Blind Getrouwd 2021

VTM Blind Getrouwd

Eh, chlamydia is in de laatste tien jaar op een absoluut hoogtepunt, gonorroe en zelfs syfilis zijn aan het boomen. Nu HIV en gelijke in de media niet meer als dramatisch worden afgeschilderd, zijn de mensen het precies gewoon weer vergeten.
In het thema ‘seksualiteit’ van mijn lessen is de visie op condooms echt om te bleiten.
En de laatste twee jaar stevig aan het afnemen.

Jouw lessen? Die jij kreeg x jaar geleden, of die die jij geeft? In het eerste geval, niet echt relevant meer, in het tweede geval aan jou om er iets aan te doen.
 
Nieuw seizoen zal intussen bijna opgenomen zijn, zeker?

Goei vraag eigenlijk. Na de jubileumaflevering was er alleszins een oproep naar kandidaten. Geen idee of dat al voor een nog later seizoen is, of nog voor het eerstvolgende seizoen. In dat laatste geval zou dat betekenen dat er op korte termijn nog geen seizoen zit aan te komen.
 
Goei vraag eigenlijk. Na de jubileumaflevering was er alleszins een oproep naar kandidaten. Geen idee of dat al voor een nog later seizoen is, of nog voor het eerstvolgende seizoen. In dat laatste geval zou dat betekenen dat er op korte termijn nog geen seizoen zit aan te komen.
De Australische versie is op zijn einde aan het komen. Wel een wereld van verschil, maar ik erger me wel aan de véél te langgerekte afleveringen met zeer veer herhaling. Een pak meer drama en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er heel veel wordt gestuurd door de programmamakers en dat een aantal kandidaten acteurs zijn. Vlamingen zijn seuten in vergelijking met die bimbo's van down under.
 
De Australische versie is op zijn einde aan het komen. Wel een wereld van verschil, maar ik erger me wel aan de véél te langgerekte afleveringen met zeer veer herhaling. Een pak meer drama en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er heel veel wordt gestuurd door de programmamakers en dat een aantal kandidaten acteurs zijn. Vlamingen zijn seuten in vergelijking met die bimbo's van down under.
Ook even gevolgd maar dat leek na een aantal afleveringen toch wel in scène gezet (partners die geruild worden enal) en dan is het eigenlijk niet meer leuk om te kijken. Ik vind de Vlaamse versie toch een pak aangenamer.
 
Ook even gevolgd maar dat leek na een aantal afleveringen toch wel in scène gezet (partners die geruild worden enal) en dan is het eigenlijk niet meer leuk om te kijken. Ik vind de Vlaamse versie toch een pak aangenamer.
Da's leuk voor de dinner parties, maar de Vlaamse versie is inderdaad een pak aangenamer.
 
De Australische versie is op zijn einde aan het komen. Wel een wereld van verschil, maar ik erger me wel aan de véél te langgerekte afleveringen met zeer veer herhaling. Een pak meer drama en ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er heel veel wordt gestuurd door de programmamakers en dat een aantal kandidaten acteurs zijn. Vlamingen zijn seuten in vergelijking met die bimbo's van down under.
De Australische versie is effectief een script met een aantal acteurs. Jaarlijks komen alle crews ter wereld samen om ervaringen en tips te delen, de Australische crew wordt bewust nooit uitgenodigd omdat ze niet voldoen aan het format van het programma.
 
De Australische versie is effectief een script met een aantal acteurs. Jaarlijks komen alle crews ter wereld samen om ervaringen en tips te delen, de Australische crew wordt bewust nooit uitgenodigd omdat ze niet voldoen aan het format van het programma.
Dacht ik al wel. De nadruk ligt ook al héél snel op "fysical intimacy", alsof dit een natuurkundig programma is waarbij mannetjes worden aangepord om zo snel mogelijk te paren met een vrouwtje.
 
Dacht ik al wel. De nadruk ligt ook al héél snel op "fysical intimacy", alsof dit een natuurkundig programma is waarbij mannetjes worden aangepord om zo snel mogelijk te paren met een vrouwtje.
In de Australische versie worden ze niet eens wettelijk gehuwd, dat is allemaal schijn. Je moet dat gewoon als blind date programma zien, want een scheiding is zelfs niet nodig als ze niet samen blijven.
 
In de Australische versie worden ze niet eens wettelijk gehuwd, dat is allemaal schijn. Je moet dat gewoon als blind date programma zien, want een scheiding is zelfs niet nodig als ze niet samen blijven.
There was also criticism that, unlike the original Danish series, such marriages would not be legal under Australian law. Channel 9 admitted that participants would not actually marry. A spokesman said "In order to comply with the Australian Marriage Act (1961) which requires one month and one day notification, a marriage in law was not conducted. Each participant embarked on a commitment ceremony with a wedding celebrant with all due intention to commit fully to this union for the duration of the experiment. At the end of the experiment, they are given the option to continue with the relationship or go their separate ways".[441]

Goh, op zich is dat nog niet zo'n heikel punt vind ik. De gedachte telt meer dan een vodje papier, niet? Het is vooral het scripten en casten dat het geheel veel drama geeft. MAFS is een guilty pleasure, als het er wat braver aan zou toegaan zou ik er wellicht niet naar kijken. :p
 
Dat er wat gescript is geloof ik nog wel, maar acteurs lijkt me toch straf? Dan zouden die toch ergens anders opnieuw moeten opduiken lijkt me? Ik zie veel slechtere acteurs in echte series tbh. Het is natuurlijk wel een beetje zoals bij ons TI. Die worden uitgekozen omdat het speciale types zijn en mogen wettelijk gezien toch niet trouwen, dus maakt het ook minder uit.
 
Hij komt zelf in de nationale pers met zijn verhaal om een ziekte bespreekbaar te maken. Maar zelf bespreekt hij zijn ziekte niet met de persoon die het hem gegeven heeft?
Daar mag ik dan toch een vraagteken bij zetten.
Misschien heeft hij wekelijks een one night stand en weet hij niet wie hem besmet heeft?
 
Terug
Bovenaan