WK Wielrennen 2022 (Wollongong, Australië)

Het is die laatste reflex die ik vooral niet snap. Snel oplossen door ze achterna te zitten?
Ik ben een zeer vredelievend persoon maar ben ooit net niet met een hamer mijn hele kot beginnen verbouwen nadat ik een paar uur wakker gehouden werd door een mug de nacht voor een belangrijk examen.
 
Live naar een stream te kijken van HLN waar een hoop volwassen mensen op een dinsdagmiddag met bier in de hand en in carnavalskledij op de luchthaven van Zaventem staan te zingen.

Met omkadering waarin ze vertellen dat "Remco van ons is" gezongen wordt, en wie er nog allemaal op dat vliegtuig zit.
 
Ik ben een zeer vredelievend persoon maar ben ooit net niet met een hamer mijn hele kot beginnen verbouwen nadat ik een paar uur wakker gehouden werd door een mug de nacht voor een belangrijk examen.
Ik had ff schrik voor waar die post naartoe ging. :laugh: Kijk dat snap ik, maar als je met mensen te maken hebt, zitten de zaken toch anders.

Even doen schrikken en dan stoppen ze wel, neen, daar kan ik niet bij. Rustig aanspreken en als ze dan niet stoppen, naar de receptie.
 
Ik hoop dat de eersten die door die deur stappen Jos & Gerda zijn uit Oostakker die net een weekje naar Dubai geweest zijn.

Anticlimax
 

"De jongste twee spelen ‘knock and run’ op de gang: aankloppen op deuren en dan wegrennen. Volgens de oudste zus doet haar jongste zus dat wel vaker in hotels. Ze zegt dat haar ouders daar ook van op de hoogte zijn, schrijft het AD."

Kutkinderen en waardeloze ouders. De rechter in beroep zou MVDP daar gewoon vrij moeten spreken in beroep. In alle hotels constant de eikel uithangen en dan mensen die daarop reageren gaan aanklagen. Wat die uitspraak nu doet is gewoon stimuleren wat die kinderen doen: 'want ja, je kan er geld mee verdienen'. Moesten dat mijn kinderen zijn, ik zou met een rood hoofd hebben staan excuseren bij MVDP en mijn kinderen een half jaar huisarrest geven.
 
Ah bon bij VRT hebben ze ook een livestream met luchtvaart-journalist Riad Bahri die analyses kan geven over hoe dat eraan toe gaat op een luchthaven.
 
24 uur op een vliegtuig gezeten en mekaar allemaal knuffelen, ik blijf meestal ver weg van zo mensen

200w.gif
 
Remco is terug in Schepdaal sinds dezenamiddag.. 2 vaten bier gegeven in café de Rustberg (supporterslokaal).

Zondag huldiging in Dilbeek en daarna op de Grote Markt in Brussel
 
Hij zat dus, enkel in boxer gehuld, achter de deur te wachten om bij een volgende klop meteen de achtervolging in te kunnen zetten
:crazy:
Begint zo stilaan toch een onprofessioneel verhaal te worden met al die fratsen..

Eerst die plank waarvan hij alleen niks vanaf wist dat die weg was tijdens de wedstrijd MTB op de OS in Tokio.. Nu dat gedoe met die kinderen in een Australisch hotel.

Heb zo het gevoel dat Vdp enorm eigenzinnig is en met zijn hoofd nogal vaak in de wolken vertoeft.. Volgens mij is dat geen toeval al die zaken.

Nog even en het begint zowaar een soort van Frank VDB-verhaal te worden. Daar was ook altijd iets mee aan de hand..
 
Begint zo stilaan toch een onprofessioneel verhaal te worden met al die fratsen..

Eerst die plank waarvan hij alleen niks vanaf wist dat die weg was tijdens de wedstrijd MTB op de OS in Tokio.. Nu dat gedoe met die kinderen in een Australisch hotel.

Heb zo het gevoel dat Vdp enorm eigenzinnig is en met zijn hoofd nogal vaak in de wolken vertoeft.. Volgens mij is dat geen toeval al die zaken.

Nog even en het begint zowaar een soort van Frank VDB-verhaal te worden. Daar was ook altijd iets mee aan de hand..

Tgoh VDB was er wel erger aan toe hoor...

Kijk naar Boonen, wat heeft die allemaal op z'n kerfstok? Desondanks alles één van de mooiste wielercarrières van België en publiekslieveling aller tijden.
 
Heb zo het gevoel dat Vdp enorm eigenzinnig is
Dat lijkt me geen geheim lijkt me?
Dat is de reden waarom hij ook bij Alpecin rijdt.

Maar ook wel de reden waarom hij het palmares en het aanzien heeft die hij heeft.
Vergeet niet dat er in de koers ook meer speelt dan enkel maar het aanzien van de man op de bank. Als jij als prof gelijk een junior van het kaske naar de muur wordt gereden door een kerel die precies spelenderwijs rondrijdt dan zorgt dat voor serieus aanzien en respect.
Het is gewoon een zeer groot kampioen, die je best zijn goesting laat doen, want dan is hij op zijn sterkst.

En dat plankje is gewoon een heel jammer voorval. Heeft niks met dit te maken.
 
Stel je indd zijn palmares eens voor als hij al enkele jaren bij Patlef of TJV achter de rug zou hebben :crazy:

(Dan zou bv Snickergate ook nooit zijn voorgevallen volgens mij)

Wat me opvalt is dat daar in Harrogate en nu ook weer in Wollongong de Roofdhoofts er altijd bij zijn. Deze middag ook zie je die beelden van op de luchthaven wie duwt het karretje van VDP een van die Roodhoofts. Zie ik Lefevere nog niet te snel doen. Zitten die er ook niet een beetje te dicht bij. Ze zijn toch ploegmanagers en niet zijn persoonlijke entourage lijkt me?
 
Aangezien ik al het gevoel had dat een WK winnen met 2m21 voorsprong redelijk speciaal was, ben ik eens gaan grasduinen. Tenzij ik er naast gekeken heb is er enkel met een grotere voorsprong gewonnen in 1968 (9m50) en in 1953 (6m22). Voor de rest nog 7 keer in de jaren '30 en '20.
 
Terug
Bovenaan