BeyondGaming DARK Theme gaat in beta!

1613072901868.png

Na wekenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot en @FLT (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Dark" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Een light versie zal binnenkort ook volgen, but first things first :)
 
Van het moment dat BG Dark was uitgekomen ben ik overgeschakeld ernaar. In het begin was het wat wennen maar heb het uiteindelijk hierop laten staan en ondertussen ben ik het al zodanig gewoon dat ik niet meer wil veranderen.
 
Ik ben het intussen ook al gewoon (BG Dark), het stoort niet meer.
Maar het blijft wel jammer dat het niet echt 'dark' is.
Als er nog een donkerder thema zou komen, zou ik daar wel direct voor gaan.
Dat kijkt net wat leukerder in de avond als het wat donkerder is.
 
Na de eerste schok het even tijd gegeven om gewoon te worden en het te laten bezinken.
Maar ik blijf bij mijn eerste gedacht. Het trekt op niet veel.

Op de PC is het doenbaar omdat ik bepaalde elementen kan blokkeren via uBlock Origin. (bvb de roze kadertjes achter Streams en Events)
Ik heb geen enkel probleem met het gebruik van roos. Maar alles zou gewoon enkele tinten donkerder moeten.

Ik weet dat 4 skins onderhouden te veel werk is, maar is 3 skins geen "compromis"? Zo kan je de huidige Dark skin de medium variant maken, en nog een deftige echte Dark-skin (met grijswaarden) voorzien? Ik zie dat er momenteel blijkbaar 3 skins zijn (default, BG Light en BG Dark). Maar evt BG Light de "default".

Zoals al gezegd, de huidige BG Dark is gewoon veel te licht. en het contrast tussen alle andere apps (met grijswaarden) is gewoon te groot.
Als jullie per sé de huidige kleuren wil blijven gebruiken (wat ik begrijp, naar huisstijl toe) kan je niet het blauw van de achtergrond nu gebruiken voor hetgeen nu lichter blauw is, en dat vervangen door enkele tinten donkerder blauw?
en het roze misschien iets minder fel te maken?

Ik weet dat er opties zijn door zelf te prutsen, of anderen hun "gepruts" hier te gebruiken, maar je kan toch niet verwachten dat users zelf alles moeten aanpassen om het deftig te krijgen.


Om toch iets positief te zeggen, overdag in volle zon is het leesbaarder dan de XenForo Dark skin. Daar moest ik m'n helderheid op het maximum zetten.
 
Na de eerste schok het even tijd gegeven om gewoon te worden en het te laten bezinken.
Maar ik blijf bij mijn eerste gedacht. Het trekt op niet veel.

Op de PC is het doenbaar omdat ik bepaalde elementen kan blokkeren via uBlock Origin. (bvb de roze kadertjes achter Streams en Events)
Ik heb geen enkel probleem met het gebruik van roos. Maar alles zou gewoon enkele tinten donkerder moeten.

Ik weet dat 4 skins onderhouden te veel werk is, maar is 3 skins geen "compromis"? Zo kan je de huidige Dark skin de medium variant maken, en nog een deftige echte Dark-skin (met grijswaarden) voorzien? Ik zie dat er momenteel blijkbaar 3 skins zijn (default, BG Light en BG Dark). Maar evt BG Light de "default".

Er zijn momenteel 2 skins, geen 3. De default is de light al. Een derde skin in grijswaarden komt er alvast niet. Er zijn zeker nog aanpassingen die we bekijken, overwegen en waarschijnlijk gaan toepassen vanuit de feedback hier, maar dat is niet voor morgen.
Zoals al gezegd, de huidige BG Dark is gewoon veel te licht. en het contrast tussen alle andere apps (met grijswaarden) is gewoon te groot.
Als jullie per sé de huidige kleuren wil blijven gebruiken (wat ik begrijp, naar huisstijl toe) kan je niet het blauw van de achtergrond nu gebruiken voor hetgeen nu lichter blauw is, en dat vervangen door enkele tinten donkerder blauw?
en het roze misschien iets minder fel te maken?

Ik weet dat er opties zijn door zelf te prutsen, of anderen hun "gepruts" hier te gebruiken, maar je kan toch niet verwachten dat users zelf alles moeten aanpassen om het deftig te krijgen.

Dat verwachten we ook niet, maar als je iets anders dan ons aanbod wilt gebruiken, zal dat moeten. Dat houden we ook niet tegen.
 
Terug
Bovenaan