Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sardella weer gescoord lol
Hmm, 2 seizoenen op de bank en als em speelde flatterde hij , dan kunde beter lekker ballen in 1B .Wat doet Sardella zelfs in 1b? Heeft al 2 seizoenen JPL achter de rug.
Wat doet Sardella zelfs in 1b? Heeft al 2 seizoenen JPL achter de rug.
Hoe vergaat het jullie? Heb nog niks van 1b gezien dit jaar. Ik hoor dat rsca het heel goed doet.Beveren alweer op voorsprong. Motor begint eindelijk op gang te slaan ginds.
Hoe vergaat het jullie? Heb nog niks van 1b gezien dit jaar. Ik hoor dat rsca het heel goed doet.

Genk dat gewoon even met een volledige ploeg uit de A-kern gaat starten tegen Club NXT, ok dan.
Ik begrijp de paniek wel want degraderen (en het is zowat hun eerste kans om dit te doen nu de A ploeg een dag voor de beloften speelde) kan serieuze negatieve gevolgen hebben, maar dit is toch wel een beetje te veel van het "goede" imo.
Er staat toch letterlijk geen enkele basisspeler van Racing Genk aan de aftrap? Nemeth, Galarza en Castro zijn invallers. De rest doet gewoon helemaal niet mee bij de A-ploeg.
Anderlecht B had gisteren 4 reserve-spelers van de A-ploeg aan de aftrap, die doen het nog "erger" dan.
Ik zeg toch ook helemaal niets over basisspelers? Nogal logisch hé, vaste basisspelers mogen helemaal niet mee doen bij de B ploeg. Ik vind het maar vreemd dat je het als club hebt over "wij doen het met heel jonge eigen jeugd i.t.t. anderen" en dan gaat starten met Argentijnen van 6 en 8 miljoen euro. Ma bon, het mag natuurlijk, en nog eens, ik begrijp de paniek wel.
EDIT: en het is natuurlijk vrij genant als het niet eens werkt.
Je opmerking "een volledige A-ploeg" deed anders uitschijnen, maar bon. En tsja, jonge buitenlanders inwerken via de U-23 doen Anderlecht en Brugge ook, ik snap niet waarom daar opmerkingen over gemaakt worden enkel voor Genk maar niet voor de andere clubs. En dat je dan ironisch gaat doen over "wij doen het met heel jonge eigen jeugd" terwijl men dat tot dusver elke match gewoon gedaan heeft, vind ik ook vreemd.
Afin, mij boeit het niet, ik heb hier enkele weken terug ook een discussie gehad met een Lommel-supporter en Anderlecht verdedigd. Ik vind het sneu dat er tussen U-23 supporters onderling ook zo'n feedback komt. Zoals je zegt, ze staan laatst en ze willen niet gelijk degraderen wegens de geleverde kosten (1 miljoen participatie). Wat boeit het dan dat ze een paar invallers van de A-ploeg laten meedoen.
Volgende maand tijdens het WK zullen we zien wat Anderlecht, Club en Standard doen met hun jongere A-kern spelers. Ik denk dat we veel soortgelijke dingen gaan zien.
Ik ben een Genk fan...
Mij boeit dat echt niets wat die andere ploegen doen, ik ben bezig met Genk. Ik vind de opvallende ommekeer een beetje vreemd, dat is alles. En ja in het algemeen ben ik geen fan van dure buitenlanders die gehaald zijn voor de A ploeg te laten meespelen in 1B. De enige reden dat dat nu gebeurt is omdat ze beseffen dat ze punten nodig hebben want degraderen kan desastreuze gevolgen hebben voor de jeugdwerking. Ik begrijp de paniek, maar vind het jammer dat ze hun principes overboord gooien. Plus, zo makkelijk gaat dat allemaal niet, een paar Argentijnen even inpassen in een ploeg die altijd Nederlands spreekt.
Deze ploeg lijkt me te onthoofd wegens de interne doorstroming van bepaalde spelers afgelopen zomer en de resultaten vallen tegen, dan kan men inderdaad wat in paniek schieten.