Favoriete chips


  • Totaal aantal stemmers
    107
Prachtig weer alles zit goed vandaag, ik denk dat het voor ons beter is dat antwerp wint. En wij die dat veel te makkelijk weggeven hebben bekerfinale is zo een leuke dag :love:
 
Feit, velen lachen met de beker, maar voor supporters is dit echt wel altijd een heerlijke dag, los van winst of verlies zelfs.
 
Feit, velen lachen met de beker, maar voor supporters is dit echt wel altijd een heerlijke dag, los van winst of verlies zelfs.

De bekerfinale van 2018 zegt "nee".
Echt de meest ergerlijke dag ooit. Retekoud. Klote verkeer. Belachelijke organisatie rond en in het stadion. Absoluut anti-voetbal. Verlies.

Echt alles wat een ramp die dag.
 
De bekerfinale van 2018 zegt "nee".
Echt de meest ergerlijke dag ooit. Retekoud. Klote verkeer. Belachelijke organisatie rond en in het stadion. Absoluut anti-voetbal. Verlies.

Echt alles wat een ramp die dag.
Heizel is idd verschrikkelijk wel, echt élke keer opnieuw heb je het gevoel dat het de allereerste keer is dat ze daar iets organiseren.
Elke keer die dwaze poortjes die je ticket niet willen pakken enzo en iedereen maar drummen, want ook al ben je daar een half uur voor de match, toch mis je de eerste minuten
.... Moeten ze je dan nog fouilleren waar ook geen vooruit in zit.

Op club ben je letterlijk in 5 minuten binnen (en das al veel) met elektronisch poortjes én fouilleren, daar duurt dat een half uur :laugh:

Maar voor de rest is dat meestal toch leuk, zeker als het weer wat meevalt.
 
Proficiat Antwerpfans, oververdiende zege voor de Great Old die kon kiezen wanneer ze het gaspedaal indrukten. Twee klassen te sterk voor dit KV.

Wat een speler is die Stengs ook, amai m'n schorseneren.
 
Proficiat Antwerpfans, oververdiende zege voor de Great Old die kon kiezen wanneer ze het gaspedaal indrukten. Twee klassen te sterk voor dit KV.

Wat een speler is die Stengs ook, amai m'n schorseneren.
Stengs vind ik nogal een mooiweervoetballer maar vandaag was hij inderdaad wel beslissend.
 
:love2:

Voor de neutrale toeschouwer waarschijnlijk geen leuke match maar ik heb er zelf enorm van genoten na de toch wel anti-climax in 2020.

Verder is de organisatie in en rond het stadion inderdaad rampzalig. Ah ja, een cashless kaart die je online kan opladen. Geniaal. Enkel volgende keer ervoor zorgen dat er WiFi in het stadion is graag.
 
:love2:

Voor de neutrale toeschouwer waarschijnlijk geen leuke match maar ik heb er zelf enorm van genoten na de toch wel anti-climax in 2020.

Verder is de organisatie in en rond het stadion inderdaad rampzalig. Ah ja, een cashless kaart die je online kan opladen. Geniaal. Enkel volgende keer ervoor zorgen dat er WiFi in het stadion is graag.

Met alle respect, 2023 en jij hebt geen mobiele data?
 
Met alle respect, 2023 en jij hebt geen mobiele data?
In een vol stadion gaat dat vaak niet goed werken. Wisselen naar 3G kan wel vaak helpen omdat de meesten met 4G zullen verbinden. Maar als ze dan een wifi netwerk voorzien moet dat natuurlijk ook die capaciteit aankunnen wat toch vaak ook niet het geval is.
 
Spijtig dat ik niet mee naar Brussel kon, er gingen een hele hoop vrienden met de trein mee, maar de Bosuil zelf was meer dan genoeg om de gemiddelde saaie zondagnamiddag genoeg sfeer te geven. 😍 Antwerp zo verdiend die beker, en nu nog (verdiend en) zonder stress de titel pakken. Ik had initieel m'n bedenkingen bij rookie Van Bommel, maar hij en de investeringen van Gheysens beginnen echt te resulteren in goud.

Met alle respect, 2023 en jij hebt geen mobiele data?

Met alle respect, maar 2023 en ons zogezegd "olympisch" stadion heeft geen serieuze eigen wifi noch een deftig 'circulatieplan'. Beetje kenmerkend voor het verval voor alles wat "nationaal"/stamt uit la Belgique à papa. Bijna even driest als dat stinkend stadion op't Kiel. :oi22:
 
Met alle respect, maar 2023 en ons zogezegd "olympisch" stadion heeft geen serieuze eigen wifi noch een deftig 'circulatieplan'. Beetje kenmerkend voor het verval voor alles wat "nationaal"/stamt uit la Belgique à papa. Bijna even driest als dat stinkend stadion op't Kiel. :oi22:

Bij ons hoeft er alleszins niemand te vrezen voor een stuk dak op zijn kop, dat is toch ook iets.
En 't is dat jullie stadion recent gerenoveerd is, want het droeg niet voor niets jarenlang de koosnaam "het Boskrot" met zich mee.
 
Terug
Bovenaan