Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Gisteren en vorige week iets opgepikt. Hanne is toch een knappe, ook mondig en lief zo lijkt het. Ik zou mijn kandidatuur eens moeten opsturen.

Wordt tijd dat VTM de stekker eruit trekt, al die koppels die uit elkaar gaan.
Maar nee toch. Ik blijf het zeggen, het track record van dat programma is toch echt niet zo slecht? Zijn al genoeg huwelijken die standhouden (allez, voorlopig toch, pas binnen 30 jaar zie je echt wat er standgehouden heeft :) ), er zijn een aantal kinderen uit voortgekomen...
Het is niet dat relaties die op normale manier ontstaan ook steeds blijven duren en instant hits zijn.

Plus, lijkt meer dan genoeg kijkers te trekken dus mensen zijn geïnteresseerd. Waarom stoppen?

Kijk naar Blijven Slapen, er is ook maar klein procent dat 3 dagen blijft. De meeste zijn na een dag al weg omdat ze "de klik niet hebben"

Kunnen we niet gewoon concluderen dat 'het experiment' van de wetenschappelijke aanpak gewoon niet werkt op vlak van liefde?

Dat het goede TV is, zeker. Maar dat er met data kan worden bepaald of je matcht met iemand of niet en men de factor 'aantrekkingskracht' vergeet, daar concludeer ik toch dat het niet werkt.

Waar IK niet meer tegen kan, zijn die beelden van Dennis dat hij altijd op het randje van blèten is.
Dus alleen vrouwen mogen continue bleiten? Sommige mannen zijn gewoon (TE) emotioneel.

Ik weet nog dat ik tijdens ne film aan het bleiten was, en iemand naast mij vond dat niet kunnen omdat ik een man ben. :cry:
Ik ben ook zo opgevoed eigenlijk: Ne echte vent BLEIT NOOIT! :tongue:

Kunnen we niet gewoon concluderen dat 'het experiment' van de wetenschappelijke aanpak gewoon niet werkt op vlak van liefde?

Dat het goede TV is, zeker. Maar dat er met data kan worden bepaald of je matcht met iemand of niet en men de factor 'aantrekkingskracht' vergeet, daar concludeer ik toch dat het niet werkt.
We overschatten de menselijke redelijkheid en liefde is net een gebied waarin zelfs de meest analytische mensen de teugels los durven laten. Het blijft een interessante pitch hé, maar de chemie en "klik" tussen twee mensen kan je heel moeilijk voorspellen op basis van wat vragenlijsten en dieptegesprekken. Ik geloof zelf niet meer in types waar je op valt. Een match op papier garandeert geen match in 't echt.

inderdaad; beter wat meer bashen op den Dave. Ik zou zot worden van zo iemand om samen mee te zijn. Enfin, gewoon super verkeerde match van de "experts".

Dus alleen vrouwen mogen continue bleiten? Sommige mannen zijn gewoon (TE) emotioneel.

Ik weet nog dat ik tijdens ne film aan het bleiten was, en iemand naast mij vond dat niet kunnen omdat ik een man ben. :cry:
Ik ben ook zo opgevoed eigenlijk: Ne echte vent BLEIT NOOIT! :tongue:

Vrouwen moeten ook ni blèten en zeker ni continu! Maar als een man huilt (behalve bij een overlijden), dat vind ik er over en bij een vrouw zie ik het ook niet zo graag.

Er wordt hier toch veel gebashed op Dennis hoor zeg.
Als ge liever hebt dat we over u beginnen, zeg maar hoor!

roddel-cartoon-25-10-14.jpg

Spijtig van Hanne en Dave. Moesten ze vanaf het begin op zo'n manier met elkaar omgegaan zijn, was het misschien gelukt.

Maar iets anders: voor het aantal kilometers dat Dave doet en fietst, had die toch absoluut geen kwalitatieve fiets? Of vergis ik mij? Kon het niet zo goed zien.

Ik zag in een rapke ne Cube, kan je niets over zeggen qua specs. Is zeker geen brol, maar als hij zoveel fietst zou je misschien wel iets duurder verwachten.
Hypothese: hij doet triatlon dus waarschijnlijk heeft hij nog een tijdritfiets + misschien was dit zijn reservefiets die hij meenam naar het appartement

Terug
Bovenaan