Enkel mijn shtijl.Wat is er vies aan Coldplayke?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enkel mijn shtijl.Wat is er vies aan Coldplayke?

Cruisen in de buurten van Genk.Zondag ergens in DE Limburg.
Met de wandelkloefers aan ergens regio St-Truiden zal het worden.Cruisen in de buurten van Genk.
Wij hebben GEEN lidwoord!!!!Auto gemaakt. De rekening valt nog mee.
Zaterdag naar de Ardennen.
Zondag ergens in DE Limburg.
Enkel lange hamburgers.Wij hebben GEEN lidwoord!!!!
hoe, hebben jullie geen woord voor piemel?Wij hebben GEEN lidwoord!!!!
Enkel lange hamburgers.
hoe, hebben jullie geen woord voor piemel?

ook geen lidwoorden?Mij geen woorden in de mond leggen he!!!

Vraag me af als je journalist zijt hoeveel jaar het gemiddeld duurt voor je altijd die ontwijkende antwoorden kotsbeu zijt en gewoon eens '' kust mijn gat jong '' wilt zeggen tijdens zo een gesprekAagje die duidelijk niet opgezet was met Ben Weyts.
lol, ik zou daar echt gene goede voor zijn.Vraag me af als je journalist zijt hoeveel jaar het gemiddeld duurt voor je altijd die ontwijkende antwoorden kotsbeu zijt en gewoon eens '' kust mijn gat jong '' wilt zeggen tijdens zo een gesprek
Weyts deed toch weer 1 van de grotere potjes ''rond de pot draaien'' die ik de laatste tijd heb gezien, toch maar elk antwoord ontwijken zodat je nooit voor zelfs maar 1% zou moeten toegeven dat het huidige probleem met de cijfers bij de scholen ligt.
op veilingen zijn altijd zaakjes te doen heIk vraag me af wat voor idioten op sommige veilingen zitten... https://vavato.com/nl/homepage/olds...ntroller-e797aab5-d39b-45a9-8203-814d4bd46ce0
Deze controller staat, per opbod, al hoger dan een nieuwe bij Fnac. Het is niet de 1e keer dat zoiets me opvalt. Ooit een bod willen doen op een slagschroevendraaier, bleek die maar 20 euro goedkoper te staan dan een nieuwe.
Of hoe mensen soms door de perceptie van goedkoper te zijn toch meer betalen.`t is niet dat de veilingen op zich geen idioten zijn qua prijszetting:Ik vraag me af wat voor idioten op sommige veilingen zitten... https://vavato.com/nl/homepage/olds...ntroller-e797aab5-d39b-45a9-8203-814d4bd46ce0
Deze controller staat, per opbod, al hoger dan een nieuwe bij Fnac. Het is niet de 1e keer dat zoiets me opvalt. Ooit een bod willen doen op een slagschroevendraaier, bleek die maar 20 euro goedkoper te staan dan een nieuwe.