Beker van België 2023-2024

StevenFM

Well-known member
Lierse - Antwerp
Standard - Harelbeke
Beerschot - Club Brugge
Royal Knokke - KV Mechelen
OH Leuven - Elene Grotenberge
Olympique Charleroi - RWDM
SK Beveren - Westerlo
Dender - KV Kortrijk
Cercle Brugge - Zulte Waregem
Visé - RC Genk
La Louvière - Anderlecht
Eupen - Oostende
Thes Sport - Sporting Charleroi
Patro Eisden - Gent
Union - Meux
STVV - Francs Borains
 
Leuke affiche, alhoewel Harelbeke voor Club ook wel leuk zou geweest zijn en dan liefst nog bij hen
Je moet er ook de accommodatie voor hebben.
Daarom dat ploegen zoals Meux en Elene Grotenberge automatisch als uitploeg aangeduid worden.

"Hoe, die van Harelbeke hebben toch een stadion met voldoende capaciteit voor dit soort wedstrijden?"
Correct, maar hun verlichting is geen 300 lux. In het verleden hebben ze dit wel tijdelijk in orde gekregen tegen KV Kortrijk oa, nu dus niet en moeten ze naar Luik gaan in de plaats.
Net eens gekeken op de site van Voetbal Vlaanderen: 268 lux, 32 te weinig. :laugh:
Knokke dat Mechelen ontvangt heeft een stadion met 309 lux en zijn in orde.
 
Laatst bewerkt:
@Général Zantas kan je gewoon tickets kopen voor bij de thuis ploeg te zitten ?

Neen.

Er gelden nog extra veiligheidsmaatregelen voor deze wedstrijd:

  • Vanwege de veiligheidsmaatregelen opgelegd door de bestuurlijke overheid, mogen er geen tickets meer verkocht worden op wedstrijddag. Koop uw tickets dus op voorhand.
  • De ticketverkoop zal plaatsvinden volgens een strikte 1-op-1-regel, waarbij elke koper zijn of haar paspoort moet tonen bij de ticket corner. Daarnaast worden online aankopen gescreend, en tickets van fans die bekend zijn bij Club Brugge zullen geannuleerd worden.
 
Ik zie Anderlecht sneuvelen vandaag. Als ik zie wie ze allemaal thuislaten uit de selectie om te rusten.. Spelen geen Europees en 2 weken geleden nog een interlandbreak. Dat gaat er bij mij niet in. Schmeichel, Vertonghen, Augustinsson, Rits, Leoni, Stroeykens en Amuzu blijven thuis. La Louviere is een ploeg in volle opbouw richting 1B. Als ze ze onderschatten zie ik het gebeuren dat ze eruit gaan, zou ook niet de eerste keer zijn.
 
Ik zie Anderlecht sneuvelen vandaag. Als ik zie wie ze allemaal thuislaten uit de selectie om te rusten.. Spelen geen Europees en 2 weken geleden nog een interlandbreak. Dat gaat er bij mij niet in. Schmeichel, Vertonghen, Augustinsson, Rits, Leoni, Stroeykens en Amuzu blijven thuis. La Louviere is een ploeg in volle opbouw richting 1B. Als ze ze onderschatten zie ik het gebeuren dat ze eruit gaan, zou ook niet de eerste keer zijn.
Remember Ingelmunster, Denderleeuw en Rupel-Boom. Kvind da ni kunnen, als topploeg moet je ook de beker serieus nemen vind ik. Anders blijf je maar thuis
 
Ik zie Anderlecht sneuvelen vandaag. Als ik zie wie ze allemaal thuislaten uit de selectie om te rusten.. Spelen geen Europees en 2 weken geleden nog een interlandbreak. Dat gaat er bij mij niet in. Schmeichel, Vertonghen, Augustinsson, Rits, Leoni, Stroeykens en Amuzu blijven thuis. La Louviere is een ploeg in volle opbouw richting 1B. Als ze ze onderschatten zie ik het gebeuren dat ze eruit gaan, zou ook niet de eerste keer zijn.
Ik zie ons inderdaad gewoon in het zand bijten met deze opstelling tegen een La Louvière dat echt wel in vorm is. Maar normaliter moet je zelfs met een reserveploeg wel tegen een derdeklasser kunnen winnen.
 
Ik zie ons inderdaad gewoon in het zand bijten met deze opstelling tegen een La Louvière dat echt wel in vorm is. Maar normaliter moet je zelfs met een reserveploeg wel tegen een derdeklasser kunnen winnen.
Klopt. Maar 10 spelers wisselen tegenover zaterdag. Dat is om problemen vragen. La louviere zit in derde maar die kern zou probleemloos meedoen in 1B. Ik meen dit echt: dat ze er maar voor oppassen
 
Klopt. Maar 10 spelers wisselen tegenover zaterdag. Dat is om problemen vragen. La louviere zit in derde maar die kern zou probleemloos meedoen in 1B. Ik meen dit echt: dat ze er maar voor oppassen
Klopt het is geen Football Manager waar je even probleemloos een heel elftal even kan roteren. Nuja, met wat geluk hebben we met Eupen de obligatoire uitgeschakelde eersteklasser al gehad en kunnen we een rustige avond beleven :unsure:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan