Blind Getrouwd 2021

Blind Getrouwd

Ik dacht ook van: iedereen voelt toch min of meer van in het begin aan of het klikt of niet (aantrekking, etc), maar dan denk ik altijd terug aan dat ene seizoen met Stijn en Nuria. Die wou bijna niet naar het altaar wandelen omdat ze een slungel met een brilleke zag staan, 0 aantrekking. En toch zijn die naar elkaar toe gegroeid, zijn ze getrouwd gebleven en zijn er al kindjes.
 
Maar wat hield Nathalie dan tegen, volgens haar was hij super, attent, veel gelachen, en nog vanalles .... Maar toch is "het" er niet.....

Wat is HET dan vraag ik mij af. (ofwel heeft ze iets meegemaakt vroeger want ik vond het raar dat hij zei, hopelijk kan je ooit verliefd worden of zoiets in die trend)
"HET" is datgene wat mensen elkaar doet aantrekken. Je kan een lijstje afvinken en toch die klik niet hebben om van een vriendschap een relatie te maken. Ik ben daarom ook afgestapt van 'types' waar je op valt, omdat het zorgt voor tunnelvisie. Als het klikt, klikt het. Daarvoor heb je geen checklist nodig, lijkt me.
 
Best wel saai seizoen. Alles was na 2 afleveringen in feite toch al klaarhelder. En tis nu ook weer ni dat de rest vanaf aflevering 3 zo interessant was.
Is dat niet altijd zo :)

(sowieso dat we volgende keer toch weer gans seizoen kijken, ongeacht format)
 
Niet voordat hij op de vooravond nog eenmaal zijne creepy from-behind-hug gedaan had. Jeezus, hoe lang moest dat duren zeg?
Gij vond dat creepy en te lang duren maar ik had niet de indruk dat zij dat erg vond. Hij deed dat ook omdat zij het moeilijk had op die moment. Allé hij heeft al rare dingen gezegd en gedaan maar ge moet niet àlles in dat licht interpreteren natuurlijk.

Ditto, ik denk dat die gewoon niet zoveel ervaring heeft met relaties en het helemaal zag zitten met Natalie, dan gaat een mens al eens super cringy dingen doen. Ik denk ook wel dat hij een nee had verwacht, maar dat effectief moeten aanhoren is nog iets anders.
Die is bedrogen geweest in zijn vorige serieuze relatie hé. Ik denk dat die het het heel moeilijk vond om weer iemand te vertrouwen en al zijn hoop had gezet op dit programma (en misschien gewoon een emotioneler persoon was). Zelfs zonder die voorhistorie is dat een heel rare situatie waar ge in terecht komt, dus dan kunnen beste bedoelingen al eens verkeerd uitdraaien (zie ook vorige seizoenen of Hanne die probeerde Dave te laten praten).
Of hij echt een nee had verwacht, weet ik niet helemaal.

Gebaseerd op zijn speech denk ik wel dat die weken samen voor hem alleszins positief waren op het vlak van zijn eigenwaarde. Desondanks dat ze 'het' niet voelde, moet ze hem dan toch goed kunnen duidelijk maken hebben en laten voelen dat hij de moeite waard is.

Maar wat hield Nathalie dan tegen, volgens haar was hij super, attent, veel gelachen, en nog vanalles .... Maar toch is "het" er niet.....

Wat is HET dan vraag ik mij af. (ofwel heeft ze iets meegemaakt vroeger want ik vond het raar dat hij zei, hopelijk kan je ooit verliefd worden of zoiets in die trend)
Ik dacht dat ze in het begin ook eens had gezegd dat ze nog nooit verliefd was geworden of dat moeilijk vond en gezien zijn speech leek mij dat nu weer hetgene waar zij tegen opbotste. Of dat dat dan is omdat ze onrealistische verwachtingen heeft over 'verliefd zijn' (iets waar ge imo in dit programma zeker uw keuze niet van moogt laten hangen maar kom) of dat dat was omdat er echt iets mistte voor haar, no idea uiteraard.

Zou wel eens heel goed kunnen dat dit dé oorzaak is. Je ziet dat fenomeen vaak in middelbaar/hoger onderwijs waarbij meisjes op de bad boy vallen die hun behandelen als stront en er geen oog voor hebben. Dit terwijl de buurjongen al jaren hopeloos verliefd is en letterlijk alles ervoor over zou hebben om haar gelukkig te maken. Ik vrees dat Dennis al heel zijn leven de hopeloos verliefde buurjongen speelt.

Het is niet omdat een lieve persoon op u verliefd is, dat ge die gevoelens moet tegemoet komen. Dat sommige meiskes vallen voor 'bad boys' zegt meer over hun persoonlijke problemen dan over die lieve jongen. (Net zoals dat die 'lieve jongen' per se dat ene meiske wilt dat geen oog voor hem heeft ipv een ander tof meisje genoeg zegt over die lieve jongen. En dan ben ik nog niet begonnen over die zelfverklaarde nice guys die het eigenlijk niet eens zijn ...)
 
Niet voordat hij op de vooravond nog eenmaal zijne creepy from-behind-hug gedaan had. Jeezus, hoe lang moest dat duren zeg?
Dat was geen knuffel. Dat was een rear naked choke. Enkel op die manier kon hij ze nog meekrijgen naar z'n kot, maar ook dat lukte niet.

Ik had tijdens de speech van Nathalie wel medelijden met Dennis. Maar dat medelijden smolt als sneeuw voor de zon toen hij aan zijn speech begon. Na iedere zin een pauze en haar aankijken, 't was precies ne pastoor die de mis voorlas.

Chapeau dat Hanne daar was.

Veerle leek me nog steeds een hautain wicht.

Toch een dikke chapeau voor de experts. Vooral die Engelsman. Wat die allemaal gedaan heeft voor de kandidaten is gewoon top. Zonder die mensen was het programma volledig hetzelfde gebleven. Chapeau.
 
:laugh:

Moet deze laatste aflevering nog zien vanavond. Ben wel over meeste al ingelicht, maar verwachtingen rond Sven-Veerle dynamiek zijn wel al gezet via dezen thread.

Verwacht er niet teveel van, zo opzienbarend vond ik dat nu ook niet.
 
Tja, 2 mensen die elkaar nog nooit hebben gezien en iedereen wil toch vooral iemand nemen die hen ook qua uiterlijk aanstaat en die keuze heb je daar niet, dat is het grote risico om mee te doen aan zo'n programma.

Dennis was helemaal Natalie haar ding niet dusja.... en zijn raar gedoe maakt het er al zeker niet beter op en dan steeds zo down zijn en niks zeggen en schouders optrekken en weer beginnen bleiten enz... een vrouw als Natalie wil zo geene dat was toch wel duidelijk. Meeste vrouwen moeten geen watje hebben. Die Dennis was nog erger dan vele vrouwen.

Dat dat ne goeie gast is daar twijfel ik dan anderzijds ook niet aan, dat zal zeker zo zijn maar een relatie is toch nog andere koek.
 
Ook die Lotte kan je moeilijk experte noemen: ik heb die in Gert zijne show gezien en die zei dat het niet klopt dat mannen meer goesting hebben dan vrouwen. Komaan zeg: give me a break: tuurlijk is dat wel zo.

Als ik mee maten babbel zeggen ze hetzelfde, vrouw gewoon minder goeste waarmee ze niets fouts mee bedoelen want ze zijn gelukkig maar alst puur over goesting gaat, tuurlijk is dat zo dat venten over het algemeen meer goesting hebben. Zelf ook zo ervaren.

En dat zijn dan de zogenaamde experten, tja... ik ben niet onder de indruk.
 
ij vond dat creepy en te lang duren maar ik had niet de indruk dat zij dat erg vond. Hij deed dat ook omdat zij het moeilijk had op die moment. Allé hij heeft al rare dingen gezegd en gedaan maar ge moet niet àlles in dat licht interpreteren natuurlijk.
Is niet de eerste keer dat hij dat doet hè. De vorige keer was trouwens rechtstaand, en zij bleef toen gewoon met haar rug naar hem staan. Als ze die knuffel echt wou beantwoorden had ze wel omgedraaid denk ik? Nu was het meer van "de hinde die bang aan het afwachten was of ze al dan niet gechoked zou worden door de predator"
 
maar ik had niet de indruk dat zij dat erg vond.
Ze kon niet nog meer afstandelijker reageren dan awkward voorover te buigen. Had die tafel er niet geweest, zat haar kop tussen haar knieën.

En dan nog maar te zwijgen over de ellenlange walk of shame van Dennis toen hij rechtstond om haar te knuffelen. "zal ik? Of niet? Misschien wel? mm toch niet?"
 
Je hebt nu éénmaal mensen die té kieskeurig zijn en zodoende heel lang single blijven.
Als er nu iets is wat we geleerd hebben uit 5 seizoenen blind getrouwd is dat het toch vooral de vrouwen zijn die lastig zijn amai.

Ik hoop wel dat ze eens echte experts in dat programma steken. Wat die nu doen kan ik ook ze. Wa matches maken, en als het niet goed gaat eens langs komen en vragen 'en hoe voelt ge u daarbij'. Als het goed gaat vraag je dan 'en, al gepoept?' en de kous is precies af?
 
Kunnen ze de volgende keer geen blind getrouwd maken maar dan met het temptation island type deelnemers?
Of zoiets als Blind Hertrouwd? De fysieke aantrekking lijkt toch het grootste struikelblok in dit programma, dus dat kan bij exen al geen probleem zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Of zoiets als Blind Hertrouwd? De fysieke aantrekking lijkt toch het grootste struikelblok in dit programma, dus dat kan bij exen al geen probleem zijn.
Of blind scheef gegaan... denk dat als je die 4 koppels samen gedurende x aantal weken opsluit dat er zich wel andere koppeltjes zouden gevormd hebben..
 
Terug
Bovenaan