Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Geen paniek, uwe keizer heeft hem ook al gewonnen. Helaas te jong om als monument aanzien te worden. Al vind ik dat nu één van de eigenschappen die het minst doorweegt.Het 6de monument? Nu ben ik eens benieuwd
Altijd dat smalend gedoe over Greg. Sorry hoor maar die man heeft jarenlang de koers gekleurd. Was tot van UAE tot WK in elke koers prominent aanwezig, heeft mooie dingen laten zien, maar winnen is verdomd moeilijk en had gewoon geen echte troef.
Maar was gewoon vrij constant en was buiten echt klimmen nergens echt slecht in.
Ik dacht wel strade, maar was niet zekerGeen paniek, uwe keizer heeft hem ook al gewonnen. Helaas te jong om als monument aanzien te worden. Al vind ik dat nu één van de eigenschappen die het minst doorweegt.
(De strade dus, ik hoop toch dat hij de Omloop of Amstel niet bedoeld.)
Die Pakistaanse is binnengekomen op 22 minuten op een parcours van 34km. Kopecky is bijna 15 minuten erna gestart en heeft ze zelfs ingehaald
Ik vraag me nog altijd af waarom je meedoet aan zulke wedstrijden als je zover achter eindigt
Die Pakistaanse is binnengekomen op 22 minuten op een parcours van 34km. Kopecky is bijna 15 minuten erna gestart en heeft ze zelfs ingehaald
Ik vraag me nog altijd af waarom je meedoet aan zulke wedstrijden als je zover achter eindigt

Als je Ganna en Kung door die bochten ziet vliegen verliest Remco daar toch wel wat tijd.
Ja, die tijd heeft hij terug gepakt op die beklimming. Je ziet toch duidelijk een verschil tussen de risico's die Ganna en Kung nemen in die bochten.Valt mee minder dan een seconde achter op Kung en 2" voor op Ganna. Zelfs Hayter en Foss nog voor Ganna. Nu dit stuk moet Ganna beter liggen.