Beker van België 2023-2024

Hein zou beter eerst een jaar op yogaretraite gaan, waar ze alleen Rennie's geven als maaltijden, vooraleer die verder gaat met zijn loopbaan als trainer.
Ik denk dat Hein zijn hand deze keer echt heeft overspeeld. Zowel bij AA Gent als daarbuiten. Zelfs de commentatoren en journalisten zijn eens kritisch.
 
Ik denk dat Hein zijn hand deze keer echt heeft overspeeld. Zowel bij AA Gent als daarbuiten. Zelfs de commentatoren en journalisten zijn eens kritisch.
Ze zouden beter wat kritischer zijn voor het bestuur. Nu schrijven ze hem gewoo buiten door alles buiten proporties te blazen
 
Weeral onnodig dit. Eerste 20 minuten van de tweede helft nochtans geen vuiltje aan de lucht. Overwicht en de enige ploeg die kansen kreeg. Het kon dus weer anders lopen, ook gisteren (terwijl Union overall - op die 20min na - wel iets beter was).

Dan uiteraard de gratuite 1-0 meteen als de match terug begon te keren (beetje pech, beetje slecht weggewerkt), daar nadien niet van hersteld en uiteraard WEER een cruciale goal tegen in de blessuretijd.

Het choken in money time is ondertussen gewoon ook een mentaal probleem geworden, dat kan haast niet anders (spelers die schrik krijgen etc.).

Totaal rampseizoen. Hopelijk kan er nog wat moois in de Conference League. Heb eigenlijk zelfs geen zin in PO1, maar uiteraard cruciaal voor Europees voetbal. Ik zie deze zieke ploeg - die niet meer kan winnen - echter nooit winnen in Genk en in STVV dus dat wordt problematisch.

Ik wrijf Deila aan dat hij er niet in slaagt de ploeg mentaal er bovenop te helpen, recent enkele verkeerde tactische wissels deed in het slot en niet meer kansen geeft aan spelers die bij iedere korte invalbeurt tonen veel meer kansen te verdienen (Skoras), maar verder?

Veel spelers lopen hier al 2,5 jaar en geen enkele trainer slaagt erin om met deze spelersgroep langere tijd mooi voetbal en resultaten te brengen. Schröder komt nog het dichts in de buurt qua resultaten dan (met heel wat meeval, minder goed voetbal en een super Mignolet toen).

Dat Club geen extra CV en RB haalt (De Cuyper RB is duidelijk minder dan LB), tja. Dat is toch het bestuur zijn fout.
 
Het is trouwens wel heel ver gekomen als de recente verliezen tegen Union en Anderlecht me niets meer doen. Echt helemaal niets. Apathisch eerder.

Gewoon omdat het een gewoonte is geworden dat Club het toch wel (zelf) zal verknallen. Tot voor kort had ik bij dergelijke late tegengoals nog net niet de tv aan diggelen geslagen. En nu, niets. Ik kon zelfs kijken naar de vierende Union-spelers...

Mag trouwens hopen dat De Cuyper geen heel lange schorsing krijgt. Ja, hij raakt de scheids (licht) aan en dat mag niet, maar de context speelt toch ook mee (scheids die overduidelijk een foute beslissing neemt en daarmee de laatste hoop van Club op een bekerfinale in de dying seconds eigenhandig ontneemt). Een scheids die echt stevig in z'n schoenen staat, zou overigens zelfs geen rood hebben gegeven voor die aanraking en dit hebben kunnen plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Hein, dat gaat toch nooit bij Club??

Nee echt nooit? Open vraag!
Ik weet het niet. Ik acht de kans ook niet per se groot, maar uiteindelijk komt er nu wel een Belgische trainer vrij, die de competitie kent, en best een goed track record heeft als het gaat om spelers beter maken waardoor er veel meerwaarde wordt gecreëerd. Al is het voor mij wel een vraagteken hoe die in de balans liggen met de negatieve kenmerken van de man, geen idee of die en Verhaeghe overeenkomen en of dat überhaupt moet.

't Is bij momenten een nogal onuitstaanbaar mannetje, maar hoe je het ook draait of keert, 't is wel één van de betere trainers binnen Belgie. Eigenlijk altijd wel goede resultaten behaald zonder noodzakelijk de beste kern te hebben.

Kan me ook inbeelden dat ze bij Cercle het pakketje Muslic + Denkey gaan oppikken.
 
Ik acht de kans zeker niet onbestaande dat het Hein wordt bij Club. En ik zie dat nog werken ook. Hein toch wel een trainer die ook mindere spelers kan laten renderen in een goed draaiend geheel. Misschien net wat Club nodig heeft.

En misschien dat die wel openlijk durft zeggen dat ze in ieder geval een CV (en RB) nodig hebben... :p Het kan toch echt niet dat je nu De Cuyper RB moet zetten terwijl Meijer volledig uit vorm is op de LB, gewoon omdat er geen alternatieven zijn. Slecht transferbeleid.
 
Je weet dat Hein een houdbaarheidsdatum van 2 seizoenen heeft of tot dat het slecht gaat.

Het is lang geleden dat er nog eens wat tactiek in de ploeg zat dus van mij mag hij proberen.
 
Mag trouwens hopen dat De Cuyper geen heel lange schorsing krijgt. Ja, hij raakt de scheids (licht) aan en dat mag niet, maar de context speelt toch ook mee (scheids die overduidelijk een foute beslissing neemt en daarmee de laatste hoop van Club op een bekerfinale in de dying seconds eigenhandig ontneemt). Een scheids die echt stevig in z'n schoenen staat, zou overigens zelfs geen rood hebben gegeven voor die aanraking en dit hebben kunnen plaatsen.
Hij geeft de scheids een duw en dat doe je gewoon niet, gewoon een terechte en oerdomme rode kaart (en ja de scheids was mis maar dat doet niets af van De Cuyper zijn gedrag). De scheids neemt gewoon de enige correcte beslissing. Ga desnoods mondeling protesteren maar hoeveel keer heeft een protest al ervoor gezorgd dat de scheids zijn beslissing alsnog veranderd?
 
Dat Club geen extra CV en RB haalt (De Cuyper RB is duidelijk minder dan LB), tja. Dat is toch het bestuur zijn fout.
Inderdaad -> gisteren weer schrijnend hoe slecht en zinloos die lange ballen van Mechele waren, ... ik ben al heel lang Club-supporter maar heb er even genoeg van gehad, heb mijn eleven-abbo stopgezet en zal in de krant wel volgen wat ze nog gaan doen, maar mezelf pijnigen door nog meer van dit soort k*tmatchen te moeten aanzien kan ik niet meer.

Deila is er duidelijk niet in geslaagd om er een team van te maken dat knokt voor elkaar en de overwinning, en dat het bestuur met al die miljoenen op de bankrekening geen ervaren CV heeft aangetroffen is gewoon schuldig verzuim!

In de periode dat we 11 jaar zonder titel waren ben ik de ploeg wel blijven steunen omdat je toen tenminste nog vechtlust zag, maar dit is gewoon gelatenheid (met uitzondering van een paar lichtpuntjes zoals De Cuyper). Van mij mag er echt tabula rasa komen deze zomer en dan geef ik het terug een kans.
 
Wat een historische avond was het. Een volksfeest na de match met de spelers en in de straten achteraf. Gezangen tot uren na de match 😊 Euforie alom. Castro Montes wandelde een dik uur na de match nog door de massa, en werd bejubeld langs alle kanten. Je zag duidelijk dat die megacontent is. Ook de spelers op de bank die zijn even hard aan't dansen als de spelers op het veld. Ongelooflijk wat een chemie. Dat heb ik zelfs de vorige 2 jaren niet gezien.

Een echt goede match speelden we niet, bij vlagen wel, maar toch te veel weggegeven vanachter. Wat een missers van Skov en zeker Thiago. Maar ook een gigamisser van Rasmussen in de eerste helft. Brugge begon goed, met hoge druk. Bepalend was die ene lange bal op Henok Teklab waar er eerst sprake was van rood/penalty, maar door offside afgefloten. Doordat Brugge zo hoog stond in't begin van de match kon die lange bal van Moris zo'n gevaar opleveren. Door die waarschuwing zakte Brugge meer in, om die ruimte niet in de rug niet te laten. Maar zo kantelde wel de match volgens mij.

Maar na die grote kansen viel het dubbeltje aan onze kant. Zo'n holderdebolder goal, maar dat moet je Amoura niet geven. Dat is een coolere (pure) afwerker dan Vanzeir of Boniface. Zelfde niveau als Undav. Dat gaat blindelings bij die gast.

Op één of andere manier (door die pintjes?) tijdens de hele match er nooit aan getwijfeld of het wel goed ging komen. Die winning mood zit echt in het team, je hebt gewoon altijd het gevoel dat het wel goedkomt.

En chapeau aan Sykes. Hij doet het toch maar weer. Hij is zelden in de basis, maar al verschillende keren het verschil gemaakt met zijn lengte 🤩

Nu 9 mei al aanduiden.


En ik die dacht dat we het beste al hadden gehad... toen we promoveerden in 2021 😆
 
Wat een historische avond was het. Een volksfeest na de match met de spelers en in de straten achteraf. Gezangen tot uren na de match 😊 Euforie alom. Castro Montes wandelde een dik uur na de match nog door de massa, en werd bejubeld langs alle kanten. Je zag duidelijk dat die megacontent is. Ook de spelers op de bank die zijn even hard aan't dansen als de spelers op het veld. Ongelooflijk wat een chemie. Dat heb ik zelfs de vorige 2 jaren niet gezien.

Een echt goede match speelden we niet, bij vlagen wel, maar toch te veel weggegeven vanachter. Wat een missers van Skov en zeker Thiago. Maar ook een gigamisser van Rasmussen in de eerste helft. Brugge begon goed, met hoge druk. Bepalend was die ene lange bal op Henok Teklab waar er eerst sprake was van rood/penalty, maar door offside afgefloten. Doordat Brugge zo hoog stond in't begin van de match kon die lange bal van Moris zo'n gevaar opleveren. Door die waarschuwing zakte Brugge meer in, om die ruimte niet in de rug niet te laten. Maar zo kantelde wel de match volgens mij.

Maar na die grote kansen viel het dubbeltje aan onze kant. Zo'n holderdebolder goal, maar dat moet je Amoura niet geven. Dat is een coolere (pure) afwerker dan Vanzeir of Boniface. Zelfde niveau als Undav. Dat gaat blindelings bij die gast.

Op één of andere manier (door die pintjes?) tijdens de hele match er nooit aan getwijfeld of het wel goed ging komen. Die winning mood zit echt in het team, je hebt gewoon altijd het gevoel dat het wel goedkomt.

En chapeau aan Sykes. Hij doet het toch maar weer. Hij is zelden in de basis, maar al verschillende keren het verschil gemaakt met zijn lengte 🤩

Nu 9 mei al aanduiden.


En ik die dacht dat we het beste al hadden gehad... toen we promoveerden in 2021 😆
Jullie parcours is echt wel ongezien. Hopelijk kunnen jullie dit seizoen eindelijk de kers op de taart zetten, want jullie verdienen het eigenlijk al drie seizoenen lang.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan