Babaluna
Well-known member
Vink ook domJezus Debast, wat een reactie is dat nu.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vink ook domJezus Debast, wat een reactie is dat nu.
Wat zei of deed hij?Jezus Debast, wat een reactie is dat nu.
Zoals in Sint-Truiden al het geval is.Binnenkort Poolse toestanden: supporters in een kooi steken...
La grande classe of wat zeggen de fans daar altijd.Wat een bende marginalen, echt.
En wat is dat met die Degreef zijn haar, djeezes.
Iets in de trant van dat er geen drama gemaakt moet worden van bekertjes gooien.Wat zei of deed hij?
Maar komaan. Wat Debast zegt is toch gewoon compleet van de pot gerukt?Mannekes , men weet dat voetballers domme dingen uitkramen in een interview paar min na de match , zelfs trainers en u weet wel voorzitters .
En wat nen 18 jarige met zen haar doet is zijn zaak , die gaat ook ni zagen da gij een vloeren broek aan hebt met sandalen en witte kousen .
Live and let live .
Bekertjes naar Zeno voor de sfeer!Zeno zal denken dat men dat bedoelt met ‘een echte cup match’
Riemer zijn uitleg en geklaag na de match over de penalty vind ik nog wel een stukje erger eigenlijk.Maar komaan. Wat Debast zegt is toch gewoon compleet van de pot gerukt?
Vooral het bier dat dan blijft plakken de rest van de match lijkt mij erger te zijn. Dat bekertje zal niet zoveel pijn doen daar moeten we ook niet in overdrijven, een aansteker zal al wat meer pieken.De wereld is inderdaad zachter geworden op dat vlak, maar dat lijkt me echt niet het probleem te zijn in de ze situatie. Die herbruikbare bekers zijn ook gewoon harder en wil je echt niet op je achterhoofd krijgen.
Zonde van het bier ook. Ge moet bij ons altijd minimaal 10min wachten op u pinten... Gaat ge het niet eens opdrinken.Vooral het bier dat dan blijft plakken de rest van de match lijkt mij erger te zijn. Dat bekertje zal niet zoveel pijn doen daar moeten we ook niet in overdrijven, een aansteker zal al wat meer pieken.
Een stenenbekogeling op de parking van het bezoekersvak was ook standaardkost in Genk, ze zijn niet heiliger daar hoor.Ene op het Genk-forum vertelde altijd dat die van Sint-Truiden passers (met die scherpe punten) naar de Genk-fans gooide vroeger.
Ik dacht dat direct rood mee telt voor de competitieis die Union-verdediger nu geschorst voor halve finale of zondag voor match in anderlecht?