Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerste helft weer een erg zwak Lommel, maar in de laatste 5 minuten ontsnapt Genk wel aan rood en scoort Lommel uit zijn eerste kans. De tweede helft de wedstrijd goed afgemaakt.Vandaag voor de eerste keer een match bijwonen van Jong Genk. Ik ben benieuwd, want voor de eerste keer sinds lange tijd nog eens op de zittribune. Ook direct een derby tegen Lommel.
Vooral naar Godts kijk ik uit. Echt zo een leuke buitenspeler. Tegen Deinze was hij ook al enorm goed.
Ik was niet in mijn element. Heel vreemd om op de zittribune te zitten ipv op de staantribune. Maar wel leuk om die talenten eens te zien.Zwaai ne keer he @Nrt , zou wel een goei matchke moeten zijn.
Wat vind je van Et Taïbi?Ik wil wel nog een speler in de kijker zetten: Ibrahima Bangoura. Dat is op dit moment de speler die het dichtste bij de A-kern staat. Een pure verdedigende middenvelder. Die is in mei dit jaar aangekomen uit Guinee. Hij is 18 jaar en heel beloftenvol.
Heel sterk in het duel en hij recupereert heel veel ballen. Het enige minpunt: hij had nogal redelijk veel onzuivere passes in de eerste helft. Als hij daar aan kan werken kan het een topper worden. Maar hij was echt heel sterk tegen die volwassen venten.
Nu, ik ben een heel grote liefhebber van jeugdvoetbal en dus kan ik niet altijd heel realistisch inschatten wie iets kan zijn voor eerste klasse. Godts was de afgelopen twee matchen heel sterk en ook tegen Lommel liet hij een paar keer zijn klasse zien. Laat hem maar een jaar in 1B meedraaien.
Voor de rest dacht ik dat Rommens en Geussens wel iets zouden zijn voor de eerste ploeg, maar het is nog niet dat ze er echt bovenuit steken in 1B. En dat is wel het mooie aan die beloftenteams in 1B. Ze kunnen leren.
Toch een vreemde setting bij zo een Beloftematch. Weinig sfeer in vergelijking met bij de eerste ploeg. Mensen willen gewoon voetbal kijken ipv de ploeg vooruit stuwen.

Tegen Deinze maakte hij een goede indruk, maar ik heb te weinig van hem gezien. Ik zie er wel geen 1A-materiaal in.Wat vind je van Et Taïbi?
Ah oké geen probleem, het is uiteindelijk ook maar een indicatieve tabel. Zou je dan misschien kunnen verwijzen naar het onderscheid tussen kennelijk een lichte en zware duw volgens the rules of the game?
Wie? Lammens? De keeper?Iemand van Club Brugge die kan uitleggen wat de meerwaarde is van Lemmens tot dusver?
Wie? Lammens? De keeper?