BeyondGaming DARK Theme gaat in beta!

1613072901868.png

Na wekenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot en @FLT (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Dark" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Een light versie zal binnenkort ook volgen, but first things first :)
 
D
* Voor mij mag het ook nog donkerder (vooral de achtergrond van de posts zelf). Hoeft niet zo donker te zijn als XenForo Dark maar toch een serieuze stap in die richting.
* ROZE MELDING BIJ EVENTS REEEEEEEEEEEEEEEEEEEE DOPAMINE SHOT
* Verschil tussen gelezen en ongelezen threads is idd te subtiel, mogelijk op te lossen door de achtergrond iets donkerder te zetten? :thinking:

Nog een onbenullige suggestie: het 'online now icoontje' onder de avatar, maak dat gewoon ineens fluogroen (of dat fluoblauw van het logo)? Ziet er wat out of context uit nu in dat neutraal groen.
 
Er zijn wel nog serieus wat gradaties in donker/licht tussen het xenforo dark en deze natuurlijk. Voor mij is er nu te weinig contrast tussen tekst en achtergrond.

De combinatie met de kleuren uit het logo zijn wel smooth, I like it.
 
Ook mijn opmerkingen:
  • De tekst op achtergrond is voor mij moeilijk te lezen. Dit contrast mag echt wel nog een beetje duidelijker worden gemaakt. Zeker voor mensen die slecht zijn met kleuren onderscheiden...
  • De lichte tekst moet iets donkerder. Overal. Het is voor mij moeilijk om te lezen al deze felle kleuren op een donkere achtergrond of een achtergrond met weinig contrast.
  • Waarom alles vierkantig afgerond? Tegenwoordig doen ze het overal met 'lichte rondingen'.
 
ik vind het super! Vond de Xenforo ook net iets te donker, deze vind ik ook beter. GG BG
Heb het nu eens getest op mijn scherm van het werk, hier zou de achtergrond van de tekst ook iets donkerder mogen. Het blauw van de globale achtergrond is top, maar het lichtblauw/grijze achter de tekst maakt het inderdaad moeilijk leesbaar.
 
Ik ben wel fan. Ik snap dat het voor sommige mss niet "donker" genoeg is maar dit past wel goed bij de branding. Mss kan dit een default worden en kan er nog een light en extra dark versie komen?

Paar kleine opmerkingen (meeste wel gezegd al):
  • het verschil tussen gelezen en ongelezen is niet groot genoeg
  • Mss handig om eens te testen, gwn filter: grayscale(1) toevoegen aan de body en dan kan je al makkelijk in browser zien welke dingen genoeg opvallen en welke niet
  • Volgens lighthouse zijn er ook een aantal zaken die niet genoeg contrast hebben (de devs zullen wel weten wat lighthouse is)
  • Ik zou buttons wel afgeronde hoeken geven. Dit lijkt een persoonlijke mening maar er zijn veel redenen waarom dat beter is dan rechte hoeken
  • Online now icoontje een andere kleur geven, het groen past niet echt momenteel
  • Zou ook bij bewerken het (visueel) verschil tussen de "save" button en de "cancel" button wat groter maken
 
D
Ik ben wel fan. Ik snap dat het voor sommige mss niet "donker" genoeg is maar dit past wel goed bij de branding. Mss kan dit een default worden en kan er nog een light en extra dark versie komen?
tzou jammer zijn dat je geen fan bent, want het lijkt 90% op u photoshop 😅😝
 
  • Haha
Waarderingen: Mosh
Kzal voorlopig nog bij de standaard Dark Theme blijven. BG-skin is nog iets te licht voor mij. Overdag ok, maar naar de avond toe niet meer ok.
 
Terug
Bovenaan