Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenneke2.0

Well-known member
Platinum Trophy
Buy-Belgian-Cup-Football-Tickets-FootballTicketNet.png


Club Brugge/Olsa Brakel (tweede nationale) - Antwerp/La Louvière (eerste nationale)
Union (1B)/Moeskroen - FC Luik (eerste nationale)/Anderlecht
OH Leuven/Cercle Brugge - Waasland-Beveren/Oostende
Lommel (1B)/Kortrijk - Seraing (1B)/Standard
Dessel Sport (eerste nationale)/Beerschot - KV Mechelen/RWDM (1B)
Thes Sport (eerste nationale)/Racing Genk - Lokeren-Temse (tweede nationale)/STVV
Olympic Charleroi (eerste nationale)/Zulte Waregem - Rupel Boom (eerste nationale)/Eupen
AA Gent/Heur-Tongeren (tweede nationale) - Charleroi/Westerlo (1B)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De 1/16e finales worden gespeeld tussen 2 en 4 februari

De 1/8e finales worden gespeeld tussen 9 en 11 februari
 

Moet je als amateurploeg plots in de beker gaan spelen terwijl je al maanden niet meer tegen een bal hebt getrapt. Lijkt me toch ook bepaalde consequenties te hebben voor de beker.
Extra uitgerust, dus meer kans!
 
Club Brugge - olsa brakel zal live uitgezonden worden woensdag 3 feb, volgens mijn tv gids is het ook de enige match.
 
Club Brugge - olsa brakel zal live uitgezonden worden woensdag 3 feb, volgens mijn tv gids is het ook de enige match.
ik ga er vanuit dat we met onze B-ploeg gaan spelen... of met NXT-ploeg?

Beker is toch echt wel minste prioriteit dit seizoen
 
Eigenlijk heb ik, in dit echt wel drukke, zware seizoen toch ook de voorkeur om die eens te laten schieten.
Deze heb je sowieso, maar daarna, in de veronderstelling dat je finale speelt (dat moet toch het doel zijn):
  • Kwart = één match
  • Halve = heen & terug
  • Finale = één match
Das toch 4 extra matchen, terwijl het nu al elke week 2 matchen is bijna. En dan komt Europa daar sowieso ook nog eens bij, das nog 2 extra matchen sowieso en de ambitie is uiteindelijk toch ook om daar op zijn minst één ronde verder te geraken.

Dan zit je toch al aan 6 matchen meer dan sommige concurrenten na nieuwjaar alleen al. Voor nieuwjaar (bekerfinale er bij gerekend) waren dat er ook al 7 extra.
Als je het kunt "halen" door wat te roteren en je zo pakweg 2 matchen extra er bij neemt, daar kan ik mee leven, maar met quasi dezelfde basisploeg als nu gaat dit nooit goed aflopen.
 
Zo mag ik het horen!!!

Een van de twee prijzen laten vallen, wat een arrogantie zeg
Heeft absoluut niets met arrogantie te maken, wel met realisme -> al die matchen op een seizoen is gewoon een zekerheid naar overbelasting en blessures, en op het einde vd rit is de titel wat echt telt, ik snap niet waarom je die op het spel zou zetten voor een beker
 
Heeft absoluut niets met arrogantie te maken, wel met realisme -> al die matchen op een seizoen is gewoon een zekerheid naar overbelasting en blessures, en op het einde vd rit is de titel wat echt telt, ik snap niet waarom je die op het spel zou zetten voor een beker
Voila, zo is het.

Maar goed, ik snap het wel en ik zou ook graag die beker willen hoor, daar niet van.
 
Heeft absoluut niets met arrogantie te maken, wel met realisme -> al die matchen op een seizoen is gewoon een zekerheid naar overbelasting en blessures, en op het einde vd rit is de titel wat echt telt, ik snap niet waarom je die op het spel zou zetten voor een beker
Als ge als rijkste club van de competitie al moeite hebt met vier extra matchen... Dan is er toch een ander probleem.

In ons kampioenenjaar waren we kampioen geworden met 57 wedstrijden in de benen. Eerst achtervolger Brugge had er maar 50...

Maar ja, die vier wedstrijdjes gaan echt het verschil maken. Realisme, realisme... Angsthazen ja
 
Bekermatchen zijn natuurlijk wel de laagste prioriteit tot de finale.

Maar laten schieten, echt niet e. Dan zijt ge geen sportman.
 
Als ge als rijkste club van de competitie al moeite hebt met vier extra matchen... Dan is er toch een ander probleem.

In ons kampioenenjaar waren we kampioen geworden met 57 wedstrijden in de benen. Eerst achtervolger Brugge had er maar 50...

Maar ja, die vier wedstrijdjes gaan echt het verschil maken. Realisme, realisme... Angsthazen ja
Gewoon prioriteiten kiezen: als je 12 punten voor staat en nog meedoet in Europa wat stelt dan ocharme een crocky cup voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan