BeyondGaming DARK Theme gaat in beta!

1613072901868.png

Na wekenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot en @FLT (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Dark" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Een light versie zal binnenkort ook volgen, but first things first :)
 
Ziet er goed uit. Een enig klein minpuntje voor mij persoonlijk is die felle roze streep aan de linker kant van de quotes. Maar dat is eerder persoonlijke smaak denk ik.

Ik zou het persoonlijk liever wat donkerder hebben. Kvin het vrij "fel" voor de ogen nog. De beta die ik nu gebruik is veel rustiger.

Maar meningen verschillen gelukkig 😀

Inderdaad, ik vind dan weer de oorspronkelijke darkmode echt te donker. Ik ben niet zo'n fan van puur zwart en donkergrijs. Ik vind dit dan weer veel rustgevender.
 
Gaat die XenForo Dark beschikbaar blijven?

Vind deze wel nice maar vermoeiend aan mijn ogen eerlijk gezegd, is wel een pak lichter dan die XenForo.

Edit: was precies een glitch want na een nieuwe refresh is hij wel een pak donkerder. Is goed nu. :D
 
De meldingen nummer bovenaan die oplicht in roze misschien doorschijnend wit/zwart maken zoals in de light
versie.
Als je op de profielpagina kijkt naar bvb locatie etc die over de achtergrondfoto wordt getoond. Misschien terug een doorschijnend zwarte versie maken ipv de nu volledig donkere balk. Plus als je over iemand zijn profiel hoovert met de muis bij bvb een profielachtergrond zoals ik kan je de details zoals locatie etc bijna niet lezen. Dus dat zou je best ook terug doorschijnend zwart bij lichte achtergrond en wit bij donkere achtergrond maken.
 
Laatst bewerkt:
D
Ben het hier toch ook mee eens na enkele uren gebruik, zeker 's avonds, het ziet er mooi uit maar de XenFore Dark is rustiger voor de ogen.
Das ieder zijn mening denk ik.
De xenforo dark beta kan ik amper lezen, blauw op zwart hebben mijn ogen het er zeer moeilijk mee.
Ook dat groen van de icoontjes vind ik lastig.
Heb geen oogproblemen ofzo, maar ik moest terug grijpen naar de light. Nochtans alles op dark hier op de smartphone/laptop
 
Ik vind de andere dark theme ook te dark eigenlijk.

Het enige waar ik nu nog mee struggle is het vet van de unread posts, dat vind ik op de default light theme veel duidelijker in onderscheid. Alsook de streams/events hebben nu de roze highlight, dat zou ook de lichte moeten worden.
 
Terug
Bovenaan