Blind Getrouwd 2021

VTM Blind Getrouwd

Ik las hier ergens dat je , als je op je 50ste nog alleen bent, je te kieskeurig bent. Ik heb hetzelfde met mensen die meedoen met Blind Gekocht. Tijdje geleden was er koppel die al naar 90 ((!!!!!) huizen waren gaan kijken, en nog steeds hun goesting niet hadden gevonden. Sorry hoor, maar dan scheelt er iets met die mensen....
 
Laatst bewerkt:
Maar verliefd zijn staat toch niet op een lijstje? Als er 20 zaken zijn die ge zoekt in een relatie, kan verliefdheid er net voor zorgen dat ge die 20 zaken niet nodig hebt. Als ge niet verliefd bent, ja dan is't moeilijk om dingen door de vingers te zien.

Voor ne man zijt gij redelijk intelligent!


Grapje-300x251.jpg
 
minga ... je moet je gewoon aangetrokken voelen tot die persoon. Of je nu verliefd bent in de traditionele zin (vlinders, niet kunnen eten, ...) of niet.
Ja zo is het bij mij. De ex'en waarvoor ik echt vlinders had, ik niet meer kon eten, ik dagelijks natte dromen van kreeg, die hebben mij één voor één allemaal gedumpt. Soms in alle vriendschap, soms iets minder koosjer. :p

Waarmee ik nu samen ben en al 17 jaar getrouwd, daarvoor heb ik nooit die MEGA-vlinders echt gehad. Maar er was wel ne klik, ik voelde mij wel aangetrokken en we hadden dezelfde interesses.

Voor mij, moet er 'zowiezo' iets van een klik zijn, anders hoeft het voor mij dus ook niet. Maar zoals gezegd: Iedereen bepaalt dit voor zichzelf hé.
 
Waarmee ik nu samen ben en al 17 jaar getrouwd, daarvoor heb ik nooit die MEGA-vlinders echt gehad. Maar er was wel ne klik, ik voelde mij wel aangetrokken en we hadden dezelfde interesses.
Er is wel iets hè anders was je al niet zo lang een koppel. Noem het klik, vlinders, coup de foudre, zielsverwanten, de naam doet er niet toe, als de chemie er maar is. En uit welke elementen die chemie bestaat, dat speelt geen rol. Misschien VOELT gij u niet verliefd op diegene met wie ge bent, maar ben je er wel verliefd op.

Blijf het volhouden, zou ik zeggen! ❤️
 
Goh ja 'k weet niet, ik zie mij inderdaad niet samenwonen, huis kopen, kind krijgen, trouwen, .. met iemand waar ik niet verliefd op ben? :p
Maar wat versta jij eigenlijk onder "verliefheid"? Voor mij is dat dat typische gevoel in het begin dat je aan niets anders kan denken, dat je de "vlinders in de buik hebt", etc. Zo typisch de periode dat je die persoon ook idealiseert en de minpunten gewoon niet ziet (want die zijn er tenslotte toch altijd hoor). Maar dit is toch geen blijvend gevoel?

Dat gaat dan geleidelijk meer over naar iemand graag zien en appreciëren and what not. Maar dat noem ik niet meer "verliefdheid". En het is ook tijdens deze periode dat je écht iemand leert kennen en voor jezelf uitmaakt of de pros/cons de juiste verhouding hebben en het dus kan blijven duren (of niet).
 
Maar wat versta jij eigenlijk onder "verliefheid"? Voor mij is dat dat typische gevoel in het begin dat je aan niets anders kan denken, dat je de "vlinders in de buik hebt", etc. Zo typisch de periode dat je die persoon ook idealiseert en de minpunten gewoon niet ziet (want die zijn er tenslotte toch altijd hoor). Maar dit is toch geen blijvend gevoel?

Dat gaat dan geleidelijk meer over naar iemand graag zien en appreciëren and what not. Maar dat noem ik niet meer "verliefdheid". En het is ook tijdens deze periode dat je écht iemand leert kennen en voor jezelf uitmaakt of de pros/cons de juiste verhouding hebben en het dus kan blijven duren (of niet).
Na de verliefdheid komt de liefde? Tenzij je met een verstandshuwelijk zit, maar is zorg dragen voor elkaar ook geen vorm van liefde?
 
Wij hebben ni echt blind getrouwd... eerder blind samenwonen. Ze is blijven slapen na een zwaar avondje doorzakken en ze is ni meer vertrokken :laugh:
 
Ja ok, maar altijd die zever van 'ik ben niet verliefd'. Moet dat dan? Als er geen enkele klik is ja, dan begrijp ik wel dat ze afhaken. Ik denk dat sommige koppels gewoon de handdoek té snel in de ring gooien.

tja, heel dat "wetenschappelijk experiment" komt er uiteindelijk nog altijd op neer dat ge met een wildvreemde wordt samengesmeten.

Alsof ge op café zit en er iemand met een dobbelsteen werpt en zegt: met die daar van vijf tafels verder gaat ge de rest van uw leven samenwonen. En als't niet klikt zullen op sociale media wel zeggen dat ge "u moet openstellen".

Sorry, maar er is een klik of er is er geen. Er zijn mensen met wie ik in theorie veel gemeen heb, maar met wie ik liever niet tien minuten in dezelfde kamer ben, en er zijn mensen met wie ik zogezegd geen raakvlakken heb (andere opleidingsniveau, hobbys, muzieksmaak, ...) en met wie ik met plezier een week op verlof ga. Uiteraard is de kans op "de klik" groter met iemand met wie je veel gemeen hebt wel veel groter dan met pakweg een kapster die houdt van Willy Sommers, valse wimpers en vakanties in Salou. Niet dat er iets mis is met kapsters of Salou. Willy Sommers is een ander paar mouwen)
 
Ik las hier ergens dat je , als je op je 50ste nog alleen bent, je te kieskeurig bent. Ik heb hetzelfde met mensen die meedoen met Blind Gekocht. Tijdje geleden was er koppel die al naar 90 ((!!!!!) huizen waren gaan kijken, en nog steeds hun goesting niet hadden gevonden. Sorry hoor, maar dan scheelt er iets met die mensen....
ja, dan zijn ze inderdaad enorm slecht in staat om via internet in te schatten of een huis hun smaak is.
 
Uh, ja toch? Wat ben je anders van elkaar? Samenwonende vrienden?
je kan toch houden van zonder verliefd te zijn (geweest)? Ik heb het trouwens over verliefd zijn, niet over een klik hebben. Die moet er uiteraard zijn.

Laat mij het zo zeggen: naar mijn mening was er bij Nathalie en Dennis genoeg basis om de handdoek nog niet in de ring te gooien.
Wij hebben ni echt blind getrouwd... eerder blind samenwonen. Ze is blijven slapen na een zwaar avondje doorzakken en ze is ni meer vertrokken :laugh:
Ge hebt gewoon een epic vrouwmens, die zijn bind on pickup he ;)
 
je kan toch houden van zonder verliefd te zijn (geweest)? Ik heb het trouwens over verliefd zijn, niet over een klik hebben. Die moet er uiteraard zijn.

Laat mij het zo zeggen: naar mijn mening was er bij Nathalie en Dennis genoeg basis om de handdoek nog niet in de ring te gooien.

Ge hebt gewoon een epic vrouwmens, die zijn bind on pickup he ;)
Ik denk dat Nathalie nooit het wauw effect bij Dennis had en ze het gewoon geen hottie vond. Ik denk dat zij al lang besloten had dat niks zou worden.
 
Terug
Bovenaan