Blind Getrouwd 2021

VTM Blind Getrouwd

Da's hard, ook al kan je dat virus tegenwoordig goed onder controle houden.

Nieuw seizoen zal intussen bijna opgenomen zijn, zeker?
 
Na 1 keer onveilige sex, hoe toevallig...
Op HLN:
Christophe weet niet wie hem besmet heeft en is daar bewust niet naar op zoek gegaan.
Mja. Als het 1 keer zou zijn, dan weet ge toch wie het is. Tenzij het een erg spontane one-night-stand zou zijn.
Of het waren meerdere mensen gedurende 1 keer en hij weet niet wie van die groep.
 
Laatst bewerkt:
De reacties hier zijn op z'n minst ongepast.

Het is erg voor Christophe maar hij doet er goed aan om dit naar buiten te brengen via Linde. Ik zie hier mensen spreken over preventie. Denken we dan echt nog dat je mensen in 2021 moet uitleggen hoe dat werkt. Het zijn net publieke getuigenissen van bekende figuren die veel meer bijdragen tot preventie.
 
De reacties hier zijn op z'n minst ongepast.

Het is erg voor Christophe maar hij doet er goed aan om dit naar buiten te brengen via Linde. Ik zie hier mensen spreken over preventie. Denken we dan echt nog dat je mensen in 2021 moet uitleggen hoe dat werkt. Het zijn net publieke getuigenissen van bekende figuren die veel meer bijdragen tot preventie.
Eh, chlamydia is in de laatste tien jaar op een absoluut hoogtepunt, gonorroe en zelfs syfilis zijn aan het boomen. Nu HIV en gelijke in de media niet meer als dramatisch worden afgeschilderd, zijn de mensen het precies gewoon weer vergeten.
In het thema ‘seksualiteit’ van mijn lessen is de visie op condooms echt om te bleiten.
 
Terug
Bovenaan