Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ik krijg gewoon een akelig gevoel bij den Dennis. En daar hoeft hij zelfs zijn strakgespannen schedelmutske ni voor op te hebben.
👽

Zelf niet direct opgemerkt maar mijn vrouw zei net hetzelfde. Volgens haar iemand van het type die een wanhoopsdaad zou plegen als zijn liefde niet beantwoord wordt of een passionele moord zou plegen moest het ooit gedaan zijn. :unsure:

Wat ook echt niet werkt: hoe Marijn daar Binkom zit op te hemelen bij Candice. Dat is misschien leuk als ge zo 1 keer eens zegt van waw, kei hoe mooi en leuk en landelijk en prachtig het hier is.
Maar niet op elke hoek ff gaan stilstaan, wat in de verte turen en dan wat mijmeren over de prachtige kerk van Binkom. :eek:

Echt hé. Dat is ook zo typisch voor bekrompen kerktoren-mensen (zoals die Marijn er 200% eentje is): hun eigen onnozel dorpje ongelofelijk fantastisch vinden en bovendien niet kunnen snappen dat normale mensen dat helemaal niét vinden.

Dit vat het wel samen ja :lol:

tweets-blindgetrouwd-10-jpg.jpg

Zelf niet direct opgemerkt maar mijn vrouw zei net hetzelfde. Volgens haar iemand van het type die een wanhoopsdaad zou plegen als zijn liefde niet beantwoord wordt of een passionele moord zou plegen moest het ooit gedaan zijn. :unsure:
Is wel een heel harde analyse vind ik, Dennis werd in het verleden toch al bedrogen en aangezien hij niet in de cel zit en in aanmerking kwam voor het programma, denk ik niet dat hij zo'n grote creep is. :)

Creep en awkward vind ik nogal wat zware woorden voor Dennis. Hij komt me gewoon onzeker over met vrouwen, kan moeilijk peilen waar hij staat. Lijkt me wat getekend door z'n relatiebreuk...

Nu ja, Dennis heeft het tenminste geprobeerd (ook al vinden vélen hem freaky en nerdy), maar hij mocht niet ..

Maar wat heeft den Dave gedaan?
Heeft die ooit geprobeerd om aan Hanne haar tetten te zitten of zo?
Of gewoon nog maar een klets op haar poep? Ok de camera toont niet alles, maar ik had steeds de indruk dat hij NIKS van dat alles geprobeerd heeft. Echt NADA.

Had ik Dave geweest, of ik nu iets voelde voor Hanne of niet, ge zijt toch ne gezonde vent? En ge leeft bijna 2 maand samen.
En dan probeert ge echt niks? Dan zedde of wel ne homo of wel scheelt er toch iets, niet?

Nu ja, Dennis heeft het tenminste geprobeerd (ook al vinden vélen hem freaky en nerdy), maar hij mocht niet ..

Of gewoon nog maar een klets op naar poep? Ok de camera toont niet alles, maar ik had steeds de indruk dat hij NIKS van dat alles geprobeerd heeft. Echt NADA.

Had ik Dave geweest, of ik nu iets voelde voor Hanne of niet, ge zijt toch ne gezonde vent? En ge leeft bijna 2 maand samen.
En dan probeert ge echt niks? Dan zedde of wel ne homo of wel scheelt er toch iets, niet?
Heeft mss "because boobs" van psychosticks opgezet?

Of gewoon nog maar een klets op haar poep? Ok de camera toont niet alles, maar ik had steeds de indruk dat hij NIKS van dat alles geprobeerd heeft. Echt NADA.

Wil die griet niet met je muilen
Zit ze daar maar wat te pruilen
knijp haar eens in de kont
hier die tet, handje er rond
Blijf proberen, blijf proberen
ze zal't wel leren appreciëren
aanranding, 't is maar een woord
het is de manier waarop het hoort
liever een sjot in uw krenten
dan lijken op zijnde voor de venten

Hier ben ik niet mee akkoord. Mijn vorige relatie die bijna 2 jaar heeft geduurd, heb ik 4,5 maand moeten wachten om ook nog maar aan haar tetten te mogen zitten. Kleine kanttekening : Haar vorige vriend had haar gedumpt omwille van lichamelijke redenen die ik hier niet ga vernoemen, maar het was iets wat je niet tegen een vrouw zegt, dus haar zelfvertrouwen zat zodanig diep dat ik echt wel geduld moest hebben om een stapje verder te gaan.

Hier ben ik niet mee akkoord. Mijn vorige relatie die bijna 2 jaar heeft geduurd, heb ik 4,5 maand moeten wachten om ook nog maar aan haar tetten te mogen zitten. Kleine kanttekening : Haar vorige vriend had haar gedumpt omwille van lichamelijke redenen die ik hier niet ga vernoemen, maar het was iets wat je niet tegen een vrouw zegt, dus haar zelfvertrouwen zat zodanig diep dat ik echt wel geduld moest hebben om een stapje verder te gaan.
Ja maar hij heeft niet eens iets geprobeerd.

Ik zal het nog banaler maken dan. Hij heeft zelfs géén poging gedaan om haar een kusje te geven.
Zelfs toen hij in die laatste aflevering een doos vasthad en Hanne hem een knuffel wilde geven, stond hij daar voor pietprut.

Vijgen na pasen hé. Spijt komt na de zonde.

Ah, ik wist niet dat dat een ding was, zo van die milestones bijhouden van wat je bereikt hebt na x tijd. Wat is dan de hoofdprijs?

Davy uit ‘Blind Getrouwd’ bekent: ‘Ik was van plan om ja te zeggen tegen Hanne’​

Ik kon me niet voorstellen dat Dave zou overwegen om ja te zeggen. We hebben dat ook nooit goed besproken.’ De twee wisten dus niet van elkaar wat ze gingen zeggen.

dat versta ik toch niet, dat je dat niet eens op voorhand bespreekt met elkaar.
(Tenzij ge niet meer on speaking terms zijt, maar dan is het duidelijk een neen).

Het zijn geen vijgen na pasen voor Davy, die poetst zijn Tinder profiel op via de boekskes. Na een aantal maanden "vielen begripvolle vrouwen voor zijn aparte uitingen via de muziek" en is die man ook weer van straat. Hij zal de enige niet zijn die na een opdoffer in het programma vlug opgevist wordt zonder dat er een crew van 20 zit te loeren dat ze goed op camera staan.

Terug
Bovenaan