BeyondGaming DARK Theme gaat in beta!

1613072901868.png

Na wekenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot en @FLT (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Dark" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Een light versie zal binnenkort ook volgen, but first things first :)
 
Het geheel begint me minder tegen te vallen (hoewel andere uiteraard beter blijft), op de "felle" details na, maar wat ik nu net ontdekte is dat je rode tekst van een mod dus moet selecteren om het leesbaar te maken. Kan aan mij liggen, maar rood op blauw-grijs is niet leesbaar.
Rode tekst staat in de regels, dus dat zal wel niet kunnen veranderen denk ik, maar kan hier een alternatief voor gezocht worden? Ik denk dan bv in de richting van hoe een warning boven een post staat. Zo'n soortgelijk kader gebruiken voor "rode tekst"?
 
Hier al BG Dark gebruiker sinds het begin. Ik heb bewust voor BG Dark gekozen en niet voor Xenforo Dark omdat ik die écht te donker vond. Dat deed pijn aan mijn ogen. BG Dark leest veel aangenamer voor mij. Ik snap ook niet hoe witte letters op een zwarte achtergrond aangenamer kan zijn voor de ogen 😅

Zie bvb:

Bij helder licht hoeft de iris minder ver te openen om voldoende licht te absorberen en omdat de lens niet is vervormd door een vergrote iris, kunnen we scherper zien. Bij duistere instellingen is het precies andersom: bij witte tekst op een zwarte achtergrond gaat de iris verder open en vervormt de lens waardoor de letters voor het oog vertroebelen met de achtergrond, ook wel eens een uitstralingseffect of halo-effect genoemd.
 
D
Hier al BG Dark gebruiker sinds het begin. Ik heb bewust voor BG Dark gekozen en niet voor Xenforo Dark omdat ik die écht te donker vond. Dat deed pijn aan mijn ogen. BG Dark leest veel aangenamer voor mij. Ik snap ook niet hoe witte letters op een zwarte achtergrond aangenamer kan zijn voor de ogen 😅

Zie bvb:
Wit op zart zou zeer irritant zijn, maar het huidige blauw is imo te licht. Het blauw van de quotes is tbh veel aangenamer, ik zou die kleuren eigenlijk wel eens ongewisseld willen zien.
 
Ik had ook liever het oude hoor. Dit kan je toch niet echt een donker theme meer noemen.

Ik had geen flauw idee dat die oude goede theme maar een tijdelijke was en dat er een nieuwe ging komen. Ik wist het pas toen ik inlogde en dit te zien kreeg en ik in de instellingen niet meer kon veranderen naar het oude en ik daarna op zoek gegaan ben naar welke bug dit lichte theme die voor donker moet doorgaan veroorzaakte. En nu lees ik dus dat dit allemaal geplant is.

Bij deze dus mijn protest. Hopelijk kunnen we snel weer de oude donkere theme terug krijgen. Hij bestond vroeger dus zo moeilijk kan dat niet zijn denk ik dan.
 
Ik had ook liever het oude hoor. Dit kan je toch niet echt een donker theme meer noemen.

Ik had geen flauw idee dat die oude goede theme maar een tijdelijke was en dat er een nieuwe ging komen. Ik wist het pas toen ik inlogde en dit te zien kreeg en ik in de instellingen niet meer kon veranderen naar het oude en ik daarna op zoek gegaan ben naar welke bug dit lichte theme die voor donker moet doorgaan veroorzaakte. En nu lees ik dus dat dit allemaal geplant is.

Bij deze dus mijn protest. Hopelijk kunnen we snel weer de oude donkere theme terug krijgen. Hij bestond vroeger dus zo moeilijk kan dat niet zijn denk ik dan.
Goed, het protest en ook de uitleg zijn genoteerd. Maar die laatste zin vind ik dus echt aaargh :D
De uitleg staat hier: https://www.beyondgaming.be/threads/beyondgaming-dark-theme-gaat-in-beta.1886/post-350294
 
Bij deze wil ik ook laten weten dat ik de nieuwe dark mode te licht vind, en liever de oude zou gebruiken. Ook na een paar dagen "wennen".
 
Het idee van quote kleur en gewoon kleur te draaien vind ik persoonlijk ook niet verkeerd, maar zou het wel eens willen zien. Voor hetzelfde geld trekt het totaal op niks. :p
 
Terug
Bovenaan