Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Over Nathalie weten we nu eens helemaal niets na een gans seizoen. De meest discrete en neutrale kandidaat ooit
We weten wel dat dat echt een topvrouw is. Allez ik vind dat toch.

En ja en Dennis... Ik had wel gehoopt da ze ja ging zeggen maar de bui zat er idd aan te komen. Diene mens stond daar wel te sterven tijdens haar speech amai.
Den Sven zijn alatste woorden waren idd hilarisch 'een ervaring rijker'... wa ne kerel. Dat hij geen contact meer wil met haar versta ik ook ja. Zij deed geen seconde moeite om nog maar een beetje open te staan voor hem.
 
Damn je zag letterlijk het hart breken van Dennis toen Nathalie nee zei :(
Niet voordat hij op de vooravond nog eenmaal zijne creepy from-behind-hug gedaan had. Jeezus, hoe lang moest dat duren zeg?
Over Nathalie weten we nu eens helemaal niets na een gans seizoen. De meest discrete en neutrale kandidaat ooit
Zij was echt wel de belichaming van het saaiste seizoen ooit denk ik.

Veruit het interessantse aan de laatste aflevering vond ik nog toen de koppels naar die foto's aan het kijken waren van (wat ik denk) beelden waren samen met de crews die hen volgden. Zo samen met 7-8 man op zo'n klein bootje. Denk dat wij als kijker soms niet beseffen hoe moeilijk het moet zijn om op die manier nog een beetje naturel te doen als er zo 3-4 mensen van de crew in uwe nek aan het hijgen zijn.
 
Muscleduck;

Ik was er al 100% zeker van dat dat niets ging worden, in feite vd eerste 2-3 afl wist ik het al. Maar ik wist het 200% zeker toen je vandaag nog zag toen ze beide moesten naar huis gaan; elkaar vast nemen en dan telkens kus op de wang, vooral Natalie deed het heel opzichtig dat het geen kus op de mond mocht zijn. Moet je eens goed op letten, toen wistk het 200% ;), mocht er al ergens 1 kleine twijfel zijn geweest haha.

Ik heb alleen te snel geoordeeld over diene Sven. Op zich was dat ook deels terecht: wat hem der deed op den trouw haar zo uit het niets beginnen kussen, het was niet de juiste move, de manier waarop vooral. Maar die herpakte zich echt en liet net tonen dat het een topkerel is, grappig, kan koken, niks is hem teveel om iets te doen, verwende Veerle ook nog maar zelfs dat kon haar maar weinig schelen.
De ergste vrouw was voor mij die Veerle.
Was zalig om zien hoe Sven reageerde haha, is nog een komiek ook.

En bij de mannen sowieso Dennis en Dave; ik blijf erbij, zo'n 2 rare spasten dat dat zijn. Zag ik al vd 1ste aflevering, gewoon aan hun manier van doen en dit iedere aflevering opnieuw en opnieuw.

Met candice zal het mss wel lukken en den Merijn maar ook dat is toch nog steeds geen 100%, ze gaan echt een oplossing moeten vinden waar beide mee kunnen leven. Maar ze zijn de enige die mss toch enige kans op slagen hebben.
 
Best wel saai seizoen. Alles was na 2 afleveringen in feite toch al klaarhelder. En tis nu ook weer ni dat de rest vanaf aflevering 3 zo interessant was.

Ze zouden beter terug naar 5 koppels gaan. Want als ge gelijk in dees seizoen direct ene hebt waar dat het boenk op is, één die voort einde al afbollen en twee andere die gewoon de dagen aftellen naart einde... tjah dan is er gewoon nix meer aan.
 
Had echt medelijden met Dennis, is gewoon een goeie kerel, wat jullie er hier ook van maken.
Ditto, ik denk dat die gewoon niet zoveel ervaring heeft met relaties en het helemaal zag zitten met Natalie, dan gaat een mens al eens super cringy dingen doen. Ik denk ook wel dat hij een nee had verwacht, maar dat effectief moeten aanhoren is nog iets anders.
 
Maar wat hield Nathalie dan tegen, volgens haar was hij super, attent, veel gelachen, en nog vanalles .... Maar toch is "het" er niet.....

Wat is HET dan vraag ik mij af. (ofwel heeft ze iets meegemaakt vroeger want ik vond het raar dat hij zei, hopelijk kan je ooit verliefd worden of zoiets in die trend)
 
Maar wat hield Nathalie dan tegen, volgens haar was hij super, attent, veel gelachen, en nog vanalles .... Maar toch is "het" er niet.....

Wat is HET dan vraag ik mij af. (ofwel heeft ze iets meegemaakt vroeger want ik vond het raar dat hij zei, hopelijk kan je ooit verliefd worden of zoiets in die trend)

Gewoon aantrekkingskracht zeker? Dat is de hele friendzone discussie he. Je kan iemand heel leuk vinden als vriend, maar dat wil nog niet zeggen dat ge hem wilt binnendraaien.
 
Het keuzemoment gisteren toonde volgens mij wel aan dat Nathalie nooit echt open kaart speelde met hem en er niet veel openhartige gesprekken waren tussen die twee.

Als het er niet is en het gaat er nooit van komen: zeg dat dan en hou iemand anders niet voor de zot.
Iemand met een greintje tact had hem daar niet totaal onvoorbereid laten sterven, dit was triest voor hem.
 
Maar wat hield Nathalie dan tegen, volgens haar was hij super, attent, veel gelachen, en nog vanalles .... Maar toch is "het" er niet.....

Wat is HET dan vraag ik mij af. (ofwel heeft ze iets meegemaakt vroeger want ik vond het raar dat hij zei, hopelijk kan je ooit verliefd worden of zoiets in die trend)
Hij wou haar gewoon veel te graag en dat lag er vingerdik op. Ik kan me perfect voorstellen dat het afstoot als iemand continu zo ‘eager’ is ...
 
Maar wat hield Nathalie dan tegen, volgens haar was hij super, attent, veel gelachen, en nog vanalles .... Maar toch is "het" er niet.....

Wat is HET dan vraag ik mij af. (ofwel heeft ze iets meegemaakt vroeger want ik vond het raar dat hij zei, hopelijk kan je ooit verliefd worden of zoiets in die trend)
Ze is gewoon vriendelijk, ze vind dat een even rare / kinderachtige als ons allemaal maar wilt gewoon niet overal gebashed worden op social media door dat zo te zeggen.
 
Gewoon aantrekkingskracht zeker? Dat is de hele friendzone discussie he. Je kan iemand heel leuk vinden als vriend, maar dat wil nog niet zeggen dat ge hem wilt binnendraaien.
Je hebt nu éénmaal mensen die té kieskeurig zijn en zodoende heel lang single blijven.
 
Je hebt nu éénmaal mensen die té kieskeurig zijn en zodoende heel lang single blijven.
Dat denk ik ook, er moet al een halve hoek af zijn vooraleer je met zo'n programma mee doet.
Maar als je dan de kans krijgt om effectief deel te nemen, smijt u dan volledig.

Vorig seizoen werd er enorm gehamerd op lichamelijk contact om zo de band te versterken.
Dit jaar kwamen de 'experten' er bijna niet in voor.
 
Hij wou haar gewoon veel te graag en dat lag er vingerdik op. Ik kan me perfect voorstellen dat het afstoot als iemand continu zo ‘eager’ is ...
Zou wel eens heel goed kunnen dat dit dé oorzaak is. Je ziet dat fenomeen vaak in middelbaar/hoger onderwijs waarbij meisjes op de bad boy vallen die hun behandelen als stront en er geen oog voor hebben. Dit terwijl de buurjongen al jaren hopeloos verliefd is en letterlijk alles ervoor over zou hebben om haar gelukkig te maken. Ik vrees dat Dennis al heel zijn leven de hopeloos verliefde buurjongen speelt.
 
Je hebt nu éénmaal mensen die té kieskeurig zijn en zodoende heel lang single blijven.

Maar je kan toch moeilijk zonder fysieke klik maar zeggen "oh well beter geen fysieke klik dan alleen blijven" en toch doorgaan? Wat voor relatie komt daar dan uit? Dan ben je toch gewoon vrienden die samenwonen ipv man en vrouw?

Ja, ik vind ook (van wat ik gezien heb) dat Nathalie het te lief aanpakte en dat ze het beter wat meer gezegd had waarop het sloeg. Dat kan je er wel van zeggen. Maar dat iemand geen fysieke aantrekkingskracht voelt en op basis daarvan niet wil doorzetten, dat is dan toch echt heel normaal. Ik vind dat velen toch heel lichtjes over dat aspect heen gaan hoor.

Allez, om maar een voorbeeld te geven: ik zie m'n vrouw doodgraag, we komen gigantisch goed overeen en dat al bijna 20 jaar. Maar moest ik daar nu totaal niet fysiek door aangetrokken zijn dan had dat toch geen 20 jaar geduurd? Dat is wat mij betreft een veel te belangrijk aspect om maar even opzij te zetten en te negeren.
 
Terug
Bovenaan