Beker van België 2023-2024

Als je zag hoe hij uit zijn dak ging bij een onterechte hoekschop voor Union dan zou hij nog veel meer uit zijn dak gaan moest hij vinden dat het penalty was.
Vaak zie je dat het slachtoffer tijdens een shock verward raakt. Het slachtoffer kan bijvoorbeeld niet meer duidelijk kan praten, wordt onrustig of gaat vreemd uit zijn ogen kijken.

:unsure:

Maakt toch gene zak uit hoe hij reageert? Was gewoon fout in 16 en dus penalty
Net wel hé. Hij is de eerste om te reageren naar de scheidsrechter toe als hij er niet mee akkoord is (zie maar als zijn vorige matchen en vandaag ook nog bij die hoekschop) dus het moet zijn dat er niets veel aan is van die fase. Het leek mssn meer dan het effectief was ;-).

edit: ok hij zegt nu zelf dat hij het een penalty vindt...

Die dwaze tegengoals tegen ploegen die amper een kans bijeenvoetballen… ik word er stilaan moedeloos van…
Deze was wel echt lucky shot, Mechele voor ne keer weinig te verwijten,… maar als het 3-0 wordt dan dringt Union mss niet meer aan en valt deze goal ook niet?

Echt typisch, het kot is hier te klein als Gent/Genk/Anderlecht een cruciale beslissing tegen krijgt, Club wordt gewoon een 100% strafschop ontnomen en we mogen niet lullen en sommigen doen het hier zelfs af als het was niet eens penalty...
Als die penalty er komt en de 3-0 is dan mogen ze nog altijd een goal weggeven in de 100e minuut, het verschil tussen 2-1 en 3-1 is enorm.

Soit, terugmatch gewoon niet verliezen. Met of zonder Burgess is een groot verschil imho.
Nagel op de kop 👍

Net wel hé. Hij is de eerste om te reageren naar de scheidsrechter toe als hij er niet mee akkoord is (zie maar als zijn vorige matchen en vandaag ook nog bij die hoekschop) dus het moet zijn dat er niets veel aan is van die fase. Het leek mssn meer dan het effectief was ;-).

edit: ok hij zegt nu zelf dat hij het een penalty vindt...
bel de VAR en draai het terug!

Als die penalty er komt en de 3-0 is dan mogen ze nog altijd een goal weggeven in de 100e minuut, het verschil tussen 2-1 en 3-1 is enorm.

Soit, terugmatch gewoon niet verliezen. Met of zonder Burgess is een groot verschil imho.
Penalty is trouwens nie automatisch 100% goal hè

Trouwens ook een mening over Spileers die eigenlijk laatste man was bij zijn gele kaart?

5 pagina's sinds het begin van de match, en het aantal posts dat over het voetbal an sich gaat is op 1 hand te tellen, al de rest gaat over de scheids, al dan niet gefloten fouten en wat het correcte kleur kaart was voor een bepaalde fout. Ik weet ook wel dat ik hier geen tactische uiteenzettingen à la Guardiola moet verwachten maar ik begin den indruk te krijgen dat er ofwel enkel nog daarover gepost wordt ofwel dat iedereen hier enkel nog naar voetbal kijkt om 90 minuten lang (al dan niet terecht) verontwaardigd te zijn over het niveau van de spelleiding.

Aahja nu ook int NL gevonden

Met de volgende criteria moet rekening gehouden worden:
• de afstand tussen de plaats van de overtreding en het doel
• de richting van de spelontwikkeling
• de waarschijnlijkheid dat de bal onder controle blijft of komt
• de positie van de verdedigers en hun aantal

Over de 1e kunt ge discuteren want voor de middellijn, al de rest is duidelijk. Bal onder controle, richting van Mignolet en al de rest ver uit de buurt.
Dan moogt ge rood geven lijkt mij

Toch wel opvallend dat Club het zwarte beest van Union blijft. Kregen echt geen poot aan de grond vandaag.
Taktische beslissing vandaag denk ik. We stonden echt veel lager als normaal. Denk dat Blessin echt op de counter wou spelen. Door die 2 vroege goals bij iedere helft valt dat plan volledig int water natuurlijk.
Zwakke match van ons. Is wel altijd tegen Brugge precies. Opeens kunnen die Balanta, die Odoi en andere kloefkappers wel ineens voetballen. En zeker Lapoussin langs onze kant speelde een draak van een match. Maar zijn vervanger die deed ook geen hol.

Wel mooie return van Koki 🤩🇯🇵

Wat hoerechance opt einde, dat zorgt nog wat voor moed binnen 2 weken. Dan geen Marc en Aster. De stress gaan we dan wel wegzingen in parc Duden!

Vandaag 90 min gevloek en getier voor tv. Om dan 1 minuut ne meter omhoog te springen. Ik ben ni gemaakt voor voetbal op tv 😆

En ik ben wel benieuwd waarop Burgess reageerde na die goal. Waarom zat die te wuiven naar de bank v Brugge? 🤣

5 pagina's sinds het begin van de match, en het aantal posts dat over het voetbal an sich gaat is op 1 hand te tellen, al de rest gaat over de scheids, al dan niet gefloten fouten en wat het correcte kleur kaart was voor een bepaalde fout. Ik weet ook wel dat ik hier geen tactische uiteenzettingen à la Guardiola moet verwachten maar ik begin den indruk te krijgen dat er ofwel enkel nog daarover gepost wordt ofwel dat iedereen hier enkel nog naar voetbal kijkt om 90 minuten lang (al dan niet terecht) verontwaardigd te zijn over het niveau van de spelleiding.
Dat is dan ook een redelijk essentieel onderdeel van het voetbal.

Lol lol lol Bart zijn woorden hebben nog altijd weerklank.

Ge moet er maar tijd in willen steken

Bijlagen

• IMG-20240207-WA0026.jpg
    IMG-20240207-WA0026.jpg
    65,7 KB · Weergaven: 12
Terug
Bovenaan