BeyondGaming DARK Theme gaat in beta!

1613072901868.png

Na wekenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot en @FLT (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Dark" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Een light versie zal binnenkort ook volgen, but first things first :)
 
Zoals altijd kwestie van gewoon worden. Ik had ook eerst de donkerste skin, waardoor deze wat licht leek. Maar nu stoort dat al niet meer eigenlijk. Mooie skin in 't algemeen!
Ik gebruik bijna overal een dark skin en daardoor lijkt deze idd vrij licht. Ik zal het nog eens een kans geven zodat de beheerders hun moeite toch niet voor niets is :) (Good job btw guys & girls!!!)
 
@Cyberkef Kunnen jullie de accountsummary terug transparant maken? Nu is het soms amper leesbaar bij bepaalde achtergronden.
De 2de screenshot kan je amper nog de achtergrondafbeelding zien. Kan je deze balk ook terug terug transparant maken?
 
Laatst bewerkt:
Het enige wat mij stoort is het lijntje zwart rond de tekst, vooral op de front bij alle titels van de nieuwsberichten ^^'
 
De nieuwe dark theme update staat live!

Rekening houdend met de feedback vanuit dit topic en het feedback forum is het volgende aangepast:
  • Content en tekst kleur donkerder en zachter. Zowel in posts als op het forum overzicht
  • Avatar online kleur
  • Userbanners (bvb crowdfunder) en thread prefixes in lijn gebracht
  • Tekst op profielheaders/ bij het hoveren over profielen is terug leesbaar
  • Link kleur/ @ vermeldingen in posts en front artikels zijn duidelijker gemaakt
  • Nieuwe threads of threads met nieuwe posts krijgen een "new" tag achter de titel
  • Kaderloze post reacties (likes, ...)
  • ... nog een rits kleine zaken (paginering buttons etc..)
 
Misschien een puntje van kritiek:
Op desktop vind ik de 'new posts' overzichtspagina wel wat onoverzichtelijk.

Die bold titels maken het wat chaotisch omdat die een soortgelijke kleur als de subtitel hebben.

Op de Xenforo kleurenschema's, is er een duidelijkere hierarchie, waardoor ik gemakkelijker het overzicht houd.

Telkens ik de normale pagina zie (witte kleur) denk ik wtf is dat, trekt op niks :rofl:
Ook niet overdrijven he :') De default themes doen zeker hun werk.
 
Ziet er goed uit, maar toch enkele opmerkingen:

- Nu worden media zoals youtube links volledig uitgestrekt waardoor video's echt veel plaats innemen. Kan dat terug ingesteld worden op de default waarde? Want dit werkt niet echt prettig.

voorbeeld:

Of bv deze post van kay-gell:

- Kan er terug een kadertje rond de likes komen? Nu staan die daar precies wat lost te zweven vlak onder de tekst (vooral op mobile). Bij de beta stond daar een kadertje rond wat het geheel toch iets orderlijker maakte.
 
Laatst bewerkt:
- Kan er terug een kadertje rond de likes komen? Nu staan die daar precies wat lost te zweven vlak onder de tekst (vooral op mobile). Bij de beta stond daar een kadertje rond wat het geheel toch iets orderlijker maakte.
Dat kadertje mis ik ook, verder ziet het er goed uit!
 
Kan het ingesteld worden dat het thema automatisch uw system settings overneemt?
En hoe zit het hiermee? Voor mij vrij nutteloos als je nog elke keer handmatig moet veranderen. Je ziet toch dat veel sites en apps automatisch switchen naargelang de system settings.
 
Momenteel hebben we nog geen officiële "light" lay-out, en dat staat als prioriteit nog voor het automatisch switchen.

We hebben het alvast al bekeken, en zoiets is inderdaad """""gemakkelijk""""" mogelijk (indien wij het programmeren om te ondersteunen + de gebruiker in kwestie een browser heeft die het ondersteunt + zijn/haar OS zo ingesteld heeft).

Sowieso staat het niet superhoog op de globale prioriteitenlijst omdat van de +1k actieve dagelijkse gebruikers er maar een zéér klein percentage hier effectief gebruik van zal maken (zo goed als iedereen blijft op de default theme staan en could not care less) 🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan