Beker van België 2023-2024

Mannekes , men weet dat voetballers domme dingen uitkramen in een interview paar min na de match , zelfs trainers en u weet wel voorzitters .
En wat nen 18 jarige met zen haar doet is zijn zaak , die gaat ook ni zagen da gij een vloeren broek aan hebt met sandalen en witte kousen .
Live and let live .

Mannekes , men weet dat voetballers domme dingen uitkramen in een interview paar min na de match , zelfs trainers en u weet wel voorzitters .
En wat nen 18 jarige met zen haar doet is zijn zaak , die gaat ook ni zagen da gij een vloeren broek aan hebt met sandalen en witte kousen .
Live and let live .
Maar komaan. Wat Debast zegt is toch gewoon compleet van de pot gerukt?

Mensen die met bier gooien zijn sowieso de grootste mongolen ooit. In deze volgorde:

3. Het is duur genoeg
2. Ge zijt een dikke marginaal
1. Best uitvinding ooit. Opdrinken die handel.

Laatst bewerkt:
Maar komaan. Wat Debast zegt is toch gewoon compleet van de pot gerukt?
Riemer zijn uitleg en geklaag na de match over de penalty vind ik nog wel een stukje erger eigenlijk.

Moet ge dat gedrag goed praten? Absoluut niet, dat moet er uit. En daar moet Zeno ook slimmer in zijn (frustratie ook zeker?)

Maar het is nog geen 10j geleden dat je bij elke hoekschop 50 bekers naar u gesmeten kreeg en een halve papiermand. Dan was het aan de kant leggen en shotten. Commentator zijnde maakte men daar zelfs geen half woord aan vuil zolang het dat maar is, nu vallen ze over elkaars voeten om zo verontwaardigd en gedegouteerd mogelijk te reageren.

2016.
Halverwege de pagina een filmpje incl reactie ref en speler(s)

Als doelman kreeg je aanstekers naar uw kop en 2€ munten en men speelde meteen door, n keer omroepen et jouer.

Uiteraard moet men dit als club bestraffen en veroordelen en wat mij betreft moet dit eruit.
Maar als voetballer hou u ook bezig met het spel, ge zijt idd een bende verwaande kleuters, maar ook nie voor elke prul bij de meester/ref gaan janken als ge het zelf uithangt.

De wereld is inderdaad zachter geworden op dat vlak, maar dat lijkt me echt niet het probleem te zijn in de ze situatie. Die herbruikbare bekers zijn ook gewoon harder en wil je echt niet op je achterhoofd krijgen.

We gaan nu toch echt niet zeggen dat omdat het vroeger gebeurde dat het nog steeds OK is he. Ik ben net blij dat we dat gedrag nu gewoon openlijk aankaarten.

Ene op het Genk-forum vertelde altijd dat die van Sint-Truiden passers (met die scherpe punten) naar de Genk-fans gooide vroeger.

De wereld is inderdaad zachter geworden op dat vlak, maar dat lijkt me echt niet het probleem te zijn in de ze situatie. Die herbruikbare bekers zijn ook gewoon harder en wil je echt niet op je achterhoofd krijgen.
Vooral het bier dat dan blijft plakken de rest van de match lijkt mij erger te zijn. Dat bekertje zal niet zoveel pijn doen daar moeten we ook niet in overdrijven, een aansteker zal al wat meer pieken.

Vooral het bier dat dan blijft plakken de rest van de match lijkt mij erger te zijn. Dat bekertje zal niet zoveel pijn doen daar moeten we ook niet in overdrijven, een aansteker zal al wat meer pieken.
Zonde van het bier ook. Ge moet bij ons altijd minimaal 10min wachten op u pinten... Gaat ge het niet eens opdrinken.

Tenzij het eenvoudiger is als bezoeker

Terug
Bovenaan