Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man zoveel fuss over een sigaar:sarcastic: laat die mannen toch effe genieten van hun overwinning, erg hoe sommige burgervaders andere altijd moeten wijzen op hun "plichten".
 
Tom Boudeweel heeft nochtans héél duidelijk gezegd in de podcast dat Genk verdiend gewonnen had en ze hebben toch enkele minuten de match geanalyseerd.

Maar er nadien op wijzen dat het ongepast was wat Bogonda deed mag dus niet?

Jammer dat je zo blind voor kritiek bent gewoon omdat het over je eigen club gaat

en die opmerking in bold hierboven vind ik eigenlijk helemaal een schande -> als ik duidelijk aangeef dat ik problemen heb met roken moet je het echt niet nog eens in het belachelijke trekken... wacht tot iemand in je omgeving kanker krijgt door het roken, ben er redelijk zeker van dat je dat niet meer zo grappig gaat vinden

In spoiler wegens een compleet gebrek aan relevantie.

Mijn hand telt niet genoeg vingers om de kankergevallen in onze familie te tellen. Ik vind het gewoon enorm flauw om zo een ridicule vergelijking te maken. Iemand die één sigaar toont op TV (en dus niemand rechtstreeks kan doden, zelfs niet door die sigaar op te steken in een 4 bij 4 kamer met 100 man in gepropt) vergelijken met iemand die RECHTSTREEKS iemand kan doden door zijn/haar actie (nl. dronken het verkeer in duiken)

Het feit dat je mijn opmerking "een schande" noemt, zegt genoeg over hoe jij het helemaal kwijt bent om te relativeren. Er gebeuren erge dingen op de wereld, constant. Er sterven mensen, constant. En dat om elke reden in de wereld die jij je maar kan voorstellen. Zo sterven er ook enorm veel mensen door dronken mensen in het verkeer. En zo sterven er ook ontelbaar veel mensen aan kanker NIET veroorzaakt door roken. Iedereen doet elke dag wel iets op de wereld dat onrechtstreeks mede verantwoordelijk is voor doden in de wereld. Als gij in 2022 naar het WK IN Qatar kijkt, zijt gij bvb al één van de mensen die tot de doelgroep behoort van een WK en dus één van de hoofdredenen dat er zo slavenarbeid (met bijhorende doden) plaatsvindt in Qatar. Als gij ooit maar één ding hebt gekocht in een goedkope klerenwinkel doet gij mee aan de uitbuiting (en bijhorende doden) van kinderen in 3de wereld landen. Als gij vlees eet, zijt gij mede verantwoordelijk voor de opwarming van de aarde. En zo kan ik nog wel belachelijke vergelijkingen vinden. Het verschil? Ik besef dat. Gij niet. Het punt is: Niemand is perfect.

Ah en als Vanaken na de titel van Club tien sigaren opsteekt, zal ik daar zelfs geen seconde verder aan denken. Dus mijn houding heeft geen klote te maken met dat het hier over Genk gaat. Net zoals de voorbeeldrol van Vanaken me niet boeide bij die rode kaart, enkel het feit dat de regel is dat je de scheidsrechter niet mag beledigen en je dus gestraft moet worden wanneer je dat doet. Als de rest van België toen stond te pijpen over "een voorbeeldrol" was dat voor hun rekening.

En nu is het hier fini en start ge de discussie maar in een correct topic op (waar ik het dan ook nog beter kan negeren). Hier gaat het over voetbal en alles errond (waaronder de voetbalpers)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan