WK Wielrennen 2022 (Wollongong, Australië)

Bon soit. Meningen verschillen blijkbaar. Ik blijf erbij dat het een menselijk reactie is om het in de eerste plaats zelf te willen oplossen.
In die mening verschillen we nu net niet. Ik zou het ook zelf willen oplossen, door het vriendelijk te vragen of iemand te bellen. We verschillen enkel van mening dat iedereen zo zou kunnen reageren.
 
Nu ook de klepel niet te ver laten omslaan hé. Er zullen er genoeg zijn die niet aan de deur gaan staan tot er opnieuw geklopt wordt maar na de 2de keer gewoon de receptie of ploegleider bellen. Het was ook totaal niet "the heat of the moment". Hij is na enkele keren (uren) pas naar buiten gevlogen. Daar ligt zijn grootste fout, hij heeft het te lang laten duren waardoor hij gefrustreerd geraakt is en slecht op de situatie gereageerd heeft.

Ik ga zeker niet alle schuld bij hem leggen en in de eerste plaats verdienen die kuttieners een paar kletsen van hun ouders maar hij had dit zeker beter kunnen oplossen.

"Alsof je meteen de politie gaat bellen als ze eens bij u thuis belleke trek komen doen?
Net hetzelfde met de kritiek op zijn vrouw of dat hij ermee op de kamer sliep. Jongens toch. De vrouw van Wout is letterlijk in elke grote koers aanwezig, maar daar hoor je niets over natuurlijk. Maar nu ligt het allemaal daaraan. Daar kan ik met mijn hoofd niet bij hoor."

Het was niet thuis belleke trek doen. Thuis kan je ook niet naar de receptie bellen. Als dat herhaaldelijk snachts gebeurd en er is continu nachtlawaai dan bel je toch wel de politie of loop jij dan ook in je onderbroek de straat op en kinderen achterna?
Dat de vrouw van Van Aert aanwezig is op de koers is toch niet relevant? Niemand heeft commentaar op het feit dat VDP zijn vriendin op de koers is, wel dat ze samen op hotel slapen, afzonderlijk van zijn team. Ik vermoed dat VA de nacht voor de wedstrijd niet samen met zijn vrouw en kind op hotel slaapt.

Laat ons ook wel een kat een kat noemen. Mocht dit geklop bij Remco voorgevallen zijn die trok al na 3 keer kloppen zijn deur open zijn temperament kennende.
Je ligt daar als sporter te rusten voor een zeer belangrijke wedstrijd en wordt gestoord, je wilt gewoon dat dat stopt. In theorie klinkt dat leuk de receptie bellen en noem maar op, maar in de praktijk is dat toch echt wel een andere zaak.

Trouwens ik snap geen enkele mallemoer van het bij zijn vriendin slapen?
Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je een goeie nachtrust hebt, en dat lijkt me aangenamer met uw partner dan met een andere renner die potentieel ligt te snurken. Ook de rust die dat misschien kan brengen door gewoon op uw gemak samen in slaap te vallen en samen wakker te worden is zeker niet slecht.
Of zitten we met het “geen seks voor de wedstrijd” in ons hoofd? Denk je nu echt dat je niet in een bed met iemand kan slapen zonder geslachtsgemeenschap te hebben…
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
sluit ik me wel bij aan. Ik begrijp absoluut dat het enorm frustrerend is en er veel emotie bij komt kijken zo vlak voor een WK, maar achter je deur wachten tot ze nog eens kloppen? Dat zou ik nog durven bestempelen als jeugdzonde, maar MVDP is een man die richting de 30gaat. Die had toen hij gehurkt achter de deur zat toch moeten beseffen dat er betere manieren zijn om er mee om te gaan. Idem voor zijn vriendin.
Ja want je wil als 27-jarige (like a little bitch) beneden aan de receptie gaan klagen over 2 kleine meisjes die je het leven zuur maken :unsure:

Och ja, ouders die hun kinderen niet opvoeden... can´t say I´m surprised. Een paar kletsen tegen hun oren gvd!
 
Laat ons ook wel een kat een kat noemen. Mocht dit geklop bij Remco voorgevallen zijn die trok al na 3 keer kloppen zijn deur open zijn temperament kennende.
Je ligt daar als sporter te rusten voor een zeer belangrijke wedstrijd en wordt gestoord, je wilt gewoon dat dat stopt. In theorie klinkt dat leuk de receptie bellen en noem maar op, maar in de praktijk is dat toch echt wel een andere zaak.

Trouwens ik snap geen enkele mallemoer van het bij zijn vriendin slapen?
Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat je een goeie nachtrust hebt, en dat lijkt me aangenamer met uw partner dan met een andere renner die potentieel ligt te snurken. Ook de rust die dat misschien kan brengen door gewoon op uw gemak samen in slaap te vallen en samen wakker te worden is zeker niet slecht.
Of zitten we met het “geen seks voor de wedstrijd” in ons hoofd? Denk je nu echt dat je niet in een bed met iemand kan slapen zonder geslachtsgemeenschap te hebben…
Ja, en? Van Remco had ik dat even dom gevonden. Voor elke renner die zo reageert zal er 1 zijn die dat wel op rustige manier oplost. Ik vind het echt vreemd dat "de receptie bellen" zo moeilijk zou zijn. Hij heeft gewoon een grote fout gemaakt en ja, die is helaas uitgelokt door achterlijke tieners.

Wat heeft dat nu weer met "geen sex voor de wedstrijd " te maken. Alsof iemand dat denkt. Alsof zijn partner niet kan snurken? Volgens mij lig je alleen nog altijd geruster. Het gaat erom dat hij met zijn vriendin 5 verdiepen weg lag van zijn team of geloven we dat hetzelfde had gebeurd als hij op een kamer naast een team genoot lag?
 
Waarom heeft zijn vrouw eigenlijk geen actie ondernomen. "Schatje, blijf jij maar liggen zodat je fris bent voor morgen, ik zal die kleuters wel een paar petsen gaan geven met m'n naaldhakken"
Had ik idd ook logisch gevonden indien zijn vriendin (mvdp is niet getrouwd dacht ik?) eerder actie had ondernomen.
 
of geloven we dat hetzelfde had gebeurd als hij op een kamer naast een team genoot lag?
Nee nee!
Dan hadden ze waarschijnlijk dat niet gedaan. Ze zullen dan gedacht hebben “the big bad Quiten Hermans slaapt hier naast, we gaat dat niet doen hoor Tiffany!!”

Precies of die kinders hadden enig norm of realiteitsbesef…
 
Jongens hij was verkouden.

En wat helpt bij verkoudheid:
- apart slapen om het niet over te brengen
- sex!

Er is een reden dat ik tegen die van ons altijd lig te zeggen dat ik verkouden ben
 
De tot voor kort zó polariserende Evenepoel wint de Vuelta, wordt wereldkampioen en het gaat hier sindsdien enkel nog over VDP. Tja, we moeten ergens over kunnen discussiëren zeker?
 
Laatst bewerkt:
Nee nee!
Dan hadden ze waarschijnlijk dat niet gedaan. Ze zullen dan gedacht hebben “the big bad Quiten Hermans slaapt hier naast, we gaat dat niet doen hoor Tiffany!!”

Precies of die kinders hadden enig norm of realiteitsbesef…
Als je mijn quote nog eens leest zal je zien dat ik het over VDP zijn actie heb die waarschijnlijk niet gebeurd dan. Dus uw belachelijke reply slaagt nergens op.
 
In die mening verschillen we nu net niet. Ik zou het ook zelf willen oplossen, door het vriendelijk te vragen of iemand te bellen. We verschillen enkel van mening dat iedereen zo zou kunnen reageren.
Maar ik heb nu ook weer niet gezegd dat werkelijk iedereen zo zou kunnen reageren hè. Ik een paar dingen gezegd a la "het gros van de mensen zou dat doen" of "niet iedereen belt in zo'n situatie direct naar de receptie".

Soit, 't is ondertussen wel tijd om deze discussie te stoppen. Het is gebeurd en het heeft zware gevolgen gehad, maar laten we er vanuit gaan dat hij hieruit enkel maar kan leren.
 
Serieus ook: de meisjes zijn in shock. Draai verdorie op voor uw daden, stelletje marginalen. Ik kan zo ambetant worden van die asocialen die iedereen staan te kloten en dan beginnen zeiken wanneer ze erop aangesproken worden.

Mijn zin om ooit Australië te bezoeken neemt toch wel serieus af, als dat de manieren van dat volk daar zijn.
Met die wereldvreemde mentaliteit blijf je best wat langer onder de lokale kerktoren.
 
Terug
Bovenaan