Beker van België 2023-2024

Ja, weinig spelers wonen effectief in Brussel hierdoor. Burgess is een van de weinigen die hier wonen. Bart Nieuwkoop woonde in Brasschaat bijvoorbeeld.
 
Vraagje aan de supporters met bekerfinale-ervaring: naar da fandorp gaan ja of nee? En pinten int stadion... is dat NA of niet
 
Vraagje aan de supporters met bekerfinale-ervaring: naar da fandorp gaan ja of nee? En pinten int stadion... is dat NA of niet
De Heizel, das een absolute ramp qua organisatie, zowel om binnen te gaan, als drank,... Gebaseerd op enkele jaren terug uiteraard, kan je maar beter niet te laat naart stadion gaan, en toen was het ook NA alvast.

Twee keer naar het fandorp geweest alvast, was nog relatief geestig en doenbaar om aan drank/eten te geraken.
 
Vraagje aan de supporters met bekerfinale-ervaring: naar da fandorp gaan ja of nee? En pinten int stadion... is dat NA of niet
Als Antwerpfan: Vorig jaar fandorp gedaan, dit jaar waarschijnlijk opnieuw, maar korter. Is enorm duur, vooral leuk om te doen als ge met genoeg volk zijt. Pinten in het stadion zijn zowel met als zonder alcohol.
 
De Heizel, das een absolute ramp qua organisatie, zowel om binnen te gaan, als drank,... Gebaseerd op enkele jaren terug uiteraard, kan je maar beter niet te laat naart stadion gaan, en toen was het ook NA alvast.

Twee keer naar het fandorp geweest alvast, was nog relatief geestig en doenbaar om aan drank/eten te geraken.
Ben 2 jaar geleden dacht ik? naar Gent Anderlecht geweest. Nog steeds nest daar als het om organisatie gaat.
 
De Heizel, das een absolute ramp qua organisatie, zowel om binnen te gaan, als drank,... Gebaseerd op enkele jaren terug uiteraard, kan je maar beter niet te laat naart stadion gaan, en toen was het ook NA alvast.

Twee keer naar het fandorp geweest alvast, was nog relatief geestig en doenbaar om aan drank/eten te geraken.
Stadion zelf is een ramp (verouderd, lelijk en ver van het veld) maar de organisatie er rond is gewoon nog erger. Laatste keer daar voor een match van de Rode Duivels, tribune achter de goal heeft 4 toegangspoortjes denk ik, er stond daar zeker 3000 man aan te schuiven, de grap was wel dat zelfs mijn zoon van 8 jaar gefouilleerd werd :rofl:. Een drankje kopen ging nog vlot in het stadion, een frietje of burger is ongeveer 30 minuten aanschuiven.

Geniet er vooral van @Wilto, ook al is het een klotestadion, zo'n finale en heel de dag errond is toch speciaal.
 
Haha, die poortjes dus idd, das al jaar en dag elke keer hetzelde liedje, en daar wordt niets aan gedaan hé, niet te geloven.
 
Haha, die poortjes dus idd, das al jaar en dag elke keer hetzelde liedje, en daar wordt niets aan gedaan hé, niet te geloven.
Het grote probleem is vooral dat je daar lange wachttijden mee creëert, waardoor mensen zenuwachtig worden en beginnen te duwen, waardoor dat heel snel heel onaangenaam wordt, zéker met jonge kinderen.
 
Haha, die poortjes dus idd, das al jaar en dag elke keer hetzelde liedje, en daar wordt niets aan gedaan hé, niet te geloven.
Ik heb daar nooit last van gehad die poortjes, der nu toch al 6 keer geweest. Moet zeggen ik ga vrij vroeg naar het stadion en drinken doe ik daar ook al niet echt. Boodschap is gewoon vrij vroeg na binnen gaan.
 
Haha, die poortjes dus idd, das al jaar en dag elke keer hetzelde liedje, en daar wordt niets aan gedaan hé, niet te geloven.
ja echt. Ongelofelijk is dat hoe dat daar elke match een ramp is. Verschillende matchen van de rode Duivels en bekerfinales daar al gaan zien. Elke keer problemen. Als ik naar Barcelona ging kijken was ik op nog geen 10 minuten doorheen al de controles en poorten. En daar zit nog meer dan het dubbele van het volk. dat zou echt anders kunnen.
 
We zullen ons sevens is klaarmaken voor een leuk middagje. Shortje en sneakers aan, zonnebrilletje op en de rood-witte t-shirt(s) die mij 2 weken terug nog een halve rib hebben gekost.
En dat de goei mogen winnen, zodat er straks wat ambiance is in't Stad. :oi22:

Had wel mee willen gaan zien in Brussel, maar kon geen 2 tickets meer krijgen. Bussen vertrokken hier ook al om 11 uur. Om dan al meer dan 4 uur op voorhand in Brussel rond te lopen tussen die drankorgels die zich in de vernieling willen drinken nog voor de match begint, dat zegt mij ook niet zo veel.
 
We zullen ons sevens is klaarmaken voor een leuk middagje. Shortje en sneakers aan, zonnebrilletje op en de rood-witte t-shirt(s) die mij 2 weken terug nog een halve rib hebben gekost.
En dat de goei mogen winnen, zodat er straks wat ambiance is in't Stad. :oi22:

Had wel mee willen gaan zien in Brussel, maar kon geen 2 tickets meer krijgen. Bussen vertrokken hier ook al om 11 uur. Om dan al meer dan 4 uur op voorhand in Brussel rond te lopen tussen die drankorgels die zich in de vernieling willen drinken nog voor de match begint, dat zegt mij ook niet zo veel.
Maar da's net de charme van zo'n dag!

M'n maten zonder kinderen al lang op stap. De processie van gemeentehuis sint gillis naar den heizel. En onderweg aan veel barrekes stoppen. Ze zijn al v 10u onderweg 😅

Ik sluit direct aan. Hopen dat we winnen zodat er toch wat druk af is bij ons
 
Maar da's net de charme van zo'n dag!

M'n maten zonder kinderen al lang op stap. De processie van gemeentehuis sint gillis naar den heizel. En onderweg aan veel barrekes stoppen. Ze zijn al v 10u onderweg 😅

Ik sluit direct aan. Hopen dat we winnen zodat er toch wat druk af is bij ons
Heerlijk. Een beetje dagdrinken en dan aangeschoten die match kijken. De kunst is natuurlijk om u niet per total te drinken.
 
Maar da's net de charme van zo'n dag!

M'n maten zonder kinderen al lang op stap. De processie van gemeentehuis sint gillis naar den heizel. En onderweg aan veel barrekes stoppen. Ze zijn al v 10u onderweg 😅

Ik sluit direct aan. Hopen dat we winnen zodat er toch wat druk af is bij ons

Ik ben sowieso geen dagdrinker. Zo redelijk vroeg op de dag smaakt mij dat echt niet.
Ik zal m'n schade wel inhalen vanavond.

Enfin, nu snel naar de Bosuil. :oi22:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan