Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb niks gezien, maar blijkbaar heeft jong Genk weer goed gespeeld. Godts naar het schijnt top. Hopelijk de volgende die kan doorstromen naar de A-kern.

Ik heb niks gezien, maar blijkbaar heeft jong Genk weer goed gespeeld. Godts naar het schijnt top. Hopelijk de volgende die kan doorstromen naar de A-kern.
Ja. Het viel mij op dat hij en El Khannous vertrokken zijn bij Anderlecht. Komt dat door die slechte periode bij Anderlecht? Genk en Anderlecht staan toch beiden bekend voor hun goede opleiding. Daarmee dat ik het opmerkelijk vind.Heel hard gevloekt als die bij ons vertrok. Heel leuke speler! Jong Genk echt een leuk ploegje.
Ja. Het viel mij op dat hij en El Khannous vertrokken zijn bij Anderlecht. Komt dat door die slechte periode bij Anderlecht? Genk en Anderlecht staan toch beiden bekend voor hun goede opleiding. Daarmee dat ik het opmerkelijk vind.
Anderlecht komt blijkbaar met 4 A-kern spelers naar Lommel die er vorige week op Deinze dus niet bij waren. Omdat de A-ploeg vrij is...
Lommel zal dit seizoen niet voor de prijzen spelen, en het maakt de match van vandaag een grotere test en waarschijnlijk leukere match. Want er lopen bij ons spelers rond die evenveel gekost hebben en even jong zijn.
Maar dit is gewoon competitie vervalsing. Het is exact daarom dat ik altijd tegen belofteploegen in een profreeks ben, zeker als die 1/3e van je competitie innemen.
Anderlecht komt blijkbaar met 4 A-kern spelers naar Lommel die er vorige week op Deinze dus niet bij waren. Omdat de A-ploeg vrij is...
Maar dit is gewoon competitie vervalsing. Het is exact daarom dat ik altijd tegen belofteploegen in een profreeks ben, zeker als die 1/3e van je competitie innemen.
Ik zei 4, geen 6. Ik huil niet omwille van Lommel zoals ik zelf al zei. En van die 4 zijn er 2 aangekochte buitenlanders (Ishaq en Angulo) bij van zo'n kostprijs van 5 miljoen euro. Behalve voor Lommel dan zijn dit geen haalbare spelers voor een tweedeklasser.Welke 6 dan?
Enkel Ishaq. De rest heeft minder dan 5 matchen voor de A-ploeg in gans hun leven. 't Is niet omdat ze met de A-kern meetrainen dat het effectief A-kern spelers zijn he.
Ik dacht even dat ze met El Hadj, Debast, Kana en Verschaeren afkwamen ofzo. Maar dat je zo huilt omwille van (vermoed ik) een 16-jarige Duranville en een 17-jarige Sadiki, komaan he.
Zeker omdat dat dan komt van een ploeg die meer dan 20 miljoen uitgegeven heeft de afgelopen 2 jaar.

Ik zei 4, geen 6. Ik huil niet omwille van Lommel zoals ik zelf al zei. En van die 4 zijn er 2 aangekochte buitenlanders (Ishaq en Angulo) bij van zo'n kostprijs van 5 miljoen euro. Behalve voor Lommel dan zijn dit geen haalbare spelers voor een tweedeklasser.
Dit is exact hetgene waarover ze in Nederland ook over klagen. Alleen zijn de marktwaarden van die spelers bij Ajax nog wat hoger dan in België.
Angulo er vorige week gewoon bij tegen Deinze trouwens …Ik zei 4, geen 6. Ik huil niet omwille van Lommel zoals ik zelf al zei. En van die 4 zijn er 2 aangekochte buitenlanders (Ishaq en Angulo) bij van zo'n kostprijs van 5 miljoen euro. Behalve voor Lommel dan zijn dit geen haalbare spelers voor een tweedeklasser.![]()
Dat Lommel zelf 4 spelers geleend heeft van Manchester City en Troyes, haar zusterclubs, die beide clubs tegen de 10 miljoen euro gekost hebben om aan te trekken, is dan waarschijnlijk geen competitievervalsing.
Als er 1 club is die niet moet zeuren over dit soort zaken, is het Lommel wel.
Ik heb bij mijn weten nog altijd niets te zeggen over hoe mijn club gerund wordt of wie hier eigenaar van mag zijn. Als ik mijn mening over de reeks waar ik een abonnement voor betaal daarom ook al niet meer mag geven... Ik ben nog supporter ondanks de overname door een buitenlandse voetbalgroep. Gelieve je frustraties over puntenverlies op Standard niet uit te werken tegen fans van andere clubs, dank u!Nogmaals, jullie zijn de laatste club die hierover moet zagen. Leen gewoon nog een speler van 5 miljoen euro bij uw zusterclubjes he. Of koop er gewoon zelf nog eentje, zoals je afgelopen jaren hebt gedaan met het geld van Manchester.
Maar hou de hypocrisie voor uzelf.

Klopt inderdaad, fout geïnformeerd door de pers.Angulo er vorige week gewoon bij tegen Deinze trouwens …
Zoals ik al zei wilde ik dit niet op voorhand gebruiken als excuus. Enkel als voorbeeld, ofwel ben je een speler van ploeg A of B. Niet elke week een andere kern afhankelijk van de situatie van de A-ploeg. Het buitenland zoals Spanje werd altijd als argument gebruikt, wel een aparte kern zoals daar zou het veel fairder maken dan die 1001 regels die ze in België ingevoerd hebben.Mooie overwinning van Anderlecht tegen Lommel.
Met Lissens - Hubert - Sadiki/Butera een stevige basis die weinig weggeeft achteraan. Verbruggen daar achter als goeie doelman. En dan vooraan een goalgetter als Stassin, en Duranville op de flank als speler met een flits.
Dat gezaag op die 4 “a-kern” spelers die er zogezegd werden bijgehaald. Sadiki maar 45 minuten gespeeld, Ishaq 1 van de zwakkere spelers bij Anderlecht, en Duranville gewoon vaste speler voor de Futures.
Scheidsrechter wel zeer zwak. Langs beide kanten een paar heel bizarre beslissingen.
Ik heb bij mijn weten nog altijd niets te zeggen over hoe mijn club gerund wordt of wie hier eigenaar van mag zijn. Als ik mijn mening over de reeks waar ik een abonnement voor betaal daarom ook al niet meer mag geven... Ik ben nog supporter ondanks de overname door een buitenlandse voetbalgroep. Gelieve je frustraties over puntenverlies op Standard niet uit te werken tegen fans van andere clubs, dank u!![]()