Winter 2020-2021

Niet teveel regen als het kan want mijn regenpijp in tuinhuis lekt, staat wel bakske onder maar als het echt veel regent dan loopt dat over vrees ik :D
 
Hier in Antwerpen/Wommelgem toch al een mooi wit tapijtje op elke ondergrond, was precies nog ni aangekondigd op dit uur dacht ik.
 
Ben ik de enige die vind dat ze daar zot zijn van sensatie bij Noodweer?
Alé man, iedereen zo zot maken. In de zomer net zelfde
 
En dan niks worden en dan met één grote teleurstelling achterblijven. Het is zoals altijd eerst afwachten hoe veel sneeuw er wel zal vallen vannacht, en wanneer die sneeuw precies zal overgaan in droge sneeuw. Het zal nog een paar uur wachten zijn tot de temperatuur zal voldoende gedaald zijn hier voor droge sneeuw. Het is toch al sneeuw, en de daken zien al een beetje wit, dat is al positief. Op stenen blijft er nog niets liggen, op aarde/gras een heel klein beetje.
 
Ben ik de enige die vind dat ze daar zot zijn van sensatie bij Noodweer?
Alé man, iedereen zo zot maken. In de zomer net zelfde

Ik vind die site ook teveel sensatie ja. Ik probeer het te negeren maar als sommige kranten die site al gaan aanhalen...
Vroeger heette dit gewoon winter. Nu krijg je codes met de halve regenboog naar u gesmeten.
 
Ik vind die site ook teveel sensatie ja. Ik probeer het te negeren maar als sommige kranten die site al gaan aanhalen...
Vroeger heette dit gewoon winter. Nu krijg je codes met de halve regenboog naar u gesmeten.
Respect voor die mensen, dat zeg ik niet. Onderzoeken/website maken/artikelen schrijven kruipt tijd in.
Maar ze zoeken veel te veel sensatie op. Zeker die livestreams
 
Hehe, ja dat is inderdaad wel zo.
Het HLN van de weerberichten. Helaas.
Zo is dat. Moest noodweer.be gewoon hetweerbericht.be heten met berichten als "vanaf morgen staat de winter voor de deur met temperaturen tot -4 graden". Dan had niemand van ons er ooit van gehoord, dus geef ze eens ongelijk om zo clicks te verzamelen.
 
Ben ik de enige die vind dat ze daar zot zijn van sensatie bij Noodweer?
Alé man, iedereen zo zot maken. In de zomer net zelfde
Ik heb gisteren effe die live view meegenomen... errrr no thanks.
Spicy al hier ende daar..... ik had een serieus cringe gevoel.
 
KMi gisteren
Sneeuw van 4 uur snachts tot 12 uur zondag.
KMi vandaag.. miss om 8 en 9 uur nog wat sneeuw. :Sad:
Er ligt niet echt veel buiten hier :(

edit op noodweer is de teneur ook maar somber.
Gisteren spraken ze van 5-10 cm. Vandaag accumulatie 0cm
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vooral tevreden dat de weersvoorspellingen voor deze week bijgewerkt zijn, en dat ik zuidelijk genoeg woon in 't land om niet die zeer koude winternachten te gaan hebben verderop in de week. ' Zou hier blijkbaar beperkt blijven tot -9°C, in de Kempen spreekt het KMI nog altijd van -12 / -14 / - 13
 
KMi gisteren
Sneeuw van 4 uur snachts tot 12 uur zondag.
KMi vandaag.. miss om 8 en 9 uur nog wat sneeuw. :Sad:
Er ligt niet echt veel buiten hier :(

edit op noodweer is de teneur ook maar somber.
Gisteren spraken ze van 5-10 cm. Vandaag accumulatie 0cm
Allemaal depressieve winterliefhebbers, dat hebben ze dan bereikt met hun sensatiedrang lol.
Als ik buienradar bekijk dan verwacht ik er toch niet al te veel meer van.
 
Nog niet precies gemeten, maar ik denk wel dat er ongeveer 5 cm ligt. In ieder geval toch wel meer dan een dun tapijtje.
 
Terug
Bovenaan