel een oproep voor nieuwe kandidaten (alhoewel die er na afloop van vorig seizoen volgens mij ook was). Ik dacht dat dat mss al was het het oog op nóg een nieuw seizoen, maar ik denk dat we er dus wel van mogen uit gaan dat er gewoon nog geen nieuwe opnames zijn geweest en het dus eerder voor het najaar of voorjaar 2023 zal zijn.

Mogelijk/wellicht zal corona ook wel hebben meegespeeld. Op tv viel afgelopen seizoen de hinder daardoor nog wel mee, maar achter de schermen zal dat wellicht voor een pak meer moeilijkheden gezorgd hebben waardoor het niet onlogisch zou zijn dat ze er voor gekozen hebben om met de opnames te wachten tot minstens na deze winter.
 
Laatst bewerkt:
Het is nu bevestigd dat ze nog altijd op zoek zijn naar nieuwe kandidaten:
Voor de kijker is het dus zeker wachten tot het najaar of zelfs de winter.
 
Het is nu bevestigd dat ze nog altijd op zoek zijn naar nieuwe kandidaten:
Voor de kijker is het dus zeker wachten tot het najaar of zelfs de winter.

Uit het artikel:
Het feit dat vrijgezellen kinderloos moeten zijn of hun kinderen ouder dan 18 jaar, beperkt de keuze eveneens.

Ik wist niet dat dat een expliciete regel was, dat sluit natuurlijk al meteen een heel deel vrijgezellen uit om te kunnen deelnemen.
 
Vooral ethisch bedenkelijk om minderjarige kinderen mee in die rollercoaster te zetten. In Australië is die beperking er niet, maar het is een goede zaak dat ze daar bij ons wel regels rond hebben gemaakt.
 
Uit curiositeit al eens gezocht hoe dat zit met MAFS Australia 2022 en dat belooft wat te worden:

Tamara describes herself as an Alpha personality. She's self-assured, confident, sassy and outspoken, and will tell anyone what she thinks of them.
#dramainbound
 
Achter een paywall heeft HLN een artikel over voormalige kandidate Marjolein die naar eigen zeggen een jaar niet alleen buiten wou komen. Redactie24 heeft enkele quotes:
 
Terug
Bovenaan