1B Challenger Pro League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het ook al raar dat die op West Ham moest invallen. Sta je daar dan tegen zo’n klassieke stopper als Dawson.
 
Same shit different season...

Lommel dat zelf vlotjes de goals weggeeft en als bonus genaaid worden door de arbitrage. Maar soit, derde thuisnederlaag tegen een belofteploeg. Geen idee wat ze door de week uitspoken met hun technische staf van 15 in Lommel!
 
Weekske later en Audoor speelt gewoon mee bij NXT.
Audoor heeft in totaal 72 minuten gespeeld in 1A in 5 invalbeurten. Ja hoor, dat is totaal hetzelfde als een Sardella die al 2 seizoenen 1a achter de rug heeft of 2 Zuid-Amerikanen met een marktwaarde van 12 miljoen de gekocht zijn voor 1A. Jezus...:wallbash:

En allez, arbitrage in 1B is niet beter dan 1A zo te zien. Wat een schande dat NXT die penal krijgt.
 
Audoor heeft in totaal 72 minuten gespeeld in 1A in 5 invalbeurten. Ja hoor, dat is totaal hetzelfde als een Sardella die al 2 seizoenen 1a achter de rug heeft of 2 Zuid-Amerikanen met een marktwaarde van 12 miljoen de gekocht zijn voor 1A. Jezus...:wallbash:

En allez, arbitrage in 1B is niet beter dan 1A zo te zien. Wat een schande dat NXT die penal krijgt.

Ik snap je aggressieve reactie niet. Jij bent toch gewoon diegene die zei dat we Audoor zelden tot nooit bij Club Nxt dienen te verwachten? Om hem een week later gewoon te zien spelen.
Hierbij wil ik geen enkel oordeel vellen over de speler, want hij is mij nog nooit opgevallen.

Misschien moet jij volgende keer gewoon wat voorzichtiger zijn in bepaalde uitspraken? Afin, "misschien"...
 
Ik snap je aggressieve reactie niet. Jij bent toch gewoon diegene die zei dat we Audoor zelden tot nooit bij Club Nxt dienen te verwachten? Om hem een week later gewoon te zien spelen.
Hierbij wil ik geen enkel oordeel vellen over de speler, want hij is mij nog nooit opgevallen.

Misschien moet jij volgende keer gewoon wat voorzichtiger zijn in bepaalde uitspraken? Afin, "misschien"...
5/9 matchen niet eens in de selectie bij NXT. Heeft vandaag gespeeld omdat hij terug komt van een spierblessure. Heeft bij NXT voor vandaag 2x 45 min gespeeld en 1x 60 min. Dus zeker geen dragende speler van NXT.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
7 8 9
Reacties
167
Weergaven
9K
D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan