1B Challenger Pro League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
op zich zou dat mooi zijn, maar hoeveel spelers zijn er die dat gaan doen?
Helaas veel te weinig.
De assistent van onze RD is een onsportieve dief, dus dat is allesinds geen goed voorbeeld voor de jeugd. But ja, the French will be French.
 
Laatst bewerkt:
Onterechte penalty?

Licht maar terecht imo. Maar aan de overkant redeneerde hij toch heel anders. Een consequente houding doorheen de hele match overigens...

En dan doet Geusens dat! Mooi.

Ook weer een vreemd gedoe rond die dan wel dan niet rode kaart... Zeer bizarre ref.
 
Laatst bewerkt:
Goed weekend voor de arbitrage in 1B duidelijk. Ook in onze match een ware catastrofe.
Er wordt nagedacht over een mini VAR in 1B blijkbaar. Dat zou dan 1 ref in Tubeke zijn. Maar nog zeker niet voor volgend seizoen. Dat zou voor fases zoals die in Lommel die extreem duidelijk zijn wel al helpen. Het doet natuurlijk niets aan het algemeen niveau van de scheidsrechters.

Ook zou veldverwarming volgend seizoen verplicht worden in 1B. Terwijl het juist de bedoeling was om de licentievoorwaarden te versoepelen? Hoe ga je dan nog ooit aan 16 ploegen geraken? Wat trouwens ook gewoon compleet wereldvreemd is in volle energiecrisis.
 
We beginnen weer met kansen te morsen. Hopelijk ditmaal niet het deksel op de neus...

Edit: mijn woorden zijn amper koud godverdomme.

Edit 2: Hupla, weer op voorsprong :D
 
en iedereen vooraf maar zagen over het competitie format.

misschien stilaan tijd om toe te geven dat het concept geslaagd is?
En wat is er dan geslaagd aan het competitieformat volgens jou?

De belofteploegen evenaren, of overstijgen in sommige gevallen zelfs, het niveau van de profploegen (in de zwakste 1B-reeks ooit). Ik heb geen probleem dat toe te geven. Had ik niet verwacht. Maar dat zorgt nog niet voor een geslaagd format voor mij. Je hebt nog altijd te veel wedstrijden zonder animo in lege stadions. Op de meest belachelijke momenten dan nog. Ik blijf erbij dat die integratie een jaar te vroeg kwam als je toch naar 16 ploegen gaat in 1B of zeg maar gewoon tweede klasse dan.

Het kluwen van regels voor A-kern spelers is ook nog verre van ideaal Ik ben trouwens wel eens heel benieuwd wat er gaat gebeuren tijdens het WK. Hoeveel echte beloftespelers gaan hun plaats verliezen aan A-kern spelers tijdens die maand?
 
Ja jongens, wat een afgang. Offensief heel zwak, en op verdedigend vlak goals weggeven in geschenkverpakking. 7/18 thuis op't Kiel seg, in 1B. Schandalig. En dan te denken dat het Kiel vroeger zo'n bastion was.
 
Ik had het sneller moeten typen, schone goal van Sanusi al lijkt me dat evengoed gewoon een grote fout van Verbruggen. Niet de eerste keer dat dieje dingen verkeerd inschat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

D
  • Gesloten
7 8 9
Reacties
167
Weergaven
9K
D
  • Gesloten
  • Opiniepeiling
254 255 256
Reacties
5K
Weergaven
199K
Deleted member 14
D
Terug
Bovenaan