DiffieHM
Well-known member
Misschien een binnenkoppertje, maar hij had deze song moeten opzetten hè:ai ai ai ai, hadden ze dat nu maar met elkaar gecommuniceerd op voorhand
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een binnenkoppertje, maar hij had deze song moeten opzetten hè:ai ai ai ai, hadden ze dat nu maar met elkaar gecommuniceerd op voorhand
Hij is er toch maar mooi in geslaagd om een selfietje te nemen met haar!Ja maar hij heeft niet eens iets geprobeerd.
Ik zal het nog banaler maken dan. Hij heeft zelfs géén poging gedaan om haar een kusje te geven.
Zelfs toen hij in die laatste aflevering een doos vasthad en Hanne hem een knuffel wilde geven, stond hij daar voor pietprut.
Vijgen na pasen hé. Spijt komt na de zonde.
Die heeft ondertussen misschien de afleveringen op tv gezien en hoe ze over hem spreekt ... zou wel veel verklarenIn de proloog van volgende week zag ik Sven heel kil doen tegen Veerle. Machtig.
Wsl wel, ze komen normaal gezien nogmaals bij de koppels 6 maanden later, om te zien of ze dan nog getrouwd blijven of niet. Dus hij zal wel al een aantal afleveringen hebben gezienDie heeft ondertussen misschien de afleveringen op tv gezien en hoe ze over hem spreekt ... zou wel veel verklaren
Ik zou eerder aan dit denken.Davy en Hanne roepen maar 1 beeld bij me op:
![]()

In de proloog van volgende week zag ik Sven heel kil doen tegen Veerle. Machtig.
Valt me ook al een tijd op tijdens het programma dat er redelijk ruw uit ziet onder haar ogen, noem het wallen of zwarte zakken of whatever je wil maar het valt wel op en daardoor zie je er een stuk ouder oud dan je bent.Op deze foto heeft Hanne precies een blauw en opgezwollen oog!
Ik heb ergens in een interview gelezen dat het slecht ging met de vader van Hanne op het einde van de opnames en dat die een paar maanden later is overleden, dus het kan zijn dat dat er wel mee te maken heeft.Valt me ook al een tijd op tijdens het programma dat er redelijk ruw uit ziet onder haar ogen, noem het wallen of zwarte zakken of whatever je wil maar het valt wel op en daardoor zie je er een stuk ouder oud dan je bent.
In de promo shots van het programma duidelijk niet dus daar zal het wel make up zijn ( of ye old' fotosjoep )
En die Veerle kwam daar inderdaad in die proloog die ruimte in met ne grote smile en ne '' ik heb u zo gemist allemaal '' ofzo iet, geen idee wat ze precies 100% zei maar had wel goesting om door mne tv te meppen op de plek waar haar gezicht stond, was toch weer redelijk hypocriet.
En die Veerle kwam daar inderdaad in die proloog die ruimte in met ne grote smile en ne '' ik heb u zo gemist allemaal '' ofzo iet, geen idee wat ze precies 100% zei
Oh, maar zoiets moogt ge ni doen he! Daar blijft Veerle nog altijd Veerle mee en dan vliegt uwen TV misschien ook nog van het kastje. Ge kunt haar beter wat wit poeder in een enveloppe sturen, als ge zo kwaad zijt.Vmaar had wel goesting om door mne tv te meppen op de plek waar haar gezicht stond, was toch weer redelijk hypocriet.
Viel mij ook op. Die komt rechts van hem staan en die draait zijne kop knal naar links. Wa nen boss move. Groot gelijk ook aja.Volgende keer weten we dus de afloop met Dennis en Nathalie en Marijn en Candice?
En dan nog eens de samenkomst zoveel maanden later?
In de proloog van volgende week zag ik Sven heel kil doen tegen Veerle. Machtig.
Mne TV is al redelijk oud dus wel een goed excuus voor ne nieuweHet zal weer een hoogdag voor haar etterige karakter geweest zijn, waarschijnlijk.
Oh, maar zoiets moogt ge ni doen he! Daar blijft Veerle nog altijd Veerle mee en dan vliegt uwen TV misschien ook nog van het kastje. Ge kunt haar beter wat wit poeder in een enveloppe sturen, als ge zo kwaad zijt.
En dan misschien nog een goede raad: zondag beter ni kijken?

)Dan moet ge een beetje karakter tonen, Nosco! Hoe gaat ge hier anders komende maandag mee kunnen zeveren? Pardon, praten?dan kan ik via VTM GO snel skippen ( ook een idee om Veerle nie te moeten zien Zondag)
Davy uit ‘Blind Getrouwd’ bekent: ‘Ik was van plan om ja te zeggen tegen Hanne’
Stond in bovenstaande artikel inderdaad, zou er wel mee te maken kunnen hebben.Ik heb ergens in een interview gelezen dat het slecht ging met de vader van Hanne op het einde van de opnames en dat die een paar maanden later is overleden, dus het kan zijn dat dat er wel mee te maken heeft.
Ja hehe, ik was ook eens verliefd op een meisje, ik was afgewezen, en dat was pijnlijk. Ik had toen echter niet door dat ander meisje, het wel zag zitten met mij. Maar ik heb die dan afgewezen omdat ik zelf met liefdesverdriet zat.Als tiener zelf al eens meegemaakt, verliefd zijn, niet wederzijds ... daar ben je toch kapot van. 'k Weet niet hoe het zou voelen als je ouder bent maar het moet nóg veel veel harder aankomen denk ik.