Winter 2020-2021

In Brasschaat toch een dikke 10 cm eindelijk! Sebiet sneeuwman maken met zoonlief!

En het blijft nog verder sneeuwen.
 
3 centimeter ongeveer. Goed genoeg.
Al veel beter dan afgelopen jaren. Normaal zal het wel een tijdje blijven liggen ook.
 
Hier ligt een goed pak sneeuw. (regio Kempen). Door de regen van gisterenavond en de lage temperaturen ook helaas veel aangevroren ijs :S
 
Volgens yr.no zou er hier vannacht toch nog een beetje sneeuw vallen. Laat het ons hopen, er zijn nog te veel groene plekken in het gras.
 
40 in Nederland, hier heb ik dat alvast nooit gehoord
Idd. Volgens mij spraken ze hier over mogelijk 10-15 cm en dat dit vooral in het Noorden van het land zou zijn.

Hier in het Antwerpse is dat ook het geval. Alles was hier mooi bedekt in de tuin, geen gras meer te zien. Denk dat het op het gras toch wel een 10-tal cm dik lag.
 
Ik heb gisteren effe die live view meegenomen... errrr no thanks.
Spicy al hier ende daar..... ik had een serieus cringe gevoel.
Nja, als je hun naam bekijkt snap ik wel dat die kicken op extreem weer. Tis jammer dat de media dat dan verder overneemt
 
Ik lees in heel wat berichten
"Hier ligt wel wat"
"Hier ligt er niks"
"Hier ligt ** cm"
Als die mensen ook eens erbij zouden zeggen waar "Hier" is, dan konden we ons ten minste een beeld vormen van waar er wat ligt.
 
In Hasselt echt bijna niks. Als 't ne cm is zal 't veel zijn en dan nog alleen op 't groen en de daken enzo. Wegen en stoep gewoon nat.
 
Ik lees in heel wat berichten
"Hier ligt wel wat"
"Hier ligt er niks"
"Hier ligt ** cm"
Als die mensen ook eens erbij zouden zeggen waar "Hier" is, dan konden we ons ten minste een beeld vormen van waar er wat ligt.
Hier heb ik daar geen probleem mee :unsure:

Regio roeslare is het imo niet waard om te spreken van sneeuw, vanmiddag was het zelfs wat aan het dooien.
 
In Hasselt echt bijna niks. Als 't ne cm is zal 't veel zijn en dan nog alleen op 't groen en de daken enzo. Wegen en stoep gewoon nat.
Hier ongeveer hetzelfde, maar vanavond en morgen zou het nog gaan sneeuwen al zullen het geen grote hoeveelheden zijn.
 
Hier hetzelfde. Zal niet meer dan een cm zijn, vooral in het gras dan, maar ge ziet er nog grassprieten doorkomen.

Er valt hier lichte sneeuw, maar aan dit tempo zal er niet veel bijkomen tegen morgen. ECMWF geeft hier voor vannacht 3mm vanaf 20u, dus dan zou er 3cm kunnen bijvallen, ben benieuwd. Het goede nu is wel dat de bodem al beter afgekoeld is de sneeuw die nu valt zal beter blijven liggen. GFS gaat ook voor 3mm vannacht (en dat is ongeveer 3cm sneeuw)
 
Hier hetzelfde. Zal niet meer dan een cm zijn, vooral in het gras dan, maar ge ziet er nog grassprieten doorkomen.

Er valt hier lichte sneeuw, maar aan dit tempo zal er niet veel bijkomen tegen morgen. ECMWF geeft hier voor vannacht 3mm vanaf 20u, dus dan zou er 3cm kunnen bijvallen, ben benieuwd. Het goede nu is wel dat de bodem al beter afgekoeld is de sneeuw die nu valt zal beter blijven liggen. GFS gaat ook voor 3mm vannacht (en dat is ongeveer 3cm sneeuw)
Gij hebt ooit een account gemaakt om nu relevant te zijn of wat? :unsure:
 
Terug
Bovenaan