BeyondGaming DARK Theme gaat in beta!

1613072901868.png

Na wekenlang zwoegen en zweten van onze dappere lay-out mannen @sharpshot en @FLT (onder het toeziend oog van @Loser himself) en een eerste feedback ronde van onze crew, besloten ze dat ze er ondertussen zelf al genoeg naar getuurd hebben. Het is nu jullie beurt om er ook van te genieten! Onderaan links (op elke pagina) kan je vanaf heden de "BeyondGaming Dark" theme terugvinden.

Indien jullie er nog feedback over vinden/hebben, deponeer deze voorlopig gerust in deze thread (check aub of het al niet werd gepost) en ons "design-team" zal dit allemaal zorgvuldig opvolgen!

Een light versie zal binnenkort ook volgen, but first things first :)
 
Ik ben fan, doet mij wat denken aan het telenet.games.be blauw.
Is het misschien een oplossing om een tag "unread" te plaatsen bij ongelezen threads? Want ik snap wel dat sommige mensen het niet zo goed zien.
 
Ik ben fan, doet mij wat denken aan het telenet.games.be blauw.
Is het misschien een oplossing om een tag "unread" te plaatsen bij ongelezen threads? Want ik snap wel dat sommige mensen het niet zo goed zien.
Terechte opmerking, maar men is met alle suggesties al druk aan de slag. Komt goed!
 
Ik snap niet dat mensen het verschil niet zien tussen gelezen en ongelezen. Die bold is nu toch vrij duidelijk? Ik zou dan wel iets subtiel gebruiken, zoals bijvoorbeeld gewoon een bullet point:

Dit topic is ongelezen
Dit topic is gelezen.

Subtiel maar toch duidelijk. Of iets anders dan die bullet point, maar je snapt wat ik bedoel.
 
Ik snap niet dat mensen het verschil niet zien tussen gelezen en ongelezen. Die bold is nu toch vrij duidelijk? Ik zou dan wel iets subtiel gebruiken, zoals bijvoorbeeld gewoon een bullet point:

Dit topic is ongelezen
Dit topic is gelezen.

Subtiel maar toch duidelijk. Of iets anders dan die bullet point, maar je snapt wat ik bedoel.
Maja hier zitten blijkbaar veel mensen voor wie het halve internet ondraaglijk licht is gezien ze al moeite hebben met deze dark skin. Dus dit hoeft niet te verbazen?
Nu goed, toegankelijkheid voor mensen met een beperking is ook belangrijk. :) *switcht terug naar light skin*
 
+1 voor meer contrast tussen letters en achtergrond in posts
+1 voor meer contrast tussen gelezen en ongelezen posts

Kleurenschema is echt wel mooi imo.
 
Mijn ogen doen gelijk meer zeer als ik posts lees 🤪 8/10 algemeen

Is dit trouwens enkel styling en komt er een ook nieuw "template" aan of wordt dit zo behouden?
 
Ik ben fan, doet mij wat denken aan het telenet.games.be blauw.
Is het misschien een oplossing om een tag "unread" te plaatsen bij ongelezen threads? Want ik snap wel dat sommige mensen het niet zo goed zien.
Idd, is ook mijn eerste gedacht.

ik gebruikte de Light omdat Dark me iets te donker was maar dit is zeker geslaagd voor mij.
 
Uhm, kan er op de mobiele versie terug een kleurverschil komen tussen de header waar de username instaat en de body van de post zelf? En met de avatars terug. Want nu ziet dat er echt enorm onoverzichtelijk uit. Die donkere head brak de posts een beetje uit elkaar. Nu lopen alle posts precies in elkaar over.

Edit:

Lijkt enkel hier te zijn, op de andere subfora is het wel nog goed.
 
Laatst bewerkt:
Zoals altijd kwestie van gewoon worden. Ik had ook eerst de donkerste skin, waardoor deze wat licht leek. Maar nu stoort dat al niet meer eigenlijk. Mooie skin in 't algemeen!
 
Terug
Bovenaan