Je glimlach van vandaag

het antwerps dialect, ongelooflijk hoe een mens zo gehecht aan iets zo iets simpel als dat kan zijn. woon nu al +10 jaar in O-Vl, maar telkens als ik het dialect van mijn jeugd hoor, krijg ik een toch een soort van `thuiskomst`-gevoel.
Ik heb exact hetzelfde als Oost-Vlaming in de regio Leuven. Voelt altijd een beetje als thuiskomen als ik iemand een dialect of tongval van mijn streek hoor spreken.
 
Vandaag bij de kinesist voor de rug/nek/schouder. Vraag ik eens of ze mijn pols ne keer kan losmaken, die was wat stroef. Blijkbaar zat die pols volledig vast en was er bijna geen sprake meer van normale doorbloeding. Deed deugd en het verschil in beweeglijkheid en grijpkracht is gigantisch. Volgende keer eens vragen of ze nog wat andere dingen kan losmaken.

Daarnaast opt werk: blijkbaar krijgen wij een winstbonus volgende maand, dat was ik volledig uit het oog verloren. Welke OLED TV raden jullie aan en hoeveel krijg ik nog terug voor een LG OLED van 2017? Of zou ik op het einde van het jaar al terug een europa reis kunnen doen? :unsure:
 
Briefje van 100 euro gevonden in een kast die hier nog op zolder stond van de vorige eigenaar, waar ik tot nu toe nog nooit in gekeken had. :unsure:
 

Niet per se een glimlach dat er een tekort dreigt aan nonnen, maar ik heb altijd al gedacht dat dat nog wel iets zou zijn dat ik zou overwegen als mijn partner zou overlijden. Ik ben dan wel helemaal niet gelovig, maar die rust en het leven in alle eenvoud heeft iets heel aanlokkelijks.
 
'Renovatie justitiepaleis begint met restauratie van de stellingen' 😆

Laten we er maar voor de zekerheid 10 jaar bijlappen en er 2040 van maken om zeker te zijn. Wat een klucht ook.
 

Niet per se een glimlach dat er een tekort dreigt aan nonnen, maar ik heb altijd al gedacht dat dat nog wel iets zou zijn dat ik zou overwegen als mijn partner zou overlijden. Ik ben dan wel helemaal niet gelovig, maar die rust en het leven in alle eenvoud heeft iets heel aanlokkelijks.
Ik heb dat ook met abdijen. Ergens spreekt dat eenvoudige leven wel aan. Maar dan denk ik aan alle regeltjes en dingen die ik zou moeten missen :)
 
Terug
Bovenaan