Blind Getrouwd 2021

VTM Blind Getrouwd

Ook wel wat zever in pakskes van die Veerle om te zeggen dat ze nog contact wil hebben met Sven -> ze kon hem niet rieken of zien, dan moet je nu ook niet schijnheilig gaan doen vind ik.
Het leek voor mij precies of zij, na het zien van al enkele afleveringen, toch nog een positieve indruk op de kijker wou nalaten.
 
Het leek voor mij precies of zij, na het zien van al enkele afleveringen, toch nog een positieve indruk op de kijker wou nalaten.
Ik vermoed dat na deze reeks haar deur nu niet direct platgelopen wordt met geïnteresseerde mannen 🙃
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Quote: 'Na zes seizoenen is het rapport van het VTM-programma duidelijk: gebuisd.'

Hoezo gebuisd? Wat had men dan verwacht van dit programma? Mirakels of zo?
In totaal zijn er 8 koppels gevormd, waarvan er 7 vandaag de dag, nog altijd samenzijn. Is het dan in de echte wereld zoveel beter dan dit? Neen toch? :unsure:

Had je op voorhand tegen mij gezegd dat na 6 seizoen er maar liefst 7 koppels nog zouden samen zijn dan zou ik je gewoon voor gek verklaard hebben.

Waar loopt het mis? Antwoord: Nergens, this IS life.
 
Laatst bewerkt:
Als er nu iets is wat we geleerd hebben uit 5 seizoenen blind getrouwd is dat het toch vooral de vrouwen zijn die lastig zijn amai.
Dat is in het echte leven ook zo hoor. Vrouwen hebben gewoon méér keuze hé. Het is meestal de man die er toch moet voor zorgen dat ie een vrouw aan de haak slaat. (95+%)

Een vrouw die mag nog een seuteke zijn of daar mag iets aan mankeren, als ze niet TE kieskeurig is, dan is de kans dat ze ooit ne vent aan de haak slaat toch 100% zeker. Als je op uw 50ste als vrouw nog nooit ne vent gehad hebt, dan scheelt er echt iets of dan ben je echt TE kieskeurig.

Een man die een beetje TE introvert en te weinig zelfvertrouwen heeft? De kans is reëel dat die mens op zijn 50ste nog géén enkele vriendin gehad heeft. (Ik zeg niet dat die kans 100% is, maar ze is wel bestaande).

Dus ja, een vrouw kan het zich gemiddeld genomen, veroorloven om kieskeuriger te zijn dan ne vent. Maar inderdaad TE kieskeurig zijn is natuurlijk ook nefast.
 
Nee, denk dat die knuffel van gisteren wel OK was.
Quote: 'Na zes seizoenen is het rapport van het VTM-programma duidelijk: gebuisd.'

Hoezo gebuisd? Wat had men dan verwacht van dit programma? Mirakels of zo?
In totaal zijn er 8 koppels gevormd, waarvan er 7 vandaag de dag, nog altijd samenzijn. Is het dan in de echte wereld zoveel beter dan dit? Neen toch? :unsure:

Had je op voorhand tegen mij gezegd dat na 6 seizoen er maar liefst 7 koppels nog zouden samen zijn dan zou ik je gewoon voor gek verklaard hebben.

Waar loopt het mis? Antwoord: Nergens, this IS life.
Ha schitterend. "Maar 1 geslaagd koppel uit meer dan 4000 inzendingen". Qua framing kan het tellen. Wat maakt het nu uit hoeveel inschrijvingen er waren?
 
Nee, denk dat die knuffel van gisteren wel OK was.

Ha schitterend. "Maar 1 geslaagd koppel uit meer dan 4000 inzendingen". Qua framing kan het tellen. Wat maakt het nu uit hoeveel inschrijvingen er waren?
2

Op 4.000 inzendingen gaan er heus wel meer matches/misschien zelfs betere matches geweest zijn maar het moet vooral goeie tv opleveren.
Vtm ligt er volgens mij niet wakker van hoeveel koppels er “slagen” zolang ze maar goeie kijkcijfers hebben.

‘T viel me wel op dat Sven aan tafel zo ver mogelijk van Veerle ging zitten.
Ook wel lame dat ze daar toegaf dat hij het al verkorven had tijdens de fotoshoot, als je zo rap de deur dichtgooit doe dan niet mee aan zo’n programma :unsure:

Nu, als je die foto’s aan de muur zag met die cameraploeg van toch 3-4 man, hoe naturel is hetgeen je dan ziet in feite nog.
 
Dat is in het echte leven ook zo hoor. Vrouwen hebben gewoon méér keuze hé. Het is meestal de man die er toch moet voor zorgen dat ie een vrouw aan de haak slaat. (95+%)

Een vrouw die mag nog een seuteke zijn of daar mag iets aan mankeren, als ze niet TE kieskeurig is, dan is de kans dat ze ooit ne vent aan de haak slaat toch 100% zeker. Als je op uw 50ste als vrouw nog nooit ne vent gehad hebt, dan scheelt er echt iets of dan ben je echt TE kieskeurig.

Een man die een beetje TE introvert en te weinig zelfvertrouwen heeft? De kans is reëel dat die mens op zijn 50ste nog géén enkele vriendin gehad heeft. (Ik zeg niet dat die kans 100% is, maar ze is wel bestaande).

Dus ja, een vrouw kan het zich gemiddeld genomen, veroorloven om kieskeuriger te zijn dan ne vent. Maar inderdaad TE kieskeurig zijn is natuurlijk ook nefast.
Ja ok, maar altijd die zever van 'ik ben niet verliefd'. Moet dat dan? Als er geen enkele klik is ja, dan begrijp ik wel dat ze afhaken. Ik denk dat sommige koppels gewoon de handdoek té snel in de ring gooien.
 
Ja ok, maar altijd die zever van 'ik ben niet verliefd'. Moet dat dan? Als er geen enkele klik is ja, dan begrijp ik wel dat ze afhaken. Ik denk dat sommige koppels gewoon de handdoek té snel in de ring gooien.

Als ge nu vlakaf tegen een man zegt: ik ben niet verliefd, maar ik blijf wel bij u. Weet ge wat die dan tegen zijn maten zegt? Ze blijft bij mij voor mijn geld. En dat mag ook niet. Dus, wanneer is het goed?

'Sommige koppels gooien de handdoek te snel in de ring'. Maar wat is dan in uw ogen wel een reden om ermee te stoppen als 'niet verliefd zijn' ook al geen reden meer is? Dan kunt ge met de eerste de beste die ge van 't straat plukt gaan samenwonen. Ik kom met veel mensen overeen, kan zelfs een klik hebben, maar verliefd, dat is wat anders. En met die wil ik samenwonen, niet met al diegenen met wie ik een klik voel.
 
Als ge nu vlakaf tegen een man zegt: ik ben niet verliefd, maar ik blijf wel bij u. Weet ge wat die dan tegen zijn maten zegt? Ze blijft bij mij voor mijn geld. En dat mag ook niet. Dus, wanneer is het goed?

'Sommige koppels gooien de handdoek te snel in de ring'. Maar wat is dan in uw ogen wel een reden om ermee te stoppen als 'niet verliefd zijn' ook al geen reden meer is? Dan kunt ge met de eerste de beste die ge van 't straat plukt gaan samenwonen. Ik kom met veel mensen overeen, kan zelfs een klik hebben, maar verliefd, dat is wat anders. En met die wil ik samenwonen, niet met al diegenen met wie ik een klik voel.
Deels mee eens.

Het grote streefdoel is iemand vinden met wie het klikt, waarvan je denkt: daar wil ik de rest van mijn leven mee samen zijn, waarop je verliefd bent, enzovoorts. Je houdt eigenlijk een checklijstje bij (Soms schriftelijk, maar meestal onbewust in je hersenen) en als je alles kan afvinken? --> IDEAAL! Dat is de man van je dromen !! Echter je moet er ook mee rekening houden dat NIET alles op je lijstje afgevinkt kan of zal worden. Op je lijstje staan bijvoorbeeld 20 zaken op. Het één is al wat belangrijker dan de andere. Verliefd zijn is misschien priori 1 voor jou? Bon dat kan zo zijn.

MAAR plots ben je 30+. Je hebt nog steeds geen man ontmoet of gevonden waarbij je voldoende zaken op je lijstje kan afvinken. Misschien ben je te streng? Misschien had je gewoon pech? Misschien is er nog een andere reden? Maar goed, het is NIET gelukt iemand te vinden.
Plots ben je 35+ Plots 40+ ... plots ben je op een leeftijd gekomen dat het NIET gelukt is iemand te vinden en dan sta je voor een keuze hé.

Wat kies je dan? Wat als verliefd zijn echt een MUST item is op je lijstje maar je vindt die man gewoon niet? Ga je dan eeuwig alleen blijven of toch de prioriteit daarvan verlagen? Want dan zal het toch het één of het ander zijn hé.
 
Maar verliefd zijn staat toch niet op een lijstje? Als er 20 zaken zijn die ge zoekt in een relatie, kan verliefdheid er net voor zorgen dat ge die 20 zaken niet nodig hebt. Als ge niet verliefd bent, ja dan is't moeilijk om dingen door de vingers te zien.

Stel ge valt op blond, blauwe ogen, groot.. maar ze is klein en bruine ogen en toch geraakt ge verliefd, dan zijn die andere dingen bijzaak.
Als ge niet verliefd zijt, dan gaat ge niet settelen voor andere dingen.
 
Maar verliefd zijn staat toch niet op een lijstje? Als er 20 zaken zijn die ge zoekt in een relatie, kan verliefdheid er net voor zorgen dat ge die 20 zaken niet nodig hebt. Als ge niet verliefd bent, ja dan is't moeilijk om dingen door de vingers te zien.

Stel ge valt op blond, blauwe ogen, groot.. maar ze is klein en bruine ogen en toch geraakt ge verliefd, dan zijn die andere dingen bijzaak.
Als ge niet verliefd zijt, dan gaat ge niet settelen voor andere dingen.
Kort gezegd: Verliefdheid is voor jou dan inderdaad die nummer 1 priori hé (het lijstje is voor jou gewoon bijzaak dan). Mijn stelling blijft dan nog steeds overeind: Wat als je leeftijd maar blijft stijgen en je nooit iemand vindt waarbij die verliefdheid wederzijds is? Dan concludeer ik: Dan blijf jij liever gewoon alleen.

En dat is OK hé! Ieder zijn keuze hé ;) Het is dan wat het is.
 
minga ... je moet je gewoon aangetrokken voelen tot die persoon. Of je nu verliefd bent in de traditionele zin (vlinders, niet kunnen eten, ...) of niet.
 
Kort gezegd: Verliefdheid is voor jou dan inderdaad die nummer 1 priori hé (het lijstje is voor jou gewoon bijzaak dan). Mijn stelling blijft dan nog steeds overeind: Wat als je leeftijd maar blijft stijgen en je nooit iemand vindt waarbij die verliefdheid wederzijds is? Dan concludeer ik: Dan blijf jij liever gewoon alleen.

En dat is OK hé! Ieder zijn keuze hé ;) Het is dan wat het is.
Goh ja 'k weet niet, ik zie mij inderdaad niet samenwonen, huis kopen, kind krijgen, trouwen, .. met iemand waar ik niet verliefd op ben? :p
 
Terug
Bovenaan